Skip to content

MySansar

A Nepali blog running since 2005. Seen by many as an antidote to mainstream media

Menu
  • Home
  • माइसंसारलाई पठाउनुस्
  • ट्विटर @salokya
  • मिडिया
  • Fact check
  • Useful Link
  • Donate
  • #WhoKilledNirmala
Menu

न्युयोर्कमा एमाले प्रवासी मन्चको बन्द सत्र

Posted on August 5, 2013August 5, 2013 by mysansar

-शशांक लामा –

पशुपतिको मूलगेटमा ‘केवल हिन्दूहरुको लागि’ लेखिए झैँ हिजो न्युयोर्कमा एमाले प्रवासी मन्चले पनि ‘केवल एमालेको लागि’ जस्तो ब्यहोरा प्रदर्शन गरे। भन्ने बेलामा प्रवासी नेपाली मन्च सबै प्रवासीको साझा हो भनेर गूड्डी हाँके, छापामा लेखे। तर लेखेको मसी नसुक्दै त्यो सबै प्रवासी नेपालीको साझा मन्च नभएर केही मुठ्ठिभर एमालेहरुको मन्च रहेछ भन्ने कुरो छर्लङ भैसक्यो। एमाले खतम भयो, स्खलित भयो, पोथी हो कि भाले-जेण्डरै छुट्ट्याउन मुश्किल भयो, चमेरो भयो,,,आदि अनेक बिङ्गा एमाले माथि लगाइने गरिन्थ्यो। हिजो न्युयोर्कमा भएको एमाले हरकतले एमाले हरितन्नम भएको प्रमाणित गरेको छ। अझ खुलेरै भन्नुपर्दा अमेरिकामा एमालेले जातीय वैमनस्यताको शुरुवात गरेको छ।

१५० सिट क्षमता भएको न्युयोर्कस्थित चेन फेडेरेशन नामक भवनको एउटा सानो हलमा झलनाथ खनालको (स्)मुपस्थितिमा एमाले प्रवासी मन्चको बन्द सत्र भित्री रुपमा डाकिएको थियो। जुनसुकै नेपाली भेलामा पनि आधाउधी त मानिस भेट्न र रमाइलो गर्न आएका हुन्छन्। राजनीति भनेपछि दश हात पर जानेको संख्या त बग्रेल्ती छन्। विदेशमा हाम्रो भातृ संगठन छ् भनेर नेपाले राजनीतिक दलहरुले फुइँ देखाउन बेकार छ। कार्य समितिमा रहेका छ सात जनाबाहेक तिनलाई प्रवासीको कुनै समर्थन भएको मैले त पाइन। नेपालको तेस्रो ठूलो दलको भनाइ के रहेछ भनेर जान्न म भेलास्थलमा पुग्दा जनजाति अगुवाहरु- राजेश खम्बेक, कर्मा ग्याल्जेन,सुवास तामाङ, विनोद पोमुहरु भवन अगाडि उभिरहेका थिए। समष्टिमा भन्दा संघीयताका पक्षधरहरुको एउटा जमातलाई भित्र पस्न बन्देज गराइएको रहेछ। संघीयताविरोधी एमाले नीतिविरुद्ध उनीहरुले कालो झन्डा र नाराबाजी गर्ला भनेर तिनलाई प्रवेश निषेध गराइएको रहेछ। कुरो बुझ्दै जाँदा अम्रिकाली एमालेहरुलाई भित्री रुपमा पास बाँडिएको रहेछ। म त्यहीँ उभ्भिरहँदा गाडी चढेर थुप्रै मान्छे आए र भित्रबाट अर्को आएर तिनलाई भित्र लगेका थिए।

मलाई राम्ररी याद छ -त्यही हलमा बाबुराम प्रधानमन्त्री छँदा आएका थिए र तिनले हल्का कालो झन्डा भेटेका थिए। बाबुरामको प्रतिकृया यस्तो थियो : “कालो झन्डा देखाउनु तपाईंहरुको लोकतान्त्रिक अधिकार हो भन्ने हाम्लाई लाग्या छ्, तपाइँले देखाउनु भयो, अब बस्नुस् र मेरो कुरो सुन्नुस्”। कुरो यतिकैमा तुरेको थियो।

हालै सुशील कोइरालाले पनि कालो झण्डाको दर्शन गरे, त्यो पनि न्युयोर्कमै। उनले आफ्नो भाषणलाई रोकेर एकछिन विरोधीका कुरा सुनेका थिए र काँग्रेसका सुझबुझपूर्ण कार्यकर्ताहरुले बडो सालीन तरिकाले विरोधीहरुलाई थुम्थुम्याएर पठाएका थिए। विरोधै सुन्न नचाहने के भाको यो एमालेलाई? सातो गएको छ कि कसो?

भेलामा हुनसक्ने विरोधलाई बन्देज गर्न सफल भयौँ भनेर एमाले प्रवासीहरु मक्ख परेका होलान,तर यो बुमर्‍याङ भएर नाकमा बज्रिन्दा बल्ल तिनको चेत खुल्छ। अरुलाई अहोरात्र जातिवादी भन्ने एमाले प्रवासीको यो अभासी कामलाई साम्प्रादायिक किन नभन्ने? एमाले प्रवासी मन्चको उदघाटन त ल बन्द कोठामा गरे,एकदिन त जनता माझ त आउनु पर्‍यो नि! कि सबै नेपाली पन्च र सबै पन्च नेपाली भने जस्तै सबै प्रवासी एमाले र सबै एमाले प्रवासी भन्न खोजेको पो हो कि! संगठन चलाऊन ढेवा पनि चाहियो नि! ग्याम ग्याम पैसो दिने जनजातिहरुलाई चिढाएर बिदेशमा संगठन चलायौ तिमीहरुले !! कुराले चिउरा भिज्दैन क्या ! विदेशमा खोलिने यस्ता मन्चहरुले नेपाललाई त यत्रो पनि फाइदा पुग्दैन, आफ्नै माउ पार्टीलाई पनि यिनले केही सघाउन पुर्‍याउँदैन। नेताहरु आउँदा विमानस्थलमा लिनु र पुर्‍याउनुमा नै यिनको काम सिमित हुन्छ र भैआएको पनि छ। हदै भए यस्ता प्रवासेले कालान्तरमा जिल्लास्तरीय नेता बन्न पाउलान्।

एमाले भेलाका आयोजकहरुले सुरक्षाका दृष्‍टिकोणले यस्तो गर्नु परेको हो भनेर कुतर्क गर्लान्। तत्कालिन प्रधानमन्त्री भट्टराईलाई त्यही हलमा सुरक्षाको जरुरत परेन। उनले कालो झन्डा थापे। कालो झन्डा बिचमै हुर्केका सुशीललाई सुरक्षाको झनै दरकार परेन। प्रचन्डधरिले त्यो हलमा सुरक्षाको आवश्यकता ठानेन! झलनाथ खनाल कुन चाँहीँ उपल्लो नेता पर्‍यो र उनलाई सुरक्षा चाहिने? कि देवी प्रसादको झापड खाएर उनको सातो गएको छ्? पहिचान र संघीयतावादीहरु एमाले नीतिविरुद्ध आवाज लिएर आएका थिए,कार्यक्रम बिथोल्ने उनीहरुको मनसाय पटक्कै थिएन। राजेश खम्बेकले जय लिम्बुवान भन्दै सिरुपाते खुकुरीले झलनाथलाई छ्प्काउँदैन क्यार, न त कर्मा ग्याल्जेनहरुले उनलाई चुप्पी नै रोप्छ। दिग्भ्रमित एमाले नेताहरुलाई हामी पनि छौँ है नेपालमा भनेर हेक्का दिलाउन आएका थिए। के साह्रो डराएर छेरेको एमाले प्रवासीहरु! मलाई त रिसभन्दा पनि बढी हाँसो पो उठ्यो।

न्युयोर्कमा भएको एमाले प्रवासी मन्चको बन्द सत्र लघुताभासले पीडित, हतास, अकर्मन्यता, कमजोर, स्खलित मनस्थितिको उपज हो। नाम चाँहीँ प्रवासी नेपाली मन्च,तर सानो चित लिएर गरिएको काम चाँहीं अभासी भएको छ। देशभित्र त जातीय विखण्डन भएको कुरो अब कसैले नकार्न सक्दैन,यसपाली एमालेले विदेशमा पनि जातीय वैमनस्यताको बिजारोपण गरेको छ। प्रवासी एमाले मन्चले आफुले गरेको कुकार्यको निमित्त क्षमा माग्ने कि! सह-अस्तित्वमा विश्वाश राख्ने सम्पूर्ण नेपालीहरुले भविष्यमा यस्ता कार्यहरु नगरुन् र राजनीतिक नेताहरुले बिदेशमा आइ नेपालीहरुलाई दलमा विभाजित गर्ने कामलाई तु बन्द गर्नुपर्‍यो। मन्च र जनसम्पर्क बिना नै नेपालीहरु बिदेशमा अच्छासँग रमाइरहेका छन्।

84 thoughts on “न्युयोर्कमा एमाले प्रवासी मन्चको बन्द सत्र”

  1. शशांक लामा says:
    August 8, 2013 at 4:28 pm

    कमेण्टको लागि सबैलाई धन्यवाद छ | मलाइ लागेको कुरो मैले राखें,त्यसमा केहीले सहमति जनाउनु भयो, केहीले बिमति जनाउनु भयो | बिचार चालिनु पर्छ,फ़िटीनु पर्छ,निफन्नु पर्छ, केलाइनु पर्छ, त्यसपछि न कन्चन बिचारको प्रादुर्भाव हुन्छ| मेरा कुरा सुन, तेरा कुरा ‘इस’ भन्नेहरु जतिसुकै सुकिला मुकिला भएपनि ति असभ्यमा दरिन्छ| मेरो लेखको पछिल्लो दुइ हरफलाई नजरान्दाज गर्नु भएको छ सबैले ! वास्तवमा मैले दिन खोजेको कुरोको चुरो र संदेश त्यसैमा छ ! फेरी एकचोटी सबैलाई धन्यबाद छ !!!!!

    Reply
  2. Mohan says:
    August 6, 2013 at 7:34 pm

    हुनपर्ने के भने झलनाथ जस्तो जिम्मेवारी वा गैर जिम्मेवारी व्यक्तिलाई चार बर्ष पछि संबिधान किन समयमा बनाएनौ र तपाईहरुको भावी योजना के छ, कटिबद्धता के छ मुखले मात्रै कि गरेर देखाउने भनेर बन्द सत्र होइन खुला रुपमा सादर जिकिर गर्नु पर्ने हो र नेपाली जनताले प्रश्न राख्न पाउन पर्ने हो| सभासद भएर लाजै पचाएर तलब भत्ता लिने तर काम चाहि नगर्ने? नेताको जिम्मेवारी र उदाहरण त्यही हो? त्यसो भए के उनी बाहुन र बाहुन्वादीका मात्रै प्रधान मन्त्रि थिए?
    खोइ अरु न्युयोर्कका संघ संस्थाहरु? खोइ कुन दुलोमा छिरे एनआरएन भन्ने बेकारको संस्था? अमेरिकामा पनि सुध्रेनन?
    सुशील कोइराला, माधव नेपाल र झलनाथ अमेरिका जाँदा त्यहाका नेपालीहरुले प्रश्नहरु तेर्साउन साटो नेपालको राजनीति खेल्न लागेछन| बाबुराम र प्रचण्ड युरोप अमेरिका धाउन छाडे| कत्ति डरपोक रहेछन|
    शशांक लामाले जे लेखे ठिकै लेखे|
    अहिलेसम्म कसैले तर्कसंगत चित्त बुझ्दो जवाफ दिन हिम्मत गर्न सकेका छैनन् एमाले भनेको भाले हो या पोथी? कोरल्ली पो पर्यो कि?

    Reply
    1. प्रकाश दाहाल says:
      August 7, 2013 at 4:44 pm

      कम्युनिष्ट विरोधी मुलुक अमेरिकामा बसेर नेपालबाट अमेरिकामा आएका कम्युनिष्टहरुले सुटुक्कै अर्के नामले कम्युनिष्ट पाटी खोले । जबकी अमेरिका कम्युनिष्टको कुनै गतिविधि गरेको देख्न सक्दैन । नियमले गर्न समेत पाउदैनन । तर गत हप्ता भने न्युयोर्कमा सुटुक्कै नेपाली कम्युनिष्टले कार्यक्रम गरेको छ । यो कुरो अमेरिकनहरु कसैलाई थाहा छैन कम्युनिष्टहरुले प्रवासी नाम गरेर कम्युनिष्ट गतिविधि गर्न खोज्दै छ भनेर । अमेरिकामा गि्रन कार्ड लिदा चही मलाई नेपालमा माओवादीले दुख दियो म कम्युनिष्ट होइन प्रजातन्त्रबादी हु भन्ने तर कागज पाइसकेपछि कम्युनिष्ट राजनिति ? होम ल्याण्ड सेक्युरिटी के भन्छ ?????? अमेरिकाको राजदुत मान्छे अमेरिकामा कम्युनिष्ट विस्तार हुने कार्यक्रममा स्पेसल गेष्ट हुनु कतिको जायज होला ? ????????

