Skip to content

MySansar

A Nepali blog running since 2005. Seen by many as an antidote to mainstream media

Menu
  • Home
  • माइसंसारलाई पठाउनुस्
  • ट्विटर @salokya
  • मिडिया
  • Fact check
  • Useful Link
  • Donate
  • #WhoKilledNirmala
Menu

हलाल क्रान्ति

Posted on March 7, 2013 by सूर्य खड्का

सम्माननीय प्रधानमन्त्री डा. बाबुराम भट्टराई ज्यू,
नमस्कार।
जन्मजातै कम्यूनिष्ट परिवारको कोखमा जन्मेको मानिस हुँ म। र, पनि तपाईलाई लालसलाम गर्न आउँदैन, कम्तीमा तपाईलाई प्रधानमन्त्रीको कुर्सीमा देखुन्जेल। सवैप्रथमत : मेरो पनि अतिथि बनिदिनुभएको थियो काँचको पर्दामा। त्यस अर्थमा मैले यो ब्लग लेखुन्जेल तपाइँसँग माफी चाहन्छु, मैले तपाईलाई व्यक्तिगत हैसियतमा दुखाएको हदसम्म। म जान्दछु तपाईसँग नयाँ नेपालको चित्र छ, मैले बुझेको छु, देखि भागिरहेको छु तपाईले नेपाली समाजलाई साच्चिकै सफल, सम्पन्न रोडम्याप, गन्तव्य दिन खोज्नु भएकै हो। तर पनि म नै हुँ अब पालो राष्ट्रपतिको भनेर तपाईविरुद्ध तपाईको सत्ताविरुद्ध ब्लग लेख्ने एक आम तपाईको शुभेच्छुक। तपाईलाई रत्नपार्कका भित्तेलेखन कार्यक्रम गर्दा खुकुरी हान्ने र भगाउने मान्छे, विचार, पद्धति र तिनको उद्देश्यबारे कम्तिमा म जानिफकार प्राणी हुँ भन्ने भ्रम पाल्छु।

तिनकै सामु तपाई गिरिजाप्रसाद कोइराला र किसुनजी पछि सर्वाधिक अधिकारसम्पन्न शासक बन्नु भएको छ भनेर मैले आफुलाई बुझाउने कोशिस गरें। तपाईले के दिन खोज्नुभयो भनेर म लेख्ने नै छु, तर तपाईले त्यो कुर्सीमा बस्न जुन चेष्टा गर्नु भो, म त्यसको पद्धति, प्रक्रियाप्रति र खासगरि तपाईलाई त्यही राख्न प्रयत्न गर्ने पात्रहरुप्रति मेरो विमति छ। कारण तपाई ओदानसत्ताको सरकार प्रमुख हुनु भो। ओदान बनाउनेले वि्रकेट बेच्न थाल्यो, त्यो हो नेपाली समाज तर तपाईले ओदानको सत्तामा ओदानको नबुझेको यसअर्थमा कृपया तपाई सत्ता छाडिदिनुस् किनकी तपाई बालक हैन, राजा होइन र स्त्री हैन। हठ कसरी छाड्ने सूत्र र साँचो तपाईसँगै छ छोरी, बुढी र तपाई तीन जनासँगै बसेर छलफल गर्नुस्। मलाई थाहा छैन किन तपाईले सत्ताको साँचो बाहिरै हुँदै रैछ भनेर भन्नुभो? सोध्न आइन म किनकी म त्यो औकातको छैन अरु २, ४ महिनासम्म। तर तपाइले त्यो सत्य को को सँग, कुन कुन प्रसंगमा, किन र कसरी भन्नुभाकोथ्यो भनेर मैले जानकारी राखेको छु। मेरो विमति तपाइको इमान्दारिताप्रति हैन, तपाइको मानसिकतालाई भंगेरा टाउके हेडलाईन बनाउनेहरुसँग छ। त्यतातिर अहिले चर्चा नगरौं, तर तपाईले त्यस्तो कुरा त्यस्तो मंचमा (अनौपचारिक,औपचारिक) किन गर्नुभो? डा. बाबुराम, प्रम बाबुराम र पिता डा. बाबुराम, पति डा. बाबुराम हुँदा तपाईले आफैलाई किन भिन्न राख्न नसकेको? याद छछ, सम्माननीय प्रम ज्यू ,तपाईकी प्रिय छोरी विना सूचना वालुवाटारबाट कीर्तिपुर पुग्दा तपाईकी छोरी खोज्ने बैकल्पिक तयारी सैनिक मुख्यालयको एक्सन टास्कफोर्स पुगिसक्याथ्यो। भलै त्यसबेला तपाई तत्कालिन जनसेनाको पनि सुरक्षामा हुनुहुन्थ्यो। बस, तपाईका बैरी तिनै थिए। किन विर्सेको?

