गाईजात्रामा विशेष गरी कार्टुनहरु हुने पत्रिकामा उतिबेला भाँडभैलो र कामना निकै चर्चित थियो। भाँडभैलोले आफ्नो निरन्तरता कायम राख्न सकेन। तर कामनाले भने निरन्तर गाईजात्रा विशेषाङ्कको परम्परा धानिरहेको छ। पत्रिकाको मूल्य पनि एक जमानामा मात्र १० रुपैयाँ थियो। अहिले १५० रुपैयाँ पुगिसकेको छ। यस पटकको गाईजात्रा विशेषाङ्कमा महिलालाई गरिएका व्यङ्ग्य देखेको भए महिलावादीहरुले विरोधका स्वर निकाल्थे होलान्। केही व्यङ्ग्य यस्तो छ। जस्तो माथिको हेर्नुस्। उच्च पदमा महिला भन्दै सेल्फी पो खिचेको देखाइएको छ त। अनि यो कविता पढ्नुस् त। कति अश्लील छ। यो पनि महिलाको नाममा पो छापिएको छ।
केही अवस्था बाहेक पुरुषको कुरा महिलालाइ मन पर्दैन, महिलाको पुरुषलाई | कविताका कमेन्ट गर्नेहरु सबै पुरुष छन्, उनीहरुले मन नपरेको छनक दिएका छन्, यसको अर्थ यो कविताले महिलाहरुको भावना र मर्म बोकेको छ जस्तो छ | यी महिलाको फोटो हेर्दा त कता कता दीपा श्री जस्तो पो लग्यो है!!!!!!
सानो त्रुटी:
शारदा भन्ने नाम महिला मात्र हैन पुरुष को पनि हुन सक्छ.
उदाहरनको लागि: शारदा शमशेर जंग बाहादुर राना
यो कविता पढ्दा यो ब्लगको दाँयापट्टि विज्ञापनमा देखिएको नग्न तस्विर भन्दा यो कविता अस्लिल छैन । अस्लिलता समाजको एक अंग हो त्यसैले वास्तविकतालइ स्वीकार्न सक्नु पर्छ । अस्लिलताबाट जोगिएको साहित्य खोज्ने हो भने यो ब्लगसंगै देखिने नांगा तस्विरहरूबाट जोगिने कुनै उपाय हुनुपर्यो । नत्र त्यही अस्लिलतामा रमाउँदै यथार्थ बोधक साहित्यलाइ अनादर गर्नु कति इमान्दारिता हो ?
बेलबासे ज्यु, ती केटीहरुका फोटा त माइसंसारका अन्नदाता हुन्, दर्शकको माग अनुसार देखिने, कतिसारो देखि नसहेको ती ‘सुन्दरी’ हरुलाई तपाईले /
नक्कली नामै लेख्नु परे पछि, भुजेल किन राख्नु पर्यो? लेखकको नियतको पटाछेप| पक्कै पनि भुजेल केटोले लेखेको होइन होला यो कविता| सोसल प्रोफाइल बनाउन खोज्य हो कि??
बाहियात कबिता / गाइजात्रामै पनि नपच्ने /
कुन चै डंडे ले आइमाई बनेर कबिता लेखेछ | सब्द चयन अस्लिल लागे पनि यथार्थ ता बोकेको छ |
अस्लिल / राम्रो लागेन/ म पुरुष भयर पनि राम्रो लागेन भने महिलाहरुलाई कस्तो लग्यो होला?
व्यङ्ग अलि अश्लिल भयो। यस्तो व्यङ्गलाई अशिष्ट भन्न मिल्छ। म पनि यस्को समर्थन गर्न सक्तिन।