      Reply
      1. AngSherpa says:
        August 8, 2013 at 1:11 am

        प्रकाश जी,
        कुनै पनि देशमा भएका राजदुतहरु नेपालका राजनीतिक दलका भ्रष्ट लाउकेहरु आउँदा किन लुरु लुरु पछि लाग्ने गर्छन/राष्ट्र प्रमुख आउँदा पछि पछि लुरु लुरु हिंड्न सुहाउँछ तर यी नकचरो कांग्रेस,एमाले,माओबादी आदि इत्यादि संग आवद्द भएको एउटा फिस्टे आउँदा पनि किन गुलामी?
        हो नेकपा एमालेको भात्री संगठनले आफ्नो नाम परिवर्तन गरेर बिदेशमा बस्ने नेपालीहरुलाई छाक्क्याउने र झुक्याउने काम गरेको सबैमा अवगत भएकै कुरा हो/तर एमाले,कांग्रेस,माओबादीको कार्यक्रममा आउँन सक्ने राजदुत अन्य नेपालीहरुको संघ संस्थामा निमन्त्रण दिंदा र गर्दा किन आउन आनाकानी गर्छ?
        शंकर राज शर्मा र बेतलवी प्रेमराजा महत नेपाल कम्युनिष्ट पार्टी एमालेको अधिबेशनमा नेपालको
        सम्पति दुरुपयोग गरेर वासिंगटन देखि न्यु योर्क आएका थिए/आउनु त आए तर के पाए?जागिर जोगाउन हैन/जुगौं जुग देखिको एकल जातिय शासन पद्दतिलाई जनमानसमा प्रजातन्त्र,लोकतन्त्र र गणतन्त्रको नकाव लगाएर अझ कसरि मजबुत बनाएर झुक्याउने भन्ने बारे झलनाथ र भिम रावल बाट ग्यान लिने भनि आएका हुन्/

        Reply
  3. Bijaya says:
    August 6, 2013 at 11:00 am

    पढेलेखेका भनौदा नेपालीहरुको निम्नस्तरका र एकले अर्कोलाई होच्याउने खालका प्रतिक्रियाहरु पढ्दा हामी अझै कति जंगली रहेछौं भन्ने महसुस भयो| कृपया सबैको सम्मान गर्न सिकौं|

    Reply
  4. ami says:
    August 6, 2013 at 9:32 am

    साथीहरु,मलाई मन नपरेको कुराहरु.
    १,बिदेशमा पनि नेपालको राजनीति ?
    २, नेपाली राजनीति गर्नुछ भने विदेश किन ?
    ३, सबैलाई थाह छ कि नेपालीहरुको राजनीति खुट्टा तान्ने
    ४,नेपालमा तान्दा तान्दा नपुगेर पनि विदेश मा तान्न अएइपुग्ने
    ५,नेपालमा राजनीतिक गरि.गरि नेपाली जनता त भड़ायो,भड़ायो अब विदेशिएको नेपालीहरु
    लाई पनि नछोड्ने ?
    ६,राज्नितिक्नै गर्ने हो भने मै खहौं, मै लौ,किन ?
    ७,नेपालको राज्नितिग्ग्य हरुले त नेपाली जनता लाई कुवामा राख्यो,राख्यो,कुवा बाट निस्के को हरुलाई पनि कुवामै धकल्न खोजेको ?
    ८,आखिरीमा जति लेखे पनि ,जति कराए पनि मुखले राम ,राम बगलीमा छुरा त हो नि ….

    Reply
  5. bibek dhakal says:
    August 6, 2013 at 9:15 am

    यहाँ माइसंसार ( अथवा कुनै पनि अनलाइन पेजहरु)मा कमेन्ट गर्ने साथीहरुले आ आफ्नो जातिको कति प्रतिशत प्रतिनिधित्व गर्नुहुन्छ त्यो मलाइ थाहा भएन तर एसो कमेन्ट हरु र कमेन्ट कर्ताको थर मुल्यांकन गर्दा , अपबाद बाहेक, जनजाति मुलका मित्रहरु जातिय संघियताको पक्ष मा देखिनिहुन्छ भने बाहुन छेत्री ठकुरी आदि चाही बिपक्षमा! यदि ७० % वा बढी जनजाति ले यस्तै सोच्छन भने अब उहाहरुको मागलाई “नाजायज” भनेर ठाडै अस्विकार पनि गर्न मिल्दैन…….र यदि अलिकति बढी अधिकार दिंदा मुठभेड को स्थिति पन्छिन्छ भने तेतातिरा पनि सोच्नु पर्ने बेला आएको छ! जात जात बीच फाटो न आउने गरि जस्तो सुकै तरिकाले भएपनि समस्या समाधान गर्नु पर्यो!!

    Reply
    1. Lalit Narayan says:
      August 6, 2013 at 8:42 pm

      ढकालज्यु, तपाइको सबै कुरा एकदम मन पर्यो र सहि हो l तर “यदि अलिकति बढी अधिकार दिंदा ” भन्ने वाक्यांश को अर्थ के हो? अलिकति अधिकार दिंदा… भनेसिन पहिले देखि चाहिं जनजाती मुलका जनताहरुलाई कुन चाहिं अधिकार बाट बन्चित गरिएको थियो ? अनि त्यो अधिकार दिने चाहिं को हो ?? सबै नेपाली जनता चाहे जुनसुकै जात जाति होउन बराबर हुन् , सबैको बराबर हक अधिकार छ l
      ———————————————
      जातिय पहिचानको आधारमा देश संघियता हुँदैमा कुनै चमत्कार हुनेवाला छैन किन कि त्यो संघिय राज्य भित्र पनि त हालको कांग्रेस, एमाले, मावोबादी, रा प्रा पा, आदि राजनैतिक पार्टी अनि उही नेताहरु हुने हुन l लिम्बुवान भित्र कांग्रेस पार्टीलाइ राजनीति गर्न दिन्न भन्न र रोक्न मिल्छ? न लिम्बुवान राज्यमा ब्राम्हण, छेत्री वा अरु जातिका जनतालाइ बस्न बाट बन्चित नै गरिन्छ l यो नाम मा के छ जो मरिहत्ते गरिराछ्न जातिय पहिचान हुने कि नहुने भनेर? सानो जात (मानिसको दिमागमा हुने भ्रम) का कुवंर लाइ जंग बहादुरले राणा राखेसिन उही मान्छे, उही सन्तान ठुलो जातमा रुपान्तरण हुदो रैछ त l नेपाल भन्ने देशमा आपसे आप मान्छे उब्जेको त होइन होला क्यारे, कोहि सिन्धु, कोहि हुनान प्रान्त तिर बाटै त आएका होलान, किन म मुलबासी, आदिबासी, तँ जनजाती, सुकुम्बाशी भन्नु परेको होला?

      यो पार्टी ठिक, त्यो बेठिक किन भन्नु परेको होला? बिरालो जुन सुकै रंगको होस् चाहे त्यो सेतो, कालो वा रातै किन नहोस खास कुरो त्यसले मुसो समात्न सक्नु पर्यो l हामीलाई जस्तोसुकै संघियेता आवस तर नेपालमा भौतिक, सांस्कृतिक, विकाश होस्, जुनसुकै पार्टीले सरकार चलावस नेपाली जनताले शान्तिको स्वास फेर्न पावोस्, सबै नेपालीले शिक्षा, स्वस्थ, रोजगारको अवसर पावस l

      Reply
  6. Khagendra Thapa says:
    August 6, 2013 at 7:56 am

    समीता राई जी ले लेख्नु भयको टिप्पणी सहि हो हामी नेपाली जहाँ भए पनि मिलेर बस्न मा फायदा छ विदेश मा बसेर पनि राजनीति र धर्म को बारेमा कलह गर्नु बेकार छ नेपाल मा कम्ति पनि १०३ जातिका मानिस हरु बसीबस गर्छन र ९२ वोटा भाषा हरु बोलिञ्छ तेशैले एकले अर्को लाई होचौने बानी गर्नु मुर्खता मात्र हो आज भन्दा पहिले का गल्ति हरु लाई सचुने काम हुनु पर्छ तर कोहि जति ले हामी ले मात्रै अधिकार पाउनु पर्छ र अरु लाई
    पाखा लैन्न्छ भन्ने हेतु ले अगाडी बढ्नु होइन हामी सबै पछि पर्छौ र यो तालिका को काम ले हाम्रा सत्रु हरु रमाए का छन् हेर सुस्त मा के बाहुन छेत्री मात्रै छन् कि सबै नेपाली छन्
    I suggest use your brain to uplift yourself as suggested by Samita Rai.

    Khagendra Thapa

    Reply
  7. Ram limbu says:
    August 6, 2013 at 6:04 am

    मंगल जी को कुरा बुझीएन नी हामी त धरातल मै छौ तर मगंल जी पो मंगल ग्रह तिरै हुनुहुन्छ होला । ऊतै बस्नुहोस सायदै धरातलमा काम छैन । हामी तपाईको लागी कामना गर्न सक्छौ ऊतैतिर मंगल मंगल होऊस ! के गर्छेस मँगले आफ्नै ढंगले । मंगल मंगल जय होस जय होस ।
    अनि अर्कों कुरा बिदेशमा राजनिति कस्ले गर्दै छ भनेर मंगल ग्रहका मंगल जीलाई नै सोध्नुहोस । नेपाल मै खोक्रो एमाले को बिदेशमा भातृ संगठन विस्तार गर्दै हुनुहुन्छ । बुझ्नु भएन भने राजनितिको पाठ पनि सिकाऊदै हुनुहुन्छ । भाडाको पालेहरु राखेर बन्दकोठामा गरिएको कुरा अरुले सुन्न हुदैन पनि भन्दै हुनुहुन्छ । के रेला हऊ । डर लाग्यो भन्नु नि बरु । हसाऊछ सेरे ले । जय होस मंगल को मंगल तिरै ! सत्ये होस सत्ये ।

    Reply
  8. गोङ्ग्बा says:
    August 5, 2013 at 11:29 pm

    तल राम लिम्बुजी भारी पुग्ने गरेर भनि दिनु भएछ| यसमा मेरो पूर्ण समर्थन छ|
    नेकपा को सट्टा बा. क.पा. र नेपाली कांग्रेस पार्टीको सट्टा बा. क. पा. नामाकरण गरे उचित होला|
    पहिचान सहितको प्रदेश आऊने देखेर लौ अब हामीले खाईपाई आएको खुस्किने भयो भनेर सबै वाहुनवादीदलहरु मिलेर बरु संबिधान नबने नबनोस, देश भाँडमा गए पनि गओस तर हाम्रो वर्चस्व खुस्कन दिनु हुँदैन भनेर स्वार्थ निहीत निर्णय लिए| अहिले आएर सरकारमा को को छन्? नियालेर हेर्नुस, थाहा भैहाल्छ|
    वाहुन वादीहरुको यो जतिसक्दो आफ्नो वर्चस्व लम्ब्याउने चाल हो| राम लिम्बु र शशांक लामाले जस्तो अलिकति गहिरिएर अनि खुलेर कुरो गर्यो कि यो रेसियल भयो र साम्प्रदायिक भयो उल्टो जनजाति र दलितलाई नै लाञ्छना लाउन थाल्छन र व्यवहारमा उनीहरु नै पूर्ण रुपले रेसियल र साम्प्रदायिक छन|
    छलफलमा भाग लिन डरपोक छन भन्ने कुरो बुझ्दा अमेरिकामा पनि त्यस्तै व्यवहार गर्दोरहेछ नेपाल बिगारेर खत्तम पारेर हिंडेकाहरुले भन्ने बुझियो| कोही एक दुई त् सद्दे पनि होला जसले संसार अर्कै आयतन बाट नियालेका छन्|

    तथ्यांक र यथार्थ देखाउदा कि नचाइने ढंगमा कुरा मोढंन तिर लाग्छन कि शब्द्जाली रुपमा लम्बेतान पुराण सुनाएर कुतर्क प्रस्तुत गर्छन| राजा गएर के गर्नु राज कसको हातमा छ र डाडुपन्यु कसको हातमा छ त्यो देखेकै छौ|
    राम लिम्बुजी, हामीले चाहेको केवल हामी माथि पुगौ र अरुलाई तल पछारौ भन्ने कदापि होइन| हामी सबैले समान अवसर पाउन पर्छ भन्ने हो| अहिलेको जुन असमानता छ त्यो घटाउन पर्छ भन्ने हो| त्यो असमानता कसरि हुन् गयो र भैरहेछ भन्ने हामी सबैलाई थाहा छँदैछ, जति बंगाएर पनि बाङ्गिने होइन|
    लौ सबैले समान अवसर पाउन पर्छ भनेर नसोच्ने हरुले यँहा रातो टीको दलेको देख्न पाउनेछौ|