यसकारण विन्ति डाक्टर साहेब, देशलाई लागेको क्यान्सर, तपाईकै शव्दमा है ठीक पार्ने तपाइको सर्जन टीम नै गलत भो, टीमका सदस्य र तिनको जग नै अफापसिद्ध भो। तपाइले महन्थ ठाकुर बाहेकको को सहयात्री पात्रलाई भोग्नु भो नेपाललाई माया गर्ने? कृपया जग नै खराव भएपछि सत्ता कमजोर हुदोरैछ भनेर कम्तिमा समीक्षा गर्नुहोला। उदाहरण खोज्नु पर्योा भने स्वर्गवासी किसुनजीको पहिलो सरकार प्रमुखको कार्यकाल र स्वर्गवासी गणेशमानजीको त्यागलाई संझने कोशीस गर्नुहोला। म नाथेका सुझाव नसुने पनि हुन्छ तपाई सम्माननीयले तर म जस्तै नाथेले तपाइले क्रान्तिनायक डा. बाबुराम भएर ,सत्य देखे, हेरेका र संझेका छौ जस्तो लाग्छ। कृपया व्यक्ति इमान्दार हुनु र पद सहितको व्यक्ति हुँदाका फरक खोज्नुपर्योे भने भुषणलाई दिएको अन्तरवार्ता रेकर्ड सुनेर, हेरेर, कम्तिमा तपाई जस्तो विद्धानले आफैमाथि इन्साफ गर्ने कोशीस गर्नुहोला। किसुनजीलाई भोगेका युवा पुस्ताले उहाँको दोस्रो पुण्य तीथि मनाएका छन्। बस, राजनीति गणेशमानजी र किसुनजीको शैली निर्देशित भैदिए पुग्छ कम्तीमा तपाईजस्ताबाट यस मानेमा हामीजस्ता भोटरलाई भोट हाल्न मौका चाहियो। कृपया सम्माननीय प्रम २,२ पटक आफैले उर्दी जारी गरेको चुनाव गर्न नसक्दा किन तपाई फेरि हलाल क्रान्तिको उद्घोष गर्नुहुन्छ? तपाईले पो भारतमा डा. साहेवको उपाधि लिनुभो, के उपेन्द्र देवकोटाले पनि डा. उपाधि लिएका थिएनन र? उपेन्द्रले ज्ञानेन्द्रकालिन सत्ताको मन्त्री भाको कारण र तपाई माओवादीकालिन प्रधानमन्त्री भएका कारण छोराछोरीलाई डाक्टर बनाउन चाहने पुस्ता र भखैरै विवाह गर्न खोजेर सन्तानलाई डाक्टर बनाउँछु भन्दै सपना देख्नेहरुले के खोज्ने? भखैरै तपाइको पार्टीको भातृ संगठनले देशभरका शैक्षिक सस्था वन्द गराउँदा (कारणबारे अहिले कुरा नगरौं) र कमिशन खेल नमिलेर इन्धन समस्या बढ्दा सम्पन्न शहरीयाहरुको कार्यकारी राज्यप्रमुखको कुर्सीमा रहिरहँदा मेरो सन्तान राजनीतिमा लागोस भनेर सोच्ने पुस्ताले वा अव म राजनीतिमा लाग्छु भन्नेले के सोच्ने, बुझ्ने वा गर्ने?