    Reply
    1. AngSherpa says:
      August 5, 2013 at 11:49 pm

      एक सय २५ भन्दा बढी जातजाति रहेको मुलुकमा दुइ सय चालिस बर्ष एउटा मात्र जातले एकल भाषा धर्म संस्कृति लादेर शासन चलाएको नदेख्ने देश लोकतान्त्रिक गणतन्त्र प्रवेश गरि सक्दा पनि एक सय पच्चीस जातजातिलाइ राज्यको प्रत्येक क्षेत्रमा अधिकार बाट बन्चित गराएर एकल जात एकल भाषा धर्म संस्कृतिलाई नै लाद्न खोज्ने नेपालको अति अविकसित सुदुर पक्षिम अञ्चल जहाँ जातको आधारमा पिउने पनिको पँधेरो समेत अलग अलग हुने र तल्लो र माथिल्लो जात भनेर हात हातमा कुनै पनि समान होश या पैंसा होस् नलिने र नदिने,फालेर लिने र दिने चलन भएका र कर्णाली वारीकाहरुलाई पूर्वीय राँडाका चेला चेली भनेर सामप्रादायिक बिचार बाट ग्रसित बोल्न खान लाउन र मानव ब्यबहार समेत गर्न नजान्ने सुदुर पक्षिम अञ्चल अछाम जिल्लाका अति जातिवादी जनबादी भनिने भिमे रावलको त्यो फुटेको आँखा र त्यो सढ़े गलेको कुहिएको दिमागले यो एकाइसौं शताब्दीको मध्य तिर आइ पुग्दा पनि अझै एकल जातिय शासन चलाउने सोंच लिनु मानव अधिकारको उलंघन गर्नु नागरिक अधिकारको उलंघन गर्नु हो भन्ने ज्ञान समेत नभएका मुर्खलाई नेता र बिद्द्वान ठान्ने मुर्खाहरु मानव अधिकार र नागरिक अधिकारको जतिनै ढ्वांग फुकेर हिंडे पनि आखिर झलनाथ खनाल र भिम रावलले ब्राह्मणबादी सत्यता लाइ न्युयोर्कमा प्रमाणित गरेर देखाई दियो।राज्यको हर क्षेत्रमा सत्ता शासकहरुले सदियौं देखि मानव अधिकार र नागरिक अधिकार बाट बन्चित गरिएका आदिबासी जनजातिले बिरोध र कालो झण्डा देखाउने डरले त्रासित भएर प्रवेश गर्ने मूल ढोका मात्र नभएर अन्य सहायक ढोका समेत छिस्किन लगाएर लामो लामो नाक भएकाहरुलाई मात्र प्रवेश गराएका थिए।थेप्चो नाक भएकालाई प्रवेश निषेध गरेका थिए।अवक दिनमा राज्य सत्ता शासकहरु संयुक्त राष्ट्र संघको अधिबेसनमा भाग लिन आउँदा पनि आदिबासी जनजातिहरुले संयुक्त राष्ट्र संघको प्रांगानमा नै कालो झन्डा सहित बिरोध गरिने छ।”चेतना भए”

      Reply
      1. गगन थापा says:
        August 7, 2013 at 4:59 pm

        कम्युनिष्ट विरोधी अमेरिकामा बस्ने नेपाली कम्युनिष्ट कार्यकर्ताले कार्यक्रम गरेर पाटीको भातृ संगठन खोलेर सबैलाई छक्क बनायेको छ । उनिहरुलाई कुनै दिन अमेरिकी कानुनलेभन्न सक्छ त्यो दिन हेरौला । तर अचम्म चही हो गाठे कम्युनिष्टको कार्यक्रममा अमेरिकाको लागी नेपाली राजदुत शंकर शर्मा पनि स्पेइसल गेष्ठ ? सितिमिति न्युयोर्कको राम्रो सामाजिक कार्यक्रममा कहिल्इै नआउने राजदुत कसरी ??

        Reply
  9. Lalit Narayan says:
    August 5, 2013 at 10:07 pm

    एमाले पार्टीसंग आवद्ध सदस्य, प्रतिनिधि वा समर्थक लाइ नै जातको आधारमा कार्यक्रम हल भित्र छिर्न नदिएको हो ? त्यसो हो भने एमाले संघियेता बिरोधि पार्टी, कायर र नपुंसकहरुको पार्टी हो भन्दा अत्युक्ति नहोला l

    तर यदि हैन भने कार्यक्रम नै “एमाले प्रवासी मन्चको बन्द सत्र” भनेसिन अरु पार्टी समर्थक वा जनसाधारणहरु त्यहाँ किन छिर्ने? “बन्द सत्र” कार्यक्रम भनेको थाहा पाई पाई कार्यक्रम हल भित्र छिर्न पाइएन वा दिइएन भन्नु दिग्गज मित्रहरुलाई अलि सुहाउदैन कि ?

    Reply
  10. राम चन्द्र says:
    August 5, 2013 at 9:43 pm

    भाटे कारबाही किन गर्दैन यस्ता लाई त्याहा को सरकार ले काम गरेर खानु नि बिदेस्मा त के राजनीति गर्नु होला खै । २४ घण्टा मा देस छोड्ने आदेस दिये हुने नि यस्ता लाई त ।

    Reply
  11. गोङ्ग्बा says:
    August 5, 2013 at 9:17 pm

    शुरुमा झलनाथ खनाल जनजाति र जनजाति पहिचान प्रदेशको पक्षमै थिए|
    देबि प्रसादले दनकाएर झापड हाने पछि अनि ओली र माकुने द्वयले जसरि हुन्छ उनलाई चेपारोमा पार्ने मात्र काम गरेपछि उनको सातो हरायो र त्यसपछि उनी झर्रा बाहुनवादी भएर निस्किए| त्यसो हुनमा एउटा मुख्य कारण एमालेका वरिपरि उनका सबै सहयोगी र प्रतियोगी बाहुन भएर पनि हो| र उनको त्यही रुपले झलनाथलाई प्रधान मन्त्रीको कुर्सी त् दियो तर लगत्तै जनजाति प्रतिको बिरोधलाई बाहुनबादीहरुले प्रयोग गरेर उनलाई त्यो कुर्सीबाट हटाए|
    जातपातको राजनीति खेल्ने झलेलाई यसपाला ईलामको चुनावमा राई लिम्बु, तामांग, गुरुङ र शेर्पाले लोप्पा ख्वाईदिने छन्|
    एमाले भनेको भाले न पोथी हो|
    शशांक लामाजीले तथ्य कुरो लेख्दा तीतो मानेर भए पनि औषधी सेवन गर्नु छैन वाहुनवादीहरुले लेखमा कमेन्ट र रातो टीको दल्नेको ताँती देखियो| वास्तवमा जस्तो देख्यो तेस्तै लेख्ने यो ब्लगमा शशांकजी औंलामा गन्ती गर्न सक्ने लेखक हुन् र म चाहन्छु उनी संधै आफ्नो कलम निर्धक्क चलाईरहुन|

    साँचो कुरो नरुचाउने र [बाहुन होइन तर] बाहुनवादी प्रबित्तिहुनेहरुले यो कमेन्टमा पनि रातो टीको धस्काउन नबिर्सनु होला|

    Reply
  12. Ram limbu says:
    August 5, 2013 at 9:03 pm

    नगेन्द्र जी लगायत एमालेका साथीहरुलाई के भन्न चाहान्छु भने अब देखिको तपाईहरुको कार्यक्रममा प्राईभेट पार्टि वाँ नेपाल शब्द हटाएर कार्यक्रम गर्नु हुन सुझाव दिन्छौ । हामी कहिले पनि नबोलाएको ठाऊमा आऊदैनौ । न त तपाईको बिहेमा आएको थियौ न तपाईको छोराको व्रतमनमा ? तर नेपाल जोडीएको हरेक क्षेत्र र कार्यक्रममा हाम्रो सहभागिता पनि ऊत्तिकै महत्वपुर्ण छ जति तपाईहरुको ? किनकी नेपाल हाम्रो पनि देश हो । हामी पनि नेपाली हौ । अब देखि नेपाल प्रवासी मन्च वाँ नेपाली कम्नुष्ट भनेर न भन्नुहोस । ” नेपाल ” हटाऊनु होस । ढुक्कले कार्यक्रम गर्नुहोस । तपाईहरुले आफ्नो प्राईभेट पार्टिमा रोक लगाऊने अधिकार छ तर नेपालमा वाँ विश्वको जुनै कुनामा पनि नेकपा एमाले, नेपाली कांग्रेस वाँ नेपाली पार्टिहरुले कार्यक्रम गर्छ भने सबै नेपालीहरुले स्वत रुपमा सहभागी हुन पाऊछ । प्रथम पटक अमेरिकामा यस्तो कार्यक्रम भयों जहाँ थेप्चे नेपाली तथा आदिवासि जनजातिको सहभागिताको लागी नभएर केवल एमाले पक्षधरको लागी मात्र थियो । यसलाई हामीले डर छेरुवाको संज्ञा दिएका छौ । जे भन्नुहोस तपाईहरु डराएकै हो । हामी डरपोकहरु भन्न कति पनि हिचकिचाऊ दैनौ ।
    भेदभाव र विभेद तपाईहरु गर्दै हुनुहुन्छ । एमालेको कार्यक्रम एमाले मात्र आऊन पाऊने, नाक चुच्चे को मा नाक चुच्चो मात्र आऊन पाऊने ! हामीले त कहिल्यै त्यसो गरेको छैनौ । आट र साहस भए ईमेल आईडी दिनुहोस वा फोन नम्बर दिनुहोस न्यु़योर्कको सबै जनजातिको कार्यक्रममा हामी तपाईलाई ससम्मान बोलाऊने छौ । कालो झण्डा लिएर भेला हुल लिएर आऊनुहोस या तपाईहरुको गुठ लिएर आऊनुहोस आऊनुहोस । हामीले पनि तपाईहरुको गुनासो सुन्न जरुरी छ । आधारपुर्ण विरोधको नारा सुन्न जरुरी छ । न्युयोर्क को हरेक आदिवासिको कार्यक्रममा तपाईहरुलाई बोलाएकै हो तर तपाईहरु नै न आएको हो । यसलाई पनि हामीले डरछेरुवाको संज्ञा दिएका छौ ।
    आऔ खुल्ला बहस गरौ । लुकी लुकी डराई डराई संकुचित नबनौ । आफ्नै नेपाली दाजुभाई सग डराई हाल्नु पर्ने म केही कारण देख्दिन ।

    Reply
    1. नरेन्द्र says:
      August 6, 2013 at 4:08 am

      राम जी पहिला स्पस्ट हुनुस म कुनै एमाले को कार्यकर्ता हैन? र तपाइँहरु जस्तो गुनासो गर्दै र दुख पोख्दै हिड्डीन।अझ भन्नु पर्दा तपाईहरु जस्ताले कालो झन्डा बोकेर हिने नि कमल थापाले झैँ गेरु बस्त्र पहिरिय नि मलाई कुनै मतलबको कुरा हैन। तर एउटा कुरा स्पस्ट भन्छु जातिबादी बनेर राजनीति गर्नु छ, मान्छेलाइ यो जात र त्यो जात यो बिरोधि र त्यो बिरोधि भन्दै हिड्नु रहर छ भने जानुस अशोक राइ र आङ्गकाजिहरुले टिका लगायर स्वागत गर्छन। हैन भने विदेश बसेर के गर्न राजनीति गर्नु पर्यो जातिबादको?
      बरु सक्नु हुन्छ हिमत छ भने रौनियार जी ले जस्तो अमेरिका मै राजनीति गर्नुस न सबै नेपालिले गर्ब गर्लान।

      अर्को कुरा नेपाल भनेर कसैले कार्यक्रम गर्दैमा हगुवा,पदुवा सबैलाइ आफ्नो कार्यक्रममा प्रवेश दिनु पर्छ भन्ने कुतर्क नगर्नुस, नेपाल तपाइको मात्र हैन सबै नेपालीले निर्धक्क आफ्नो कार्यक्रम गर्दा नेपाल जोडेर गर्न पाउछन र गरे हुन्छ नेपाल जोडे भन्दैमा स्याल, बिराला सबैले जान पाउनु पर्छ भन्ने कुतर्क नगरौ, यस्तो संक्रिनता बाट बाहिर आउनुस,। विदेश बस्ने सबै नेपालीले नेपाल जोडेर कार्यक्रम गर्दा तपाइँ जस्ता खल्तीमा कालो झन्डा बोक्ने र सबै हगुवा, पदुवालाइ बोलाइ राख्न वा कार्यक्रममा जान दिन जरुरि पनि हुदैन। कांग्रेस,एमाले,माओबादी सबले कार्यक्रम गर्दा स्वत जान पाउनु पर्छ रे? यस्तो कुतर्क नगर्नुस? के ति पार्टी तपाइँका पेवा हुन् अनि तपैले जे भन्यो त्यो हुनु पर्ने? तपाइँले जान पाउनु पर्छ भन्ने अधिकार कहाँ बाट ल्याउनु भो अरुलाई अधिकार को कुरा सिकाउनेले यो पनि बुझ्ने कि? गल्लितिर हिडी राखेको कुकूर त चे चे भनेर नबोलाई आउदैन/जादैन तपाइँहरु जस्ता मान्छे ज्ञानी भयर होला हैन नबोलाय पनि जान पाउनु पर्छ भनेर कुतर्क गर्ने?

      ए राता मकै कस्तो बालहठ गरको गाठे मान्छेहरुले किन जानु पर्यो नाबोलाको ठाउमा, मान्छेलाइ बोलाउदा त जाने फुर्सद हुदैन, कसैलाई नाबोलाय नि जान पाउनु पर्छ रे? ज्यान भारी बुद्धि डाँडा परि भनेको यही होला। त्यहि झन्डा देखाउन र समाचारमा आउन होला हैन। तपाइँ जस्ता जातिवादीको नियत के हो बुझी सकियो अब यो र त्यो भनेर कुतर्क नगरे नि हुन्छ।त्यस्तो राजनीति गर्न मन छ भने नेपाल नै गर गरे हुन्छ विदेश बसेर पनि यो र त्यो भन्दै नेपालि नेपाली बीच फाटो हाल्ने असली ब्रामणबादी त तपाइँहरु हो।..

      म एमाले हैन तर ठिक गरेछन एमालेले? जातिवादीलाइ भित्र छिर्न नदेर? जुन देशमा बसेको हो त्यो देशको कानुन पनि माने अझ राम्रो? झन्डै युरोप तिर जस्तो पुलिस बोलायर जेल पुरायनछन? अमेरिकामा कसैलाई कालो झन्डा देखायर ह्युमिलियट गर्न उफ्रिन पाइन्छ कि पाईदैन कानुनी रुपले त्यो पनि बुझे राम्रो होला? झन्डै नेताले पुलिस केश गर्दैन र हो नत्र देख्ने थिय सबले बाउका बिहे कालो झन्डा बोक्ने जातिबदिले? बिरोध र गुनासाहरु यही सबैका केमेंट्स हेरेर पनि थाहा भय होला, यसरी पनि अभिव्यक्त गर्न सकिन्छ तपाइँहरु जस्तो कालो झन्डा बोकेर कुर्लनु नै पर्ने भन्ने केहि छैन र तपाईहरुको जातिवादी कार्यक्रममा अरुले सहभगिता जनाई जनाइँ बिरोध गर्न जरुरि छैन नत्र भने तपाइँहरु अरुमा के नै फरक भो र??

      अर्को कुरा कालो झन्डा देखाउन पाए बहादुरी हुने, कसैले कार्यक्रममा जान नदिय डरपोक हुने? त्यस्ता कुतर्क पनि नगरौ आफ्नो कार्यक्रममा कसलाई आउन दिने कसलाई नदिने त्यो आयोजकको नितान्त आफ्नो कुरा हो त्यो पनि अवस्य थाहा होला तपाइँ जस्ता अधिकारको कुरा गर्ने लाइ? त्यसैले बेकार मा रोदन पोख्नु भन्दा तपाईहरुलाई मेरो अन्तिम सुझाब ससांक लगायत अरु खल्तीमा कालो झन्डा बोकेर हिड्ने हरु संग मिलेर न्युवर्कको टाईम स्क्वायर जानुस अनि झल्नाथको फोटो राखेर कालो झन्डा देखौनुस समाचार आउछ अनि तपाइ जस्ताको रहर पनि कुरा हुने कुण्ठा पनि पखालिने? यहा बक बक गरेर यो र त्यो भन्दै कुतर्क गरेर बस्नु को कुनै तुक छैन।मैले तर्क गरे कि कुतर्क गरे पहिला विचार गरेर कमेन्ट पोस्टे सबैको समय बचत होला..

      Reply
  13. रामेश says:
    August 5, 2013 at 7:45 pm

    हुन त यो मन को तितो पोखेर सत्तो सराप गर्या जस्तो मात्र देखिन्छ तर पनि
    जात को आधार मा अंश बन्डा लाइ मात्र संघियता देख्ने बिद्दान हरु लाइ के भन्ने खै ??

    Reply
  14. mangal says:
    August 5, 2013 at 7:35 pm

    कमेन्ट गर्ने मह बिध्वान हरु बन्द सत्र छुट्याउनु छैन तथानाम गाली गर्दै कमेन्ट गर्दै मा आफ्नो बिध्वता को पुस्ट्यै गर्न नखोज्नुस पैले कुरा को चुरो पत्ता लगाउनुस

    Reply
  15. mangal says:
    August 5, 2013 at 7:30 pm

    बन्द सत्र भनेको छ त के सबै लाइ हल मा पस्न दिञ्छ त? मलाई मन लग्यो त्यसैले गए तर जना दिएन रे . बन्द सत्र मा त प्रतिनिधि भन्दा अरु लै प्रवेश निषेध हुन्छा भन्ने सामान्य ज्ञान नभएको ले अरु को आंग को जुम्रा देखाउने प्रयत्न गर्ने? हल्का लाज सरम मान्नुस र अब देखि यस्ता बकम्फुस्से कुरा गरेर ब्लग लै गन्धा नबनौनुस मित्र.

    Reply
  16. kedar says:
    August 5, 2013 at 7:21 pm

    समकालीन नेपालका नेता र पार्टीहरुको कृत्यहरुलाई ……हु मान्ने हो भने तिन बित्ता उफ्रिंदै तिनका नेताहरुलाई कालो झण्डा देखाउन जाने तपाईंलाइ के भन्ने ? यो चिज एस्तो हो भन्ने जानी जानी कोट्याउन खोज्ने तपाईंलाइ के भनेर चिनौं ससांक जी ? भर्नुस भर्नुस जातियेताको हावा, फुटबल पनि हावा धेर भए पछि फुट्ने नै गर्छ / क्षेत्री बाहुनहरुलाई गालि गरेर न थाक्ने तपाइंको त्यो मुखलाई घिउ र भात कहिलेइ नटुटोस / यलम्बर महाराजको जय /

    Reply
  17. केबीजी ल्हेगें says:
    August 5, 2013 at 5:13 pm

    अम्रिका न्युयोर्क मा एमालेको भात्री सङ्गठन अधिबेशन मा प्रमूख अतिठीकओ रुपमा एमाले अद्यक्ष झलनाथ खानअल अनि अर्का नेताअ भीम रावलालाइ पहिचान सहितको सङ्घिय राज्य पक्षकाहरुले कालो झन्डा देखाउलान भन्ने डरले थेप्छे नाक्,चिम्सो आअंखा,हिचा कडाँकाअ, मूलबासि,आदिबासि, जस्ता हुलिया बोकेको नेपालीहरुलाई उत्त कार्यक्रम भित्र छिर्न दिएनन रे । आखिर एमालेले शाम्प्रडेइकताको जिउदो उद्दहरणा घिनलाग्दो तरिकाले देखाएर नै छड्यो हगी ? एमाले भित्र रहेका त्यस्तै हुलिया बोकेका लठ्ठक्कहाँरु के गरिरहेका छन । यस्तो कोखेदारा एकात्मक ब्रह्माणबादले अब जरिबा जनताको खुन पसिना र शाहीदको आलो रगतले भिजेको त्यो रक्क्तिम झन्डा आखिरकार भारतीय पण्दितहरुलाई बुझाएर नै छड्ने भए ।यसरि अकात्मक राज्य प्रणालिले शदिउ बाट पछडी पारिएका बिभिन्न जात जाती बर्ग समुदाय कसैको केहि माने छैन । कि बेची सकेको हो ? तर कुरा के हो भने यसरि एक समुदायको मात्र पार्टी हो जस्तो नगर्नुहोस काम्रेडहरु,समयले कुनै दिन मर्ने बेलामा दुइ थोपा पानी चुवाउने जनता पनि नभेतिएला, मनमा हेक्का रहोस्, पातकी काम्रेडहरु ।

    Reply
    1. रामेश says:
      August 5, 2013 at 7:47 pm

      जातिय बिद्रेष र सत्तो सराप नगरी क्रान्तिकारी नै नहुने जस्तो नगरौं न साथी बौद्दिक तर्क गरौँ |

      Reply
  18. Ram limbu says:
    August 5, 2013 at 4:34 pm

    “जो चोर ऊसैको ठुलो स्वर” भन्ने ऊखानको अर्थ स्पष्ट आज मलाई न्युयोर्क आएर भै रहेछ । नेपाल देखि नेता बोलाएर हाम्रा प्यारा नेता प्राण भन्दा प्यारों छ भन्दै भातृ संगठनको विस्तार ऊनिहरु गर्ने अनि जुन कुराको विरोधमा जनजाति आदिवासी लागी रहेछ, ऊनीहरुलाई राजनिति गर्ने भन्ने ? के रेला हऊ । आदिवासी जनजातिहरु त्यस्तो नेपालको खोक्रे राजनिति नगर भनेर खबरदारी गर्ने अनि ऊनिहरुलाई बिदेशमा राजनिति गर्ने भन्दै आरोप लगाऊने ? हा हा हा तपाईहरुको विवाह वर्तमनमा त जनजाति साथी भाईहरुले पनि ताली बजाई दिएकै हो त हैन र ? तर नेपालबाट नेता बोलाऊदै संगठन विस्तार गर्ने कुराको चै नेपाल आदिवासी जनजाति सधै नै विरोध गर्छौ । किनकी विदेशमा राजनिति गर्नु हुन्न । हो हुदै हुदैन !

    Reply
    1. kedar says:
      August 5, 2013 at 7:27 pm

      बिदेशमा भेंडा बाख्रा सरि बग्रेल्ती खुल्ने तमु समाज, गुरुङ समाज, घले समाज, राइ समाज, लिम्बु समाज, मगर समाज, पुन समाज लाइ चाइ के भन्ने नि ? बाहुन समाज समाज र क्षेत्री समाज कत्तिको सुन्नु हुन्छ हौ तपाईं ?

      Reply
    2. mangal says:
      August 5, 2013 at 9:44 pm

      राम लिम्बु महोदय कुन देश बाट प्रेषित गर्नु भयो यो कमेन्ट? आफु जहाँ बसेको हो त्यहाँ का अनेक जातीय संगठन जो राजनीति मा खारिएका छन् उनि हरु को पक्श्यपोशन गर्ने ले यस्तो लेखेको सुहौन्ना महासय. धरातल मा आउनुस र दुनिया लै सत्य बताउनुस.

      Reply
  19. jiwan says:
    August 5, 2013 at 4:29 pm

    जनताको बाहुन दलिय जनैबाद !
    बाहुनवादी पहिचान साहितको संघियता,बाहुनहरुबाटै बाहुनबादी नयाँ सम्बिधान !!
    एमालेको चुनाव अभियान !!!
    नेकपा एमाले जिन्दावाद …………….!

    Reply
    1. रामेश says:
      August 5, 2013 at 7:58 pm

      सबै पार्टी तेस्तै हुन् हजुर

      १. एमाओबादी – प्रचण्ड /बाबुराम बाहुन
      २. माओबादि – बैध बाहुन
      ३. कांग्रेश – कोइराला बाहुन
      ४. एमाले – खनाल बाहुन

      खै अशोक राई ले एमाले/ कांग्रेस का जनजाति हरु लिएर जातिय पार्टी खोल्ने अनि जातिय राज्य सुरु गर्ने भन्या नि कुरा मिलिरा छैन

      Reply
  20. jit nembang says:
    August 5, 2013 at 3:01 pm

    म आफु पनि एमाले संग कुनै लेन देन राख्दिन. म अलग्गै लिम्बुवान राज्यको माग गर्छु. पाचथर लिम्बु को बर्चस्व भएको जिल्ला हो. तर हामी रंगभेद म़ा अहिले देखि नै जान थालिउ भने कसरि राज्य चलाउन सक्छौ. म ससंग जी को कमेन्ट सधै हेर्ने गर्थे, र लाग्थ्यो वहा एक सिक्छित उदार भावना को मान्छे हो. तर मलाई अहिले लग्छ वहा अति नै पितुर्के हुनुहुदो रहेछ. जस्तै भए पनि देस चलाउने नेपाल कै नेता ले हो. म मंचेस्टर म़ा बसेर बाहुन को मात्र बिरोध गरेर हुदैन..हो , हामीले जातीय समानता को लागि लड्नु पर्छ तर जातीय द्वन्द बाट बछ्नु पर्छ. रंगभेद नीति को समर्थन गर्नु हुदैन. ससंग जी ले रंगभेद नीति को जरा रोप्न खोज्नु भए जस्तो लाग्यो. अति नै नराम्रो सोच हो, त्यति सानो चित्त ले जातीय झगडा बढ्ला तर देस चल्दैन. वहा र वहा जस्तै साथी ले सोच बदल्नु जरुरि छ.

    Reply
    1. Chetan Nepali says:
      August 5, 2013 at 8:02 pm

      मोही माग्ने ढुङ्ग्रो लुकाउने ! यो तालले तपाइको लिम्बुवान अलि धेरै समय पछि सायद छोरा नातिको पालमा चै पक्कै औला या नाऔल !

      Reply
  21. shyam says:
    August 5, 2013 at 2:43 pm

    माथिको लेख पढ्दा त शशाङ्क जी पनि कुनै पार्टीको हनुमान जस्तो लाग्यो ! अरुलाई जातियताको बिजारोपण कुरा गर्ने तपाइको लेख को धरातल कति संकीर्ण र निच छ भन्ने कुरा आफ्नो लेखाइ लाइ मनन गरे हुञ्छ ! तपाइँ आफै विदेश मा बसेर विभिन्न जातिय संगठन खोलि नेपाली नेपाली बीच को सदभाब लाइ खलबलाउने नियेती देखिन्छ तपाइको लेख मा ! आफ्नो उग्र जातीयताको संक्रिना मानसिकता बाट अलि कति बाहिर निस्कने कोशिस गर्न मेरो शुझाब छ तपाइलाई ! तपाइको लेख पढ्दा धेरै कमेन्ट गर्न उपुक्त देखिन !!!!!!!!

    Reply
  22. kaji says:
    August 5, 2013 at 1:32 pm

    म कुनै पार्टी समर्थक होइन , म पनि जलानाथ खनाल को बासन सुन्न गएको थिए , तर मलाई बित्र छिर्न दिएन, देश को पूर्व प‌‌्रधान मन्त्रि एकजनाको मात्र पेवा हुदैन , खोइ त समान हक अधिकार यो पाराले त जातीय र धार्मिक भिडन्त हुन्छ /

    Reply
  23. Ram Bdr Thapa says:
    August 5, 2013 at 12:24 pm

    सालोक्य जी,
    You should not be published such racially inciting article. You are insulting UML , it is a party of people not Bahun’s Party. What ever Shashanki said it is bulsheet. It is fact that UML or NC are major parties representing all Nepali race and languages. They do not need a pupular slogan to attract extremist like Shashank Path.