हो, सम्माननीय डा. साहेव प्रधानमन्त्री ज्यू, अव भोटरहरुलाई अवसर दिनुस मतदानको। मतपत्रको उपभोग मतदाताले कसरी गर्नेछन् भन्ने त तपाइले जनआन्दोलन लगत्तै ०६४ को मतदानमा नजिर देखाउने चेष्टा गर्नु भो, भलै त्यो पशुपति राजाले (राप्रपा अध्यक्ष बहालवाला राजपासँग औपचारिक पार्टी एकीकरण नभैसकेका अर्थमा) सिन्धुपाल्चोकतिर देव्यानी भुरी र तरुनी हुँदा पनि गरे भन्दा फरक भएन। जिमी कार्टरलाई सुपरीवेक्षक वनाउन सक्नु मात्रै थियो तपाईको योग्यता। जिमी कार्टरको नेपाल कम्पनीले गर्ने लोकतान्त्रिक परिभाषा बारे नेपालका मतदाता सचेत रहेको मलाई थाहा छ भन्ने भ्रमीतप्राणी मान्दा घमण्डी सम्झनु भो भने म माफी चाहन्छु।

डा. साहेब तपाइले दश बर्षे क्रान्तिको नेतृत्व गर्दा र मेरा काकाले सशस्त्र क्रान्तिको झण्डा बोक्दा पनि म कलम चलाउँथे। मेरो रिते खड्का मारिदा र तपाईलाई कानूनी सल्लाह दिदै गरेका महान्यायाधीबक्ता ज्यूले वकालत गरिरहँदा –तत्कालीन सत्तासँग आत्मसमर्पण गर्दा उहाँले समेत) मा सिन म कलमकै सहारामा जिउने कोशीसमा छु। कलम र वन्दुक कुन ठूलो मलाई ट्व्ाीस्ट गर्नु छैन। तर ब्लग बाहेक अन्त तपाईको आलोचक हैन कृपया बुझिदिनुस है। किनकी ब्लग लेख्नुमा आफैसँग इन्साफ पाउँछु। कृपया डा. साहेव, तपाईले हलाल क्रान्तिको उद्घोषको कारण म सोध्दिन, तर दश वर्षे युद्धकालिन हलाल र अवको तपाईको हलाल क्रान्तिबारे कम्तीमा नेपाली बालिगहरु अनभिज्ञ छैनन् जस्तो लाग्छ। किनकी तपाई सिंहदरवारमा रमाएपछि लेफ्टराइट सडक गल्ली गर्नेहरुसँग तपाईसँग जति नभएपनि चतना छ नै। र, बुझ्नुस हलाल क्रान्तिको परिभाषा मुश्लिमहरुसँग, मुश्लिम शासक, सत्ताहरुसँग। विदेशी अनुभव लिन अल्छी लागे , केन्द्रीय कारागारमा ५ गोली थापेको र अल्लाहको आशिर्वादले वाचेको युनुस अन्सारीलाई सोध्नु के हो हलाल क्रान्ति? र तीन वर्ष सजाय भोग्नेहरु कसरी थप थुनामा रहन्छन् भनेर तपाईका कानूनी सल्लाहकार महान्यायाधिवक्ता ज्यूलाई सोध्ने फुर्सद निकाल्नु। बेलायतमा पक्राउ परेर धरौटीमा छुटेका आर्मी जनरलका बारेमा र डेकेन्द्र थापा प्रकरणमा तपाईलाई चेतना, सत्ता, कानून के ले निर्देशित गर्यो यो प्रश्न आफैसँग गर्नुहोला। यदि मानुषीले डेकेन्द्र झैं पत्रकारित गरिन र ११ दिने हार्टअट्याकपछि होस खुलेको पारसले मानुषीका हुनेवाला छोराछोरीलाई डेकेन्द्र बनाउन खोज्यो भने के होला?तपाई टेक्नोक्राटिक पोलिटिसियनले कविता नलेखे पनि दुर्गालाल श्रेष्ठ वन्ने ठाउँ दिनुस तपाईको मुटुमा कतै कतै। नेपाली समाजको मुटु यस्तै छ, तथाकथित धर्मगुरु दलाइ लामा र उनका अनुयायी जस्तो रहेन कम्तीमा आजका दिनांकसम्म सम्माननीय प्रम ज्यू। तर फागुन २४ मा अदालतले (पक्ष विपक्ष) जे मा फैसला दिएपनि नेपाली बालिगहरुलाई मतदान गर्ने अवसर भने दिनुस है कृपया सम्माननीय? १८४८ को कम्यूनिष्ट दस्तावेजका संस्करणहरुको पुनर्मुद्रण किन बढ्यो र मदन भण्डारीको हत्या नि जबजको द्रौपदीकरण कसरी भा को छ भनेर त ससदीय कन्यूनिजमका हिमायतीहरु साक्षी छन् कम्तीमा नेपाली सन्दर्भमा अव २१ औ सताव्दीको जनबादका तपाईजस्ता व्याख्याताहरु व्ा प्रचण्डपथका संस्थापकहरु गिरिजाप्रसाद कोइरालाजस्ता समानुपातिक विजयी नवन्न र जननायक वीपी जस्ता साहसी वन्न(मैले वीपी पटक पटक हारें) आम बालिगलाई, नागरिकलाई बुढी औंलामा चिन्ह लगाएर मतदान गर्न दिनुस् है डा. साहेव, सम्माननीय प्रम ज्यू।

कुरा सीधा, सरल र प्रष्ट छ डा. रामबरणले लाउने कोट चिन्न सकेनन्, उनको दृष्टिभ्रम चिर्न पनि तपाईले गोर्खा खोप्लाङ वा आजसम्म रात विताएका वस्तीमा अनुहारका मन मस्तिष्कलाई इन्साफ गर्ने बाटो देखाउनु तपाइको स्वर्गलोकको रोडम्याप तय गर्ने असली काइदा हो। आगे आपका मर्जी र , पनि म तपाइको विकास चेतनाको हिमायती छु, सूवथाले पत्याएको केशव स्थापितसँग हार्नु भो, अव तपाइलाई त्यही राखेर (प्रमकै कुर्सीमा) जित्न खोज्नेहरुसँग सतर्क हुदै डा. रामबरणलाई समाउने लगाम तयार गर्न सक्नु भएका हदसम्म इतिहासले तपाइको विफल सत्ता नेतृत्वलाई सकारात्मक भन्दै पुरस्कृत गर्न भूल्ने छैन। कारण नेपाली बुद्धु मात्रै छैनन विवेकी पनि छन्। हैन र डा. साहेव? कि कसो त?

111 thoughts on “हलाल क्रान्ति”

  1. rashmi says:
    March 14, 2013 at 9:33 am

    विद्वता देखाउन जटिल भाषा नै प्रयोग गर्नु पर्छ र । सरल भाषामा लेखे पो बुझ्न सजिलो हुन्थ्यो त ।