    जातीय कुरा गर्ने को हुन्/ बाहुन छेत्री ले संगठन खोलि मिटिंग गरे शशाक्जी ले कति बक्थे होलान/ नेपाल र संसार भरि कहाँ कतिवटा बाहुन छेत्री ले संगठन खोलेका छन् र बाहुन छेत्री को मात्र राज्य हुनु पर्छ भनेका छन् शशांक जी लाइ थाहा छ कि/

    तमु सम्माज, गुठि, किरात, नेवा (लागेका सिमित व्यक्तिहरु ले) त एकल जातिय राज्य हुनु पर्ने माग छ/ लौ भन्नु पर्यो कसले जातियता को कुरा बढी गर्छ/

    हामि भन्छौ काठमाडौँ/धरान/जनकपुर जहा पनि गुरुङ, लामा, बाहुन छेत्री , यादव सबैको होस्/
    कस्तो लाग्यो मेरो विचार शशंकि जी/ शशांक जी अमेरिका मा पनि लामा राज्य माग्नुहोस/ किन अमेरिकन हुन् मन लाग्छा तपाइलाई/

    Reply
  24. suresh says:
    August 5, 2013 at 12:10 pm

    न्यु योर्कमा मात्र होइन संसार भर छरिएर रहेको नेपाली आदिवाशी जनजाती हरुले अहिले आदिवाशी/ जनजाती, महिला, मदिशे, दलित, पिछडिएका बर्ग हरुको कुरा जोड तोडले उठाउनै पर्द छ/यो अत्यन्त सान्दर्भिक र देशको हीतमा छ मित्र हरु नेपाल प्राकृतिक हिसाबले धनी देश हो ,बिस्वको सर्वोच्च शिखर यहि छ ,बिस्वले पुज्ने बुद्द यहाँ नै जन्मेका हुन् ,जलस्रोतको बिस्वको दोस्रो धनी देश ,हिन्दु हरुको पबित्र स्थान पशुपति नाथ,भृकुटी सीता जन्मेको देश ,यार्चा गुम्बा देखि चिरैतो जस्ता जडीबुटीको स्वर्ग,हिमालय र तराई पहाड मनोरम दृश्य बिस्वमा चिनिने गोर्खाली बीर हरुको देश, बहु जातीय बहु सांस्कृतिक सम्पन्नता ले भरिएको मुलुक/आज किन बिस्वको एक न गरिब राष्ट्र इथियोपिया र दुइ न मा नेपाल पर्यो? यसको कारण छ गतिलो राजनीतिक शासन प्रणाली भएन र यहाको शासन प्रणालीमा जहिले पनि एक जातीय हैकम चल्यो/त्यो राणा कालमा होस् वा शाह कालमा,निरंगकुश काल वा निर्दल,बहुदल ,गणतन्त्र काल जहिले पनि यो मुलुकमा उच्च कुल भनिने ब्राह्मण पण्डित हरुकै हावी भयो/उनी हरुलाइ देश बनाउने चिन्ता भन्दा पनि आफु कसरि बनिने आफु बने पछी आफना सन्तान सात पुस्ता सम्म पुग्ने सम्पति कसरि जोड्ने,भारत लगायत अरु ठाउँ, कुठाउ जता ढोगेर भए पनी चाकडी चाप्लुसी गरि सत्ता र पद कसरि हत्याउने अन्य जनजाती,दलित,महिला,लगायतका हरुलाई कसरि कज्याई राख्ने भन्ने त्यता मात्र ध्यान गयो /देश को बिकाश कसरि हुन्छ,देशको आर्थिक उन्नति कसरि गर्न सकिन्छ , त्यो शासक हरुलाइ सोच्ने फुर्सद नै भएन/ जसले गर्दा देश रसातलमा भासियो अझ भासिंदै जाँदैछ/नेपाल चार जात छत्तिस वर्णको फुलबारी भएन एक जातीय हैकमले गर्दा तोरी बारी भयो/ ब्राह्मण साशक हरुले यो गुण दोषको भागी त बन्नै पर्छ/अब अहिलेको स्थिति मा पछाडी पारिएका बर्ग, जाती क्षेत्रका नेपाली हरुले बेलैमा यसको सशक्त ढंगले प्रतिकार नगरे आज को ५ बर्स पछी गरिबीको दौडमा बिस्वको एक न मा नेपाल पर्छ , तसर्थ आउनुस देश बचाउनु र आर्थिक उन्नतिको शिखरमा पुर्याई भावी सन्ततीलाई सम्ब्रिद्द नेपाल हस्तान्तरण गर्ने हो भने अहिले देखि नै आदिवाशी जनजातिको अभियानमा साथ दिनुस/ यसको लागि शशांग लामाले मात्र होइन बोल्न सक्ने सबैले आवाज वाट, लेख्न सक्नेले कलम बाट जे बाट सकिन्छ यस बारेमा आवाज उठाउनै पर्दछ/

    Reply
    1. harihar sharma says:
      August 6, 2013 at 3:29 am

      देशलाई उकास्ने कुरा सराहनीय छ / तर तरिकामा सहमत हुन् सकिन /
      यसरि यसले उसले जातले गर्ने भए आफनो क्षेत्रलाई किन बिकाश गरेन त /
      काठमाडौँ नेवारले विकास गरेको होइन / आफैलाई चाहियो र देश भरका विभिन्न जातिका नेपाली आयर विकास गरेको हो / तर आफनै गाउँ ठाउंमा एउटा सानो विकासको काम गरौँ भन्ने यिनीहरुलाई कहिले लागें सायद /

      Reply
  25. Sisir says:
    August 5, 2013 at 11:52 am

    फुलको आखामा फुलै संसार , काँडाको आँखामा काडै संसार ..

    Reply
  26. Hari Prasad Lamichhane-Saudi Arab says:
    August 5, 2013 at 11:46 am

    मैले अझ सम्म जीवनमा बुझ्न न सकेको प्रश्न छ एउटा , माइ संसारका ज्ञानी साथिहरु बीच राख्दछु,

    १) माइ संसारका बाहुन छेत्री बाहेकका साथीहरुहो, तपाईहरु आफु बाहुन छेत्री नहुनाले कस्तो कस्तो भेद भाब को शिकार हुनु भो जीवनमा ? येसो एक दुइ घटनाहरु आफैले भोग्नु भयेको छ भने उदाहरणहरु दिनुहोस न , येदि म आफैले पनि आफु बाहुन भएर त्यस्ता काम गरि रहेको भए सुधार्ने मौका मिल्ने छ | कृपया नेपालका धेरै जसो सरकारी कर्मचारी, बाहुन छेत्री भएको जस्तो खालको उदाहरण चाही दिनु हुने छैन भन्ने आश छ |

    २) माइ संसारका बाहुन छेत्री साथिहरु हो , तपाईहरुले आफु बाहुन छेत्री हुनाले जीवनमा के के अनुचित फाइदा पाउनु भएको छ त ? अब पाइसकेको फाइदा कसैले खोस्न मिल्ने छैन येदि त्यस्तो अनुभव छ भने बाडौ न | म जे छु जहाँ छु जस्तो सुकै अवस्थामा छु एस मा मेरो र मेरो परिवारको लगानी छ र आफु बाहुन भएकोले अर्को बाहुनले अनुचित तरिकाले कुनै फाइदा पुर्याएको अनुभव छैन|

    म ५ वर्ष बहराइन बस्ने मौका पाए र त्यो समयमा थाहा पाए भेदभाब (त्यस देसको अन्तरिक ब्यबस्था अन्तर्गत देशभित्रैको मान्छे लाइ गरिने भेद भाब भन्न खोजेको ) भनेको के रहेछ भनेर, मेरो आफ्नो व्यक्तिगत अनुभवमा त नेपाल जस्तो बिबिधता भएको तर एक अर्का बीच जातिय रुपमा एकदम सौहार्ध बाताबरण भएको देश संसार मै छैन होला |

    ससांक जी तपाई लामा , म लामिछाने , अरु कुनै गुरुङ होला, अर्को कुनै मगर , हामि केवल नेपालि बनौ न हाम्रो जात त आ आफ्नै ठाउमा छदै छ नि |

    Reply
    1. Ratna Thapa Magar says:
      August 5, 2013 at 5:26 pm

      अमेरिका मा बस्न चाहने तर सङ्हिएता को बिरोध गर्ने, the mentality of bahunbad is very poor and Racist.
      महा सयले नेपालि {Beurocracy न भोगे जस्तो छ , प्रतेक कार्यालयमा घुस खोरी र ७५ जिल्लाको {CDO कुन जातका छन् ? फेरि पढेको धाक लगाउछौ होला तर एउटा कुरा त्यो लोकसेवा आयोगको भण्डाफोर पनि थाहा भय होला !!

      Reply
      1. Hari Prasad Lamichhane-Saudi says:
        August 5, 2013 at 10:54 pm

        रत्नजी कमेन्ट पढिदिनु भो र प्रतिक्रिया पनि दिनु भो, खुशी लाग्यो , पढेको कुरा त साँचो हो जस्तो लाग्छ, कृपया यो तलको लिंक हेर्नुस, धेरै मेहनत गरेर पढेका मान्छे हरु को नामावली पाउनु हुने छ, कसैको जात हेर्न खोजे त्यो पनि नाम बाट स्पस्ट हुने छ |

        http://www.ican.org.np/_downloads/member/ca_member.pdf

        Reply
    2. रामेश says:
      August 5, 2013 at 8:09 pm

      लामिछाने जी ,

      तपाइँ बाहुन हुनुहुन्छ जस्तो छ तेसो हो भने, तपाइँ ले राज्य को ठुलो ठाउँ मा जागिर खानु भो होला, छात्रवृति मा पढ्नु भो होला, बाहुनबाद को पावोर लागाएर अहिले साउदी मा मोज गर्दै हुनुहुन्छ होला तर जनजाति शशांक जी अमेरिका मा दुख गर्दै हुनुहुन्छा .. बाहुनबाद कै कारण ले …
      फेरी यहा अर्को बाहुन हेर्नुस न कसरि राज्य को सुबिधा लिदैछ :
      http://www.youtube.com/watch?v=n-nDnndon_k

      Reply
      1. Rajan Upriti says:
        August 5, 2013 at 10:59 pm

        तपाई को कुरा खुब मन पर्यो | साउदी मा “मोज” अमेरीकामा “दु:ख” |
        मान्छे बिबेक हराए पछी यति अन्धो हुँदो रहेछ |

        Reply
  27. Ngwang says:
    August 5, 2013 at 11:34 am

    मर्ने बेला कमिलाको पखेटा पलाउछ भन्थे त्यस्तै होला एमालेको अब एमालेको कुनै पनि केहि गर्ला जस्तो लाग्दैन यिनीहरुको मुद्दा कमल थापा र चित्र बहादुरले समाते अब यस्ता कोठे गफ गरेर बसे हुन्छ

    Reply
  28. Sanjeev says:
    August 5, 2013 at 11:07 am

    यी सशांकजी पनि कहिलेकाहीँ गतिला कुरा गर्छन्। लाग्छ, यिनी विद्वान् नै हुन्। अनि कहिलेकाहीँ फेरि आफ्नै हैसियतमा उत्रिहाल्छन्। यिनको सोच कति संकीर्ण रहेछ भन्ने त यो लेख पढेरै देखियो।

    Reply
  29. पेशल निरौला says:
    August 5, 2013 at 10:38 am

    हुन त म बाहुन भएपनि शशांक लामाको लेखले मलाई पनि चित्ता बुझेको छ । विरोध गर्न पाइन्छ । तर विरोध गर्न आउदै छ भनेको वितिकै एमालेका पल्तुहरु किन जनजातीदेखि डराएको होला ? मैले पनि बुझन सकेन । हुन त बाहुन डरायो भने सुरवालमा पिसाव फेर्छ भनेको यही हो । जाबो अमेरिका जस्तो पुर्ण कानुनी राज्यमा पनि कालो झण्डा देखि डराउने पल्तुहरु । तिमीहरुलाई नेपाली आमाले सराप्छ । यसरीनै हुन्छ मुलुकका अब जातीय द्धन्द ।

    Reply
  30. Vijay says:
    August 5, 2013 at 10:33 am

    जे मा पनि त यो पार्टी म यो पार्टी भनेर बैमनस्य फैलाउने हाम्रो बानि नछुट्ने भो के ! हाम्रो पतन को कारण नै यहि बन्ला जस्तो लाग्यो……
    विदेश मा नेपाली नेपाली मिलेपछि त सहयोग गर्ने, सल्लाह गर्ने, नेपालको गरिबी उन्मुलन, प्राकृतिक श्रोत परिचालन, शिक्षा मा कसरि सहयोग गर्न सकिन्छ, त्यो पो सोच्ने हो त, हरे शिव …….

    Reply
    1. Chetan Nepali says:
      August 6, 2013 at 9:23 am

      यो कमुनिस्ट पार्टीमा लगेर अमेरिकाको नागरिकता लिने को को रैछ यसो बुजेर USCIS lai खबर गरौ है यिनीहरुले त interview मा ढाटेको रैछ, कमुनिस्ट भनेर थाहा पाको भए citizen पक्कै हुन्नाथ्यो, जे होस् यी बाठा स्यल्हारुको कुनै नकुनै दिन परछ फन्दामा !

      Reply
  31. धर्म says:
    August 5, 2013 at 10:09 am

    लामा जी, मैले त् तपाइको मुखबाट नै सुन्दैछु कि एमाले, कांग्रेस संघियता विरोधी हो भनेर तर वास्तवमा यिनीहरु होईन तपाइँ नै संघियता विरोधी हो | एकातिर समानताको कुरा गर्ने अर्को तिर एकल पहिचान खोज्ने !! यो त् मैले घुस लिदैन तर मेरो घरमा केहि उपहार पठाइदिनु भने झैँ भएन र भन्या | भाषालाई नै आधार बनाएर नाम राखेको राज्यको नाम दिनुस त् |

    Reply
  32. Mabindra rana says:
    August 5, 2013 at 9:31 am

    तै न तुई को लेख. खाली द्वन्द फैलाउने मात्रै कुरा गर्छन साथि हरु. विदेश मा बसेर जतियेता को राजनीति गर्ने लै धिक्कार छ. अनि के खान चाहियो भात्री सस्था विदेश मा? नेपाल मा नि काम छैन भात्री सस्था को. लेखक ले कालो झन्डा देखौन नपाको रिस हो भन्ने बुझ्न गारो छैन यो लेख पढ्दा.

    Reply
    1. harihar sharma says:
      August 5, 2013 at 10:41 am

      हो, विदेशमा नेपाली समाज चाहिन्छ/ नेपाली जातीय समाज होइन /

      Reply
  33. Biswash says:
    August 5, 2013 at 9:30 am

    झलनाथ एमाले नेता मात्र नभई राष्ट्रिय नेता हुन् भन्ने कुरा जब सम्म स्वयम् झलनाथ लगायात पार्टी हनुमानहरुले बुझ्दैन तब सम्म यो समस्या यथाबत रहिरहन्छ l झलनाथले लिने नीति तथा कार्ययोजनाले पुरै देश प्रभावित हुन्छ भन्ने कुरा हामि मध्ये नबुझ्ने पनि कोहि छ यहा ? तर पनि हामि अझै देशका नेताहरुलाई सम्मान र सदभाव दर्साउन नसक्नुमा जति कमजोरी र अदूरदर्शीता नेताहरूको छ त्यतिनै दोष दुइ कौडीको बुद्धि नभएका कार्यकर्ता भानौदाहरूका छन् l

    Reply
  34. Ram limbu says:
    August 5, 2013 at 8:38 am

    बहु जातिय , बहु पहिचान भन्दै भुक्ने भुसियाहरुलाई नेपालका अधिकतम् सबै जात जातिहरु(लिम्बु,राई,तामांग,शेर्पा,मगर,गुरुंग,दलित,मधेशी, थारु,राजवंशी, धिमाल, सतार, नेवार आदि)ले बाहुनक्षेत्री लाई ख़बरदार भनेर भनेको भनेकै छ । भने कुन जातिले एकल शोषण गरिरहेको रै’छ भनेर प्रष्ट छ नि । किन यसरी दिनानु चर्को चर्को हुदै यस्तो आवाज ऊठिरहेछ ? यसको सम्बोधन राज्यले गर्नु पर्छ कि पर्दैन ? स्वदेशमा न विदेशमा दोषी र जाली हरु जिवन भरको लागी क्षमा योग्य छैन । बाहुन क्षेत्रीको कुरा होईन बाहुनवाद र एकात्मवादि हरुको हामी बिरोध गर्दैछौ । हैन भने भवानी बरालले लिम्बुवानको सन्दर्भमा बोल्ने शब्दहरुलाई कुन अर्थ दिनु हुन्छ ? तपाईहरु बुझेर पनि बुझ नपचाऊनु होस । लाज पचेको हरु । बुझ पचाएर जातिय राज्य वा जातिय भेदभाव नभन्नु होला । हामीले पहिचान र अस्तित्वको कुरा गरिरहेका छौ । हामीले कहिले एकल जातियको कुरा गरेको छैनौ । एकल जातिय राज त तपाई बाहुनवादिहरुले गरिरहनु भएको छ । हामी त्यसको अन्त्येष्टि गर्न चाहान्छौ । बुझ नपचाऊनु होस । नेपाल राज्यको हरेक तहमा शोषण गरि रहेका छन र को शोषित छन ? अमेरिका को ऊदाहरण दिने हरुलाई के भन्नु ? अमेरिका जस्तो कालो जाति र सेतो जाति मानिसहरुमा बिच आएको समानता, हक अधिकार सायदै सबै भन्दा ठुलो ऊदाहरण ठान्दछु ।

    Reply
  35. cRIS says:
    August 5, 2013 at 7:56 am

    शशांकजीहरुले बुझ्नु पर्ने कुरो के भने, अब देशमा चार पार्टी भनौ कि अरु पार्टीहरु सबैले भित्रभित्र राजा र हिन्दु धर्मलाई फेरी पनि टेकाउने बिचार गर्दैछन| हालैको घटना क्रमहरु हेर्दा यो प्रष्ट देखिंदैछ| एमाओबादी, एमाले, कांग्रेस देखि लिएर सबै नै यसमा तल्लिन छ| बाहिर जति नै बिरोध गरे जस्तो गरे नि, त्यतै तिर “सोझ्याउन” यी सबै गरिंदैछ| बाबुराम र कमल थापाको दोहोरीले नि यहि इंगित गर्दैछ|

    “अब पुच्छर देखाएर लुक्न पर्दैन” सब मुक्तिका नाममा बाहुनबादीहरु नै निस्के| प्रचण्डको खुट्टी पनि देखिहालियो! ह्याकुला नभएका ठिसहरु हुन् यी सबै| आफ्नो दुनो सोझिगो…|

    Reply
    1. Vijay says:
      August 5, 2013 at 10:38 am

      सहि कुरा…..र यो सबै भारत को ग्रान्ड डिजाइन अनुसार नै हुदैछ, जुन बिरेन्द्र को वंशनाशपछि कार्यान्वयनमा आयो, माघ १९ मा सक्रिय भयो अनि जन-आन्दोनल २०६२/६३ मा परिमार्जित भयो….

      Reply
  36. योगेश आदी says:
    August 5, 2013 at 7:47 am

    राम्रो लेखनी छ / मनको तीतो बेस्सरी फ्याक्नु भएछ दाजुले !! के बिना फ्वाक्को कोठे राजनीति गरिराख्या होला बिदेशमा बसेर जस्तो लाग्न थालेको छ..

    Reply
  37. anil Thapa says:
    August 5, 2013 at 7:05 am

    एस्ता लेखले समाजमा झन् जात जातिको दुरी बदाउछ/ येदि समाजमा सद्वाब भएको देख्न चाहनेहो भने कृपया एस्ता लेखलाई सार्बजनिक नगरौ / जात बिनाको देस को कल्पना गरौ ,सुन्दर नेपाल को कल्पना गरौ ,कालो झन्डा ले कसैलाई केहि फाइदा गर्दैन ,सबैको सम्मान गर्न सिकौ , सव्य मानिस बनौ ,असल मानिस बनौ

    Reply
  38. harihar sharma says:
    August 5, 2013 at 6:31 am

    यी सब पढ्दा मलाई नेपाली प्रत्रि दया लग्यो / अम्रिको न्युयोर्क बसेका रे / सोच हेरौं त….. / थुक्न नि घिन लग्यो / कुनै पनि नामको समाज होस्, पर्दा एक अर्कालाई सहायोग गर्न लाई हो, मैले बुझेको /
    जुन पार्टीले नेपाललाई यो गतिमा पुर्याको छ, तेस्ता पार्टीलाई टेवा पुर्याउन, पर्देसियका दाजुभाई बीचमा फुट ल्याउन यस्तो खलको समाज/समूह/संघ खोलेको हो भने म यो अम्रिकामा आयको २८ दिन भो, मैले अहिले सम्म एउटा नि नेपाली कतै नि नभेटेको मा हर्सित् छु /

    Reply
  39. उमेश चौंलागाईं says:
    August 5, 2013 at 6:30 am

    कार्यक्रममा छिर्न नपाएको गुनासो नभएर खल्तीमा कालो कपडा बोकेरै त्यतिकै फर्कनु पर्दा गर्ने दुखेसो झै लाग्यो लेख । जातीय राज्य , जातिय अधिकार सवैभन्दा बढी विकसीत समाज भएको अमेरिका , युरोप, जापान र कोरियामा बसेर खोज्नेहरु अचेल बढेका छन । नेपालमा राम्रा ठानिएका सरकारी स्कुलहरुमा पनि आफ्ना छोरा छोरी भर्ना नगरेर नाम चलेका महंगा निजी स्कुलमा पढाएर अन्तराष्टिय बजारमा प्रतिस्पर्धि बनाउन खोज्ने । अनि तिनैहरु जात, भाषा, संस्कृतीका कुराहरुमा सचेतना फैलाउन खोज्नेहरु बनेका छन । विडम्वना हाम्रो पुस्ताले देखेको भोगेको यथार्थ हो । विश्वव्यापीकरणको हाबाले अनकन्टार गुफाहरुलाई पनि छोएको अहिलेको समयमा जातीय कुरा गर्नेहरुको यो बुद्धिमतामा हांस्नु नै उपयुक्त जवाफ हो जस्तो लाग्छ । आफुलाई असल देखाउन खोज्नेको लेखको अंश पढ्दा उनको जातीय र राजनीतिक स्कुलिंगको बारेमा धेरै बुझ्नु पर्दैन । ” राजेश खम्बेकले जय लिम्बुवान भन्दै सिरुपाते खुकुरीले झलनाथलाई छ्प्काउँदैन क्यार, न त कर्मा ग्याल्जेनहरुले उनलाई चुप्पी नै रोप्छ। दिग्भ्रमित एमाले नेताहरुलाई हामी पनि छौँ है नेपालमा भनेर हेक्का दिलाउन आएका थिए। के साह्रो डराएर छेरेको एमाले प्रवासीहरु ” अमेरिकामा बसेर खुकुरी र चुप्पीको कुरा गर्ने ससांक जीसंग थप कुरा गर्नु उपयुक्त लागेन ।
    अन्तमा सानो सल्लाह कृपया जातीय राज्य खोज्नेहरु नेपालमा संविधान सभाको चुनाव हुदैछ जानुस आफ्नो अधिकार बादी पार्टीलाई जिताउनुस र शान्तीपुर्ण रुपमै तपाई मागहरु पुरा गर्नुस । विदेशमा ढुकेर, कालो झण्डा बोकेर नेपाली संघ संस्था र नेताहरुको कार्यक्रम स्थलमा जानलाई पर्खनु भन्दा यसले बढी अर्थ राख्छ हैन र ।

    Reply
  40. Sanjaya says:
    August 5, 2013 at 6:04 am

    कति बेर सम्म येसरी लुक्दै हिड छोउ हुतिहारा हरु. रह्यो कुरा बाहुन छेत्री ले जनजाती लाइ कालो झन्डा देखाउने कुरा, अब लुटेरा सोसेर जाल झेल गरेर देश नै सखाप बनाई सक्योउ . त्यो मात्र किन बाकी राख्नु. उहिले राजा बादी ले अरु सबैलाई अरास्त्रिया तत्व भन्थे , अहिले टन्न अघाएका बाहुन छेत्री ले सबैलाई जातिवादी देख्दै छन्. यो सबै को हिसाब किताब इतिहास ले गर्ने छ.

    Reply
  41. द्रोण says:
    August 5, 2013 at 5:29 am

    नेता हरु को अब सातो जाने दिन आयो , जति जति चुनाब नजिक आउछ अब के हुने हो भन्दै सातो जान्छ | चुनाबी होला न होला तैपनि ज्ञानेन्द्र मन्दिर पस्दा उनीहरुको मन मा घन्ट बज्छ |
    गरिब को मुक्ति , छुवाछुत र असमानताको अन्त भन्दै शक्ति मा पुगेका आफै सोसक छन् , आफै छुवाछुत का हिमायती र आफै सामन्ती बिचार का अब न डराएर के गरुन ?

    Reply
  42. Fugyaljen says:
    August 5, 2013 at 5:15 am

    छदमभेसीहरु संग होशियार,मुखमा राम राम बागलीमा छुरा।

    Reply
  43. Ram Bdr Thapa says:
    August 5, 2013 at 5:14 am

    शशांक जी,

    तपाई नै कट्टर जाति बादी. कुन बाहुन छेत्री ले अमेरिका मा जात को कुरा गरेको छ प्रमाण दिनुस/ अमेरिका मा कहाँ छ जातिय राज्य/ कति जाति बस्छन अमेरिका मा

    चोर को खुट्टा काट भन्दा खुट्टा उचाल्लने तपाइँ जस्ता नकचरा हुन्/

    Reply
  44. सन्तोष लामिछाने, म्याडिसन, विस्कनसिन says:
    August 5, 2013 at 5:07 am

    बिदेशमा पनि यस्ता पार्टी बिषेशको राजनीति गर्नेलाई सबै देशभक्तले बहिस्कार गर्नु उचित होला ..| संगठित हुनु राम्रो हो तर देशको कुरामा सबैले एक जुट हुनु पर्यो, कुनै पार्टी बिषेश को झन्डा बोक्नु भएन !