    Reply
  2. द्रोण says:
    March 12, 2013 at 10:29 am

    सुर्य जी को हलाल क्रान्ति ले यस ब्लग मा साथीहरु बीच गार्मा गरम बहस चलायो |स्वस्थ बहस भएको हुदा बिभिन्न तर्क बितर्क हुदै हलाल को परिभाषा देखि लिएर ग्यानेद्र ,पारस ,बाबुराम हुदै युरोप अमेरिका हुदै बहस पुरा विश्व ब्यापी भयो |
    जादा जादै २- ४ कुरा थप्न मन लाग्यो | इतिहास र हाल सम्म को हाम्रो अनुभब लेके भन्छ
    भने व्यक्ति ले चाहदैमा देश बदल्न गाह्रो छ ,तेस्को लागि बाद चाहिन्छ |राम्रो बाद लागु हुन् सके साधारण सासक ले पनि देश हाक्न सक्छ कुसल चालक चाहिन्न |
    हाम्रो देश मा त्यो अबस्था छैन ,राम्रो भनेर आएको मावोबाद ,अब खावोबाद भयो |
    नयाँ बुहारी घर मा के आइन बि यम सी मसला पनि दाइ जो मा ल्याइन भनेजस्तो
    मावोबाद सगै अराजकता ,चरम भ्रास्ताचार र अन्योल पनि दाइजोमा नेपालीले पाए |
    नेपाल र नेपालि ले एक आपस मा बिस्वास गर्न पर्छ ,नेपालि ले नेपालि लाइ बिस्वास न गरेर बिहारी लाइ बिस्वास गरे धेरै कुरा गुमाउनु पर्ने हुन्छ |मैले येसो भदै गर्दा देश को नेताले नै यो बुझेको र बुझेपनि पालन गरेको हाल सम्म पाइएको छैन |

    रौतहट र गोर्खा को गाउ मा जन्मेको किसन पुत्र हरु आज देश को सासक भएको छ |
    दुइतै डाक्टर एउटा मेडिकल ,आर्को पियाच डी| तेस्मा पनि रामबरण ले कागताली परेर उक्त पद पाएका हुन् ,मदेश आन्दोलन ले उनलाई फाइदा पुग्यो |बाबुराम पी यम पद लाइ दक्षिण को दक्षिणा मिलेको भनिन्छ |तर मैले चाहि एस्लाई पोजितिब नै लिएको छु |
    किन भने तिन तिर खुला सिमाना भएको ,बिहारी को ससुराल मा एउटा गोर्खेलाई इन्डियाले पत्यायो भन्दा के न राम्रो भयो ?
    उसले पनि ज्यान को बाजी राखेर राजनीति गरेको छ ,बौद्दिक क्ष्यमता को प्रदर्सन गरेको छ ,बेला बेलामा सहि राजनीतिक बिस्लेसन गर्छ ,अरु राजनीतिको किताब पढेर पत्रिका पढेर राज्न्तिको कुरा गर्छ उसले राजनति खाएको छ ,राजनीति नै सुतेको छ (गाउमा दलित ,गरिब को घर मा सुत्न जान्छ ) हाल लाइ अरु आइरे ,गैरे भन्दा उ योग्य भएँन ??

    तर बाबुरामै पनि सोचे जति योग्य रहेनछन |हुन् त् बाताबरण ले गर्न दिएको पनि छैन ,तर धेरै योग्य ले बाताबरण मिलाउदै गर्दै जान्छ |
    अब केहि खुसीको कुरा गरौ ,नेपालि मिडिया मा हिजो कहिँ यो खबर देखिएन ,तर टाइम्स अफ इन्डिया ले नेपाल मा चिन ले बिलियन डलर लगानी गर्दै उत्तर मा चार द्राइ पोर्ट ,नया नाका मा पिच ,र बिद्द्युत आयोजना मा ब्यापक लागनी गर्दै भन्ने मेन खबर मै छापेको थ्यो |देश को छापा ले कुनै ले एस्लाई महत्त्व दिएको देखिएन |

    Reply
    1. neerose says:
      March 13, 2013 at 6:34 pm

      बाबुराम लाइ बाताबरण ले गर्न नदियाको भन्दा नि रामबरण ले गर्न नदियाको भन्दा कसो होला!
      बाताबरण त मिल्ला मिलाउन सकियाला तर रामबरण लाइ मिलाउन सकिन्न किनकि रामबरण को टेको कांग्रेसी र एमाले छ क्या!

      Reply
  3. suman p says:
    March 12, 2013 at 9:04 am

    यो लेख त कफीमा खोर्सानी हाली खाएको जस्तो रहे छ है मेरो बिचारमा .