    Reply
  45. Prakash Tiwari says:
    August 5, 2013 at 4:56 am

    हुन् त म एमालेको समर्थक होइन / तर एउटा कुरा के भने अमरिकामा हुने जुन पनि कार्यक्रममा कसको प्रबेस रोक लगाउने यो आयोजकको अधिकारको कुरा हो / फेरि न्युयोर्कमा एउटा भोकल माइनोरिटीको जगजगी छ जो आठ-दस जनाको हुल्या भिड लिएर जहाँ पनि जातिबादी कुरा गर्ने र बिरोदको कालो झन्डा देखाएर मिडियामा आफुसंग ठुलो समर्थन भएको देखाउनको लागि कसरत गर्छ / माथि ससंकजीले भने जस्तो ठुलो ५०/६० हजार पुगिसकेका न्युयोर्क मेट्रोपोलिटमा बस्ने आम नेपालीलाई येस्ता भेलाको बाल मतलब हुन्न / एस्तोमा १०/१२ को ठेट्नाको बिरोदलाई मेडियामा देखिदा सबनेपाली जातिबादी संगीयेताको पछाडी लागेको जस्तो देखिन आउछ / यो गलत म्यासेज दिनबाट वन्चित गरि आयोजकले बुद्दिमानी गर्यो /

    Reply
  46. Navin Niraula says:
    August 5, 2013 at 4:53 am

    येसरी एमालेले तुच्छ बेवार नदेखाको भए बेस हुन्थ्यो, हुन त नेपालको नेताहरुको के कुरा गर्नु ? झलनाथ मान्छे चाही अजिब नै हो , एस्लाई खोला तर्नलाइ बोकाएर लानु पर्ने, झूट को त खेति नै गर्छ , अब यो नुयोर्कको नौटंकी , मलाइ कुनै आश्चर्य छैन …

    Reply
  47. Vishnu Pun says:
    August 5, 2013 at 4:14 am

    होइन यो शशांक भन्ने मान्छे मलाई ज्ञानी र दुरदर्शी जस्तो लाग्थ्यो तर २१ औं शतब्धि को सम्पन्नशाली अमेरिका मा बसेपनि दिमाग त ढुंगे युग को जस्तै पो छकि क्या हो …कहिँ यो मान्छे नेपालीको नाममा तिबतियन त होइन! नत्रभने जहिले पनि नेपाली-नेपाली बीच फाटो आउने कुरा बाहेक अरु केहि गरेको देखिदैन ! हरे भगवान यो र एस्त मानिसलाई केहि गुदी र केहि सत्-बुद्धि आओस !!!

    विष्णु पुन मगर

    Reply
    1. bibek dhakal says:
      August 5, 2013 at 10:20 pm

      कुन चाही टिबेटन ले नेपालि बीच फाटो ल्याको देख्नु भो फेरी?

      Reply
      1. AngSherpa says:
        August 8, 2013 at 1:23 am

        ढकाल जी,बनारसी धोति बिल्लीहरु कांग्रेस,एमाले,माओबादी आदि इत्यादिको मुकुण्डो लगाएर देशको संबिधान बनाउन,देशको प्रधान मन्त्रि बन्नलाइ दिल्लीका सिल्लीहरुको आशिर्बाद लिएर
        आफ्नो पुर्ख्यौली बिंडो थाम्ने काम गरेको चाहिं यहाँले देख्नु भाको रहेनछ/कस्तो बिडम्बना/

        Reply
  48. Birendra says:
    August 5, 2013 at 4:10 am

    अमेरिकामा त दाँया बाँया सुरक्षाले घेरिएर प्रोग्राम गर तर नेपालमा यी भुस्याहा कम्युनिस्टहरु कँहि जाँदैंनन् । नेपाललाई शताब्दिऔं पछाडि पार्ने राष्ट्रका कलंकहरु ।

    Reply
  49. laxubabu says:
    August 5, 2013 at 3:37 am

    नेपाल मा के को संघियेता चाहियो? हजारौ वर्ष देखि विभिन्न जातजाति, धर्म सम्प्रदाये का मानिस हरु मिलेरै बसेका थीए / जात जाति र संघियेता चाहिने हरुले कि त देसद्रोही प्रचंडे संग माग कित कि भारतीय दलाल मधेसी दल हरु संग माग्नु / २१ औं सताब्दिमा आएर अमेरिका जस्तो देस मा बसेर पनि छुचो नाक र थेप्चो नाक, अनि जात भात को कुरा गर्ने जनजाती भानुदा पाजी हरु देखेर हसोंई उठेर औंचा / अब छोड देस बिभाजन गर्ने नाटकहरु/

    Reply
  50. Cp Sharma says:
    August 5, 2013 at 3:06 am

    यिनीहरू ले रातको निदरामा पनि संघीयता देखने भय । एमाले लाई संघीयता बिरोधी देखने तिमीहरू चांही कुन राष्ट्रीय पार्टी हौं नि ? कुल देशको जनसंख्या ८५% हिनदू भएको देस लाइ साम्प्रदायिक नार लगाउने । तिमी हरूले पनि पार्टी खोलेका छौ हेरऊ अबको निर्वाचनमा तिमीहरूको हैसियत । एक दुई जना भाउ नपायर पार्टी खोलदैमा जनता पछी लागनेवाला छैनन । सांमपरदायीक नारा लगाउने तराई का दलको हबीगत देखनु भएन ? अब त चेत पसनु परने । यउटा सानों सलाईको बट्टा जतरो देस लाइ कती ठाउ बाट चिरने ? यसता बकमफुसे कुराहरु गरदै हिडने अझ देस को जलदो बलदो पार्टी लाई आफुले भनेजसतो गरन पाईयन भनेर भले न पोथी । तिमीहरू लाइ नेव्योर्क को कार्यक्रम मा एमाले साथी हरूले छिरन नदीयर रामरो काम गरेछन । पहिले एमाओबादी र कांग्रेस लाइ देखायर ज्ञान प्राप्त गरेका अब एमाले लाइ कालो झनडा देखाउन नपायर बिष बमन गरदै छौ ।

    Reply
  51. Ratna Thapa Magar says:
    August 5, 2013 at 2:32 am

    अगुल्ठोले डामेको बिरालो बिजुली देखी चम्किन्छ भन्थे, एक्चोटी दनक भेटेको फेरी पनि भेटिन्छ भनेर होला नि
    कालो झन्डा नाराबाजी बिरोध बाट तर्सिने पंक्षिने राजनीतिका नेताहरु पनि देखियो, लोइमुते काइते एस्ताले के देश हाँक्छन ?

    Reply
  52. Ram limbu says:
    August 5, 2013 at 2:25 am

    नरेन्द्र जी को लागी :

    कुरा जातियता र विरोधको मात्र होईन । सम्पुर्ण नेपालीहरुमा म पनि नेपाली हु म पनि गएको थिए हाम्रा प्यारा नेताको दर्शन गर्न तर त्यो त प्राईभेट पार्टि जस्तो पो रहेछ। म लिम्बु भएकै कारणले कार्यक्रम हलमा पस्न पाईन । सोधेनन पनि कुन पार्टिको हो भनेर । सारा नेपालीको प्रतिनिधित्व गर्ने नेकपा एमालेहरु आफै मात्र पस्न पाऊने व्यवस्था रहेछ अनि चिनेको आफन्तहरु मात्र । मलाई त्यो कुनै बाहुनको जन्मदिनमा निम्तो दिएर बोलाईएको निमन्त्रणा भन्दा अरु केही नि लागेन । सायदै म पनि एमाले प्रवेंशको निम्ति थिए होला ।
    यसरी नाक हेरेर पार्टि , कार्यक्रममा प्रवेश गराऊनु भनेको चाही जातिय विभेद र एकात्मवादि सोच प्रष्ट देखिएको थियो । तपाईहरुले जातियतामा विभेद ल्याऊदै हुनुहुन्छ । नत्र हामी सबै नेपालीले नेपालको नेता आऊदा ऊसको कुरा सुन्ने बुझ्न पाऊने मौलिक अधिकारको कुरा हो । अब देखि नेकपा एमाले ले कुनै पनि कार्यक्रम गर्छ ँभने । नेकपा एमाले होईन बाहुनवाद कम्नुष्ट र एकात्मवादि मार्क्सवादी भनेर कार्यक्रम गरोस । त्यो पनि private पार्टी को नाम राखेर । यसरी चारै तर्फी पाले राखेर डराई डराई कार्यक्रम गर्ने लाई त हामी डर छेरुवा र डरपोक नै भन्छौ ।
    बाहुन क्षेत्रीले कालो झण्डा देखांऊने सवालमा हामीले कहिल्यै पनि शान्तिपूर्ण विरोधको अवहेलना गरेको छैनौ । दिल खोलेर गर्न सक्नु हुन्छ । किनकी सबै लाई सबैको हक अधिकारका निम्ति बोल्ने अधिकार हुन्छ । आऊनुहोस सुनौन त बाहुन क्षेत्रीको विरोध पनि के मा चित्त बुझेन हामी पनि सहायता दिने छौ र खोक्रे नेतृत्वको विरोधमा तपाईहरु सगै कालो झण्डा बोक्ने छौ । तर ज्ञात होस नेतृत्व बाहुनवादिहरुले नै गरिरहेका छन ।
    सयौ जात जाति भएको देशमा कुनै एक जातिको होईन सम्पुर्ण जात जाति नेपाली हरुले आत्म सम्मान कार्यक्रम हेर्न र बुझ्न पाऊने कार्यक्रमहरु गर्नुहोस । जस्मा सम्पुर्ण नेपाली को मुद्दा समोटियोस र सबै नेपाली को वकालत होस ।

    Reply
    1. नरेन्द्र says:
      August 5, 2013 at 4:26 am

      राम जी तपाइको कमेंट्समा पनि तपाइको र जनजातिको नाममा कालो झन्डा देखाउन नपायको कुण्ठा अभिव्यक्त भयको छ। एमालेले आफ्ना कार्यकर्ता बोलाय होला, मानि लिउ तपाई एमालेको कुनै कार्यकर्ता नै हैन भने किन जानु पर्यो त्यो कार्यक्रममा, त्यहि झन्डा देखायर हल्ला गर्न लाइ नै त होला हैन। एमाले ले आफ्ना कार्यकर्ता भन्दा अरुलाई कार्यक्रममा प्रवेश गर्न दियन रे तपाइँहरु (जो एमाले हैन) उसलाई किन आपत्ति? म कुनै पार्टी संग संलग्न छैन र कसैले बोलाय पनि जान्न तपाईहरुलाई विदेश बसेर पनि कति राजनीति गर्नु पर्ने बोलाउ दै नबोलाय पनि बिरोध गर्न र कालो झन्डा देखाउन जानु पर्ने? अनि कुनै पार्टीले गरेको कार्यक्रममा बिरोध गर्न पाईयन कालो झन्डा देखाउन पाइयन भनेर अधिकार को कुरा गर्ने??के बिदेशमा राजनीति नगरी कांग्रेस,एमाले, माओबादी नबनी वा आफ्नो जाती को ढ्वाङ्ग नफुकी बस्न सकिन्न हो? तापाई को हो र एमाले वा कांग्रेस, वा माओबादीले गरेको कार्यक्रममा लुसुक्क तपाइँ कालो झन्डा बोकेर कुर्लन दिनु पर्ने??

      तपाई का कुरा सुनेर म तिन छक्क परे? तपाइँ एमालेको हैन भने जसरि जे भनेर कार्यक्रम गरुन तपाईहरुको टाउको दुखाई किन त्यहि कालो झन्डा देखाउन पाइयन भनेर त होला हैन?? अब बाहुन क्षेत्रीलाइ तपाइले बोलाउ नै पर्दैन अहिले सम्म सहनशिल भर नै बसेका छन। यस्तै अवस्था रही राखे सबै जात जातिले तपाईहरुले जति देशमा अधिकार खोज्ने हैसियत राख्छन र अवस्य खोज्ने छन। तर यसको मतलब यो हैन कि तपाइँहरु जस्तै बाहुन क्षेत्री र अरु जातिले आफुलाई बोलाउदै नबोलाको कुनै पार्टीको कार्यक्रम मा प्रवेश गर्न देनन कालो झन्डा देखाउन र १२ हात उफ्रिन पाईयन भनेर यसरी कुण्ठा चाही अवस्य पोख्ने छैनन्।
      तापाईले बुझ्नु जरुरि के छ भने कुनै पार्टीले व्यक्तिले कुनै कार्यक्रम गर्छ र तपाईलाइ प्रवेश दिन्न भन्छ भने त्यो उसको र कार्यक्रम गर्नेको अधिकारको कुरा हो त्यसमा तपाइँ जस्ताले आशु झार्नु पर्ने आवस्यकता छैन।

      अर्को कुरा देशको प्रधानमन्त्रि, मन्त्रि वा राष्ट्रपति आउदा अवस्य हामी सबैको अधिकार हो कुरा सुन्न पाउनु पर्छ?? तर कुनै पार्टीको नेता नितान्त उसको पार्टीको कार्यक्रममा आउदा तपाइँहरुलाई कार्यक्रममा जान नदिनु कसरि मौलिक अधिकार हननको कुरा भो? आफुलाई जान दियनन बिरोध गर्न कालो झन्डा देखाउन पाईयन भने रामे,स्यामे,च्यामे जो आउदा पनि मौलिक अधिकार को कुरा आउने रैछ हैन? ल ठिकै छ मौलिक अधिकार कै कुरा भो रे? कुनै पार्टी सम्बद्ध नेताले आफ्नो पार्टीको कार्यक्रममा तपाइँ जस्तालाइ प्रबेश दिन्न भन्न पाउने कि नपाउने? कि मौलिक अधिकार तपाइँ र जनजातीको मात्र हुन्छ? नेपाल र विदेशमा अहिले सबै जनजाती मित्र हरुले बुझ्नु पर्ने कुरा यही हो? के अधिकार तपाईहरुको मात्र हुन्छ कि सबै जातजातिको तपाइकै जति अधिकार छ र हुनु पर्छ??

      Reply
  53. rajbhanu says:
    August 5, 2013 at 2:24 am

    नेपालको कसिंगर नेपालीको पैसामा विदेश आउँदा पनि यहाँका नेपालीहरु तिनै कसिंगर वरी परी झिँगाझैँ भन्किएको देख्दा ती झिंगा रूपी बिकलाङ्ग मस्तिस्कहरु प्रति टिठ लाग्छ ! अझै त्यहि चाकरी मानसिकता—थुक्क !
    पतीत पार्टीगत राजनीतिनै गर्नु थियो त किन बिदेशमा ?

    Reply
  54. Dilraj Knanal says:
    August 5, 2013 at 2:10 am

    एमालेले होइन न्यूयोर्क का जनजाती नेताहरुले साम्प्रदायिकता बढाएका छन् न्यूयोर्कमा / जनजातिको बिरोध मा चुईक्क नबोल्ने बाहुन छेत्री लाई २४सै घण्टा गाली गरेर पनि थाक्दैन्न उनीहरू /
    दिलराज खनाल

    Reply
  55. Ram Thapa says:
    August 5, 2013 at 2:01 am

    कुकुरको पुच्छरलाई बाह्र वर्ष धुङ्ग्रामा राखे पनि बांगाको बाङ्गै भनेको यहि हो . सात जुनी अमेरिकामा बसेपनि सशांकहरु को सोचले घाम देख्न नपाउने रहेछ . झल्लु, बल्लु, लल्लु कोहि आफ्नो पार्टी को कार्यक्रममा आउछन त तिमी झ्यांस हरुलाई चाहि दौडेर कालो झण्डा देखाउन परि हाल्छ? अलि राम्रो मति आउदैन दिमागमा? सकारात्मक सोच राख्न सक्दैनोउ कहिलै ? कि जता-जता गैर-मंगोल नेता जान्छन उतै उतै कालो झण्डा देखौंदा नेपालमा जातीय राज्य आइहाल्छ?

    Reply
  56. हीरा थापा says:
    August 5, 2013 at 1:53 am

    ल सुन्नुस न्यूयोर्क को सही अवस्था !!
    न्यूयोर्क मा बारहै महीना केवल जातपात को राजनीति चलिरहनन्छ।
    यहाँ नेपाली भन्दा आफ्नो जातको बढी चिन्ता रहन्छ सबै लाई। तपाईलाई निम्तो दिएर कार्यक्रममा बोलाईन्छ अनि यदि तपाई बाहुन छेत्री हुनुहुन्छ भने सबैको अगाडी तपाई को जातको बिरोध मा बोलिन्छ।तपाई नीरीह बनेर चुपचाप सुनिरहनु पर्छ।
    नेपाली भाषा को बिरोध गरिन्छ, हिन्दू धर्म को बिरोध गरिन्छ । यति सम्म कि मैले नेपालको झंडा हिन्दूमुखी भयो भनेर त्यसको समेत बिरोध भएको देखेको छु न्यूयोर्क को जनजाती को कार्यक्रम मा। यदि तपाई बाहुन वा छेत्री हुनुहुन्छ भने जातीय संस्थाहरु ले आयोजना गरेको कार्यक्रम मा नजानुस।
    नेपाल बाट माओबादी बाहेकक़ा जुन सुकै पार्टी का बाहुन छेत्री नेताहरु पनी यहाँ आउदा उनीहरु लाई जातीय कुरा उचालेर कसरी घेर्ने भनेर यहाका जनजाति संघ संस्था र नेताहरु
    तल्लीन रहनछ्न। यहाका जनजाति नेताहरूले बाहुन छेत्री लाई देखी सहदैनन।झलनाथ हुन की शुशील यिनीहरु को योजना पहिले नै बनिसकेको हुन्छ-कसरी बाहुन छेत्री नेतालाई बेईज्जत गर्ने भनेर।
    सबै जातीय संस्थाहरूले मासिक पैसा उठाछ्न र रणनीति बनाउछ्न अनि खेदो खन्छन बाहुन छेत्री को बिरोध मा। तपाई ले आफनो बिचार राख्यो कि तपाई लाई संघियता बिरोधी भंदिन्छ न कति न राम्रो कुरा जस्तो! म त खुलेरै भन्छु- भाडमा जाओस संघियता ! चाहिएन यस्तो भाड भैलो मचाउने प्रदूषित ब्यबस्था !!!””
    हीरा थापा,
    ज्याकसन हाईट्स, न्यूयोर्क

    Reply
    1. रामेश says:
      August 5, 2013 at 10:05 pm

      तपाई क्षेत्री जस्तो छ ! तेही भएर यस्तो भन्या जस्तो छ | क्षत्री राजा ले २४० वर्ष राज गरे अब तेस्को नात्र ले तपाई नि सामन्ती भएन त ??
      हामि बिरासत मा राजनीति गर्ने हो के ….
      नेपाल मा हिन्दु धर्म र अरु मा फाटो नल्याए कसरि क्रिस्टियन, मुस्लिम धर्म फैलाउने ??
      जातिय द्रन्द नाफैलाये कसरि कथित मित्र देश हरुले मज्जा लिने ?? कसरि INGO चलाउने ??

      Reply
  57. Samita Rai says:
    August 5, 2013 at 1:52 am

    यती ठुलो, प्रजातान्त्रिक मुलुक अमेरिका र यहाँको भौतिक र बौद्दिक सम्पन्नताकै कारण हामि अमेरिकामा पसी रहेका छौ, बसी रहेका छौ र हाम्रो सपना र भबिष्य पनि समृद्द अमेरिका हो र त्यही समृद्दिले हामीलाई यहाँ सम्म अवतरण गरायो । मान्छे जातले सानो ठुलो हुदैन र भाषा जात त सभ्यताको विकास प्रक्रियान हो जस्तो लाग्थ्यो आखिर होइन रहेछ । समान अवसर पाउदा पनि एकै थालको उस्तै भोजन, उही बास र उही विद्यालयको शिक्षा आर्जन गर्दा पनि यहाँका अर्थात् अमेरिकी असंख्य युवा जसलाई संकेतमा पनि भन्न सकिन्छ फुड स्ट्याम्प, लागु औसध दुर्व्यसन, चोरी डकैति जस्तो कुकृत्यमा लिप्त भेटिन्छ भने अर्को संकेतमा अमेरिकी बैभावताको लागि मरी मेट्छ जिन्दगि उत्सर्ग गर्छ । ठिक त्यस्तै हामि नेपाली मुलका अमेरिकीहरु ५० राज्यमा विभक्त अमेरिकामा नेपालको जातिय राज्य खोजि रहेका छौ र पशुवत कुकृत्य पस्कि रहेका छौ । निश्चित जातिको बिरोध, घृणा, तिरष्कार, कालो झन्डा र मूल देश नेपालमा हामीले देखाउने कुकृत्य पस्कि रहेका छौ । लाखौ जाती र भाषा भएको अमेरिकामा कहाँ छ जातिय राज्य ? पागल पनको पनि हद हुन्छ , २१ औं सताब्दिमा मान्छेलाई जातिकृत गर्ने यो जनजातिको नाउँमा हुदै गरेको बिभत्स आन्दोलनले हामी जनजाती समप्त्ता हुदै छैनौ ? मौका मिले अमेरिकी नागरिकता लिने हामीलाई के हक छ मूल देशको नीति निर्माणमा पटक पटक हस्तक्षेप गर्ने ? कस्तो पागल भयौं हामी ? म सम्झिन्छु प्राध्यापक गणेश मान गुरुङलाई उनको सार गर्मित विश्लेषणलाई ..हामी बुद्दु हिजो बन्दुके आज फेरी कसैको इशारामा मर्दाको मलामी र जिउदाको जन्ती सम्पति पार्दै …कता जादै छौ ? कृपया मेरो बन्धु हो छोड यो घृणाको खेल, गर सम्मान सवैलाई जो नेपली मुलका हुन् …के मिल्छ झलनाथलाई देखाउने कालो झन्डाले ? गर सम्रिद्दी, पढी गुनी मान्छे बन नबन नभन जनजाती भन मात्र नेपली मुलका हामि अमेरिकी !

    Reply
    1. Ratna Thapa Magar says:
      August 6, 2013 at 2:16 pm

      समित राइ ज्यु, तपाई एउटा fully fledge federal state मा बसेर उनीहरुले कसरि त्यो प्राप्त गरे कसरि तपाइँ जस्तो नेपालिले पनि बस्नु पाउनु भएको छ, र बरा बर न्याय पाउनु भयको छ , भनेर बिगतमा तेहाका color जातिकाहरुको इतिहास पनि बुझुनुस है, हाल नेपालको राजनीति स्थितिलाई पनि ख्याल गर्नु होला , protest र नाराबाजी प्रजातान्त्रिक देशमा छुट छ, देशको एउटा उच्च तहका नेता र पुर्व प्रधानमन्त्रि जस्तो मान्छे ले आफ्ना देशबासी बीच लुकिछोपी हिडेर हुञ्छ?

      Reply
  58. Keshav Acharya says:
    August 5, 2013 at 1:26 am

    अमेरिका कम्युनिष्टहरुको दुस्मन देसमा पनि कम्युनिष्ट पार्टीको सम्मेलन गरे !!! नेपालीहरुले चन्द्रमामा गएपनि एमाले, कांग्रेस र माओबादी अनि गुरुङ समाज, मगर समाज, शेर्पा समाज आदि आदि अनि प्रत्येक जिल्लाका समाज. कसरि नेपालीहरुको प्रगति हुन्छ. जाबो संबिधान बनाउन २० वर्ष लाग्ने भयो.

    Reply
  59. Birodh says:
    August 5, 2013 at 1:01 am

    जातियताको घिनलाग्दो राग अलाप्ने जमातलाई पस्न नदिनु एकदम ठिक कुरा हो / काम चाई केहि नगर्ने हामी यो जातिको अर्को त्यो जतिको रे, वैयात !!!

    Reply
  60. नरेन्द्र says:
    August 4, 2013 at 11:55 pm

    ससांक लामाहरुले झलुहरुलाई कालो झन्डा देखाउन नपायको गुनासो होला यो।संघियता को पक्षधर मात्र भनेर पुग्ला र तपाईले आफैहरुलाई जातिय संघियताका पक्षधर भन्न छुटाउनु भयछ लामा ज्यु? एमाले मात्र हैन सबै पार्टी उही ढ्याङ्ग का मुला हुन्। बिरोध नै सुन्न नचाहने भन्ने तपाइको कुरा जयज नै लाग्यो तर देशमा त गरे गरे बिदेशमा बसेर पनि जातीयताको कुरा गर्दै १२ हात उफ्रेर जहाँ पनि कालो झन्डा बोकेर कुद्नू पर्ने र झन्डा देखाउन नपाय यसरी गुनासो गर्नु पर्ने तपाइँहरु चाही के भाको कुन्नि?? जहाँ सयौ जातजाती बस्छन त्यहाँ जातीयताको आधारमा राज्य बनायर के साध्य लाग्छ होला त लामा जी??भोलि तपाईहरुले गर्ने हरेक कार्यक्रममा पनि बाहुन,क्षेत्रीहरुले कालो झन्डा देखाउन सुरु गरे के होला हालत। पार्टी त खोलि सके क्यारे'(अखण्ड पार्टी) त्यसैले आफुलाई संघियता पक्षधर भन्नलाइ जातीयताको कुरा गर्ने पर्छ र वा जातियता बिनाको संघियतामा जान किन नहुने??अहिले काक्रे बिहारमा बुद्ध मूर्ति स्थापना गर्न नदिने र बिरोध गरिनुमा पनि यस्तै जातीय कुरोले भूमिका खेलको छ जस्तो लाग्छ। सयौ जात जाति भाको देशमा कुनै एक जतिको नाममा हैन सबै नेपालीले आत्म संम्मानले बाच्न र समान हुन् सक्ने संघियता को वकालत गरौ।

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

माइसंसारलाई सहयोग गर्नुस्

माइसंसार पाठकहरुलाई स्वेच्छिक सहयोगको आह्वान गर्छ। तपाईँ इसेवामार्फत् वा तलको क्युआर कोडमार्फत् सहयोग गर्न सक्नुहुन्छ। विस्तृत यसमा पढ्नुस्।

Links

  • गृहपृष्ठ (Home)
  • मेरो बारेमा (About me)
  • पुरानो ब्लग (Archives)
  • माइसंसार इमेल

यो साइटमा भएका सामाग्रीहरु व्यवसायिक प्रयोजनका लागि कुनै पनि हिसाबले टेक्स्ट, फोटो, अडियो वा भिडियोका रुपमा पुनर्उत्पादन गर्न स्वीकृति लिनुपर्नेछ। स्वीकृतिका लागि [email protected] मा इमेल गर्नुहोला।
© 2023 MySansar | Powered by Superbs Personal Blog theme