    Reply
  4. arjun says:
    March 11, 2013 at 11:06 am

    सुर्य जी गलत कुरा को उजागर गर्नु राम्रो हो तर मैले बर्सौ देखि हेर्दै आएको छु तपाईं को लेख ,तपाईं केवल ने क पा मावोबादी र उसका नेता को बारे मा मात्र नकारात्मक रुप मा कलम चलाउदै हुनुहुञ्छ,हो म मान्छु तेस भित्र को नराम्रा कुरा को बिरोध गर्नु पर्छ तर तपाईं लै थाहा छ हाल नेपाल मा भएको नेता मध्हे जुस्त तीन नेता मा केहि गर्ने सोच छ नेपाल को लागि ति हुन् बाबुराम १ गगन थापा २ गोकर्ण ३ …..अरु केहि पनि छन् तर गन्न सकिने सो हामी आर्को समूह या बित्चार संघ आबद हुदै मा मात्र कु बित्चार अनि कु तर्क गर्नु हुन्न सो तपाईं येदि सछ पत्रकार हो भने हिम्मत गर्नुस सबै को सबै कुरा मा कलम चलाउने ……नत्र तपाईं नि ते नेता या त स्वार्थी पत्रकार नै मनिञ्छ तेसकारण सोच्नुस एक पल्ट अनि आफ्नु काम को समिक्ष्या गर्नु नत्र बिरोद अनि राम्रो गर्न खोज्दा नि खाली नराम्रो ले बिनास निम्ताउने छ भन्नु नै मेरो सल्ला हो तपाईं लाइ/

    Reply
  5. LOK says:
    March 10, 2013 at 1:16 pm

    सबैको सब्द हरु सम्मानीय छ ;नेपाली नेता भनौदा हरु बयक्तिगत रिलेशन मा राम्रो होलान तर देश को लागि सबै भादुवा हून ‘ मैले देश र राजनीति हल्का बुज्न थाले देखि आहिले सम्म नेपाल मा गफाडी, भास्त्रचारी कुपुत हरु सोझा नेपाली हरु को आखामा चारो हानेर नेता,प्रधानमन्त्री बनिहरेका छन् ; आज शिव रात्री को पवन आवसर मा पशुपति ma जम्मा गरेर गाँजा खुवायर हेर्नुहोस र सोध्नुहोस जवाब आउनेछ —-तपाई हरु मुर्ख हो किन कि hamro झुट लै साचो बनैदियर आज म मन्त्रि बने र आफ्नो बारेमा सोचे …. मलाई देश को घण्टा चिन्ता

    Reply
  6. madan bajracharya says:
    March 10, 2013 at 11:02 am

    केहि मित्रहरुले पारस सिट बाबुरामको तुलना गर्न सकिंदैन भनेको कुरा यक्दम ठिक लाग्यो/ कारण निम्न छन्:

    ०१. पारसले नेपाल ठग्ने रुबेललाई रिवल्भर देखायो; तर पारस सिट तुलना गर्न नसकिने नेताहरुले नेपाल ठगेर भाग्न लागेको रुबेलाई त्रिभुवन बिमान स्थलको सुरछ्या दस्ताले रोकी सक्दा पनि “जान दे” भनेर भगायो/

    ०२. पारस सिट तुलना गर्न नसकिने नेताहरुले जस्तै ज्ञानेन्द्रलाई “भारतको स्वार्थमा बाधक हुन् नदिने” बाचा गरेर पारसले पत्र लेखेको छैन/ लेखेको भय ….नै हुन्थ्यो/

    ०३. पारस सिट तुलना गर्न नसकिने नेताहरुले जस्तै आफ्नो दलको समर्थन नगरेको आरोपमा मारे गाडे लुटेर पारसले आफ्नो बुबाको राजा पद र आफ्नो युबराज पद टिकाउन खोजेंन/

    ०४. पारस सिट तुलना गर्न नसकिने नेताहरु जस्तै सट्टा बात बाहिरिनु पर्दा सबैको बिरोध गर्दै हिड्नु भन्दा डिस्कोमा डान्स गरेर बस्न रुचाउने पारस को सिट तुलना गर्ने?

    ०४ पारस सिट तुलना गर्न नसकिने नेताहरुले पटक पटक संबिधान मिचे जस्तै पारसले आफ्नो बुबालाई संबिधानको मर्यादा र सदनको बहुमत मिच्न दवाव पारसले दियन/

    ०५. प्रधान मन्त्रि पद पाउनेको निमित पार्टी भित्रै र बाहिर पनि बिद्रोह गर्ने नेताहरु र युबराज बन्ने कुनै माग र प्रयास नगरी बसेको पारस सिट कसरी तुलना गर्न सकिन्छ/

    ०६. पारस सिट तुलना गर्न नसकिने नेताहरुले जस्तै अरुको श्रीमति र दोश्रो श्रीमति लियर चम्पट हुनु भन्दा थाईलैंडमा स्वछन्द (लम्पतै भनु कि) जिन्दगि बिताउने पारस को सिट तुलना गर्ने?

    फेरी मैले यसो लेख्दा लौ यो त् पारस राजा बनुन भनेर चाहने व्यक्ति कसैले भन्ला/ कुरा तेसो होईन नेपालमा पारस भन्दा योग्य र राजा बा रास्ट्रपति बन्न लायक लाखौँ नभय पनि हजारौ हजारौ पनि नभय सयौं छन्/ प्रतिस्पर्धामा जो सबै भन्दा उतम हुन्छ त्यो राजा बन्ने क्रममा पारस मात्रै किन प्रकाश पनि सर्वोतम भयर देखायर राजा बने म दण्डवतनै गर्ने छु/ आखिर पृथ्बी नारायण शाह को बाजे द्रव्य शाह पनि प्रतिस्पर्धामा जितेरै राजा बनेको न हो/

    दिल्लीको गुलामी गरेर नेपालको राजा पनि होईन मात्र केहि महिने मन्त्रि र प्रधान मन्त्रि बन्ने भन्दा चोरलाई भुक्ने मेरो चोकको गल्लीको कुकुरनै उतम!!!/

    Reply
    1. murari says:
      March 10, 2013 at 1:07 pm

      थुक्क मदन!
      हुदा हुदै पारस लाइ पो आदर्श मान्न थालेउ. जाउ छिट्टै बैंकक पारस को गोडा समाउन ढिलाभैसक्यो. कता को जनता को म्यान्डेट लिएर जाने नेता कहाँ एउटा कुल मा जन्मेको आधार मा नै जति अपराध गर्न पाउने गुण्डा!

      Reply
    2. देवराज जोशी, कैलाली says:
      March 10, 2013 at 6:16 pm

      भारतीय बिस्तारबाद नेपालको प्रगतिमा एक प्रमुख बाधाहो र बाबुरामले त्यसलाइ खासै महत्व नदिएको कुरा ठीकहो मदनजी ले बाबुरामको बिरोध गर्नुको कारण यही हो भन्ने मेरो बुझाइ हो | भारतीय बिस्तारबाद नेपालको ठुलो समस्या हो भन्नेमा म मदनजी संग सहमत छु तर बाबुराम गद्दारै हुन भन्ने चाही लाग्दैन | भूराजनैतिक परिस्थितिको कारण यो समस्या हठात एकै झट्कामा समाधान हुन सक्ला जस्तो लागेन त्यसैले हालका राजनैतिक उपलब्धी (गणतन्त्र, संघीयता, धर्म निर्पेक्षता , समावेशीता आदि) लाइ संस्थागत गर्दै त्यसलाइ पडावको रुपमा लिदै बाँकी लडाइ लड्नु बुद्धिमानीनै हो भन्ने हाम्लाइ लाइराछ |

      Reply
  7. Nik says:
    March 10, 2013 at 1:56 am

    धेरै “गनगन”गरि रहनु भन्दा मदन बज्राचार्य जी ले अथक लेख्दै आइरहनु भएको यसै ब्लगमा भारत अनि यी बिदेशी माओ- वादी(स्मरण रहोस माओ-चिनिया हुन्)भक्तको हाथमा राज्य पर्ने बित्तिकै ४० लाख भारतीयले नगतिकता पाएका थिए भने ऐले आएर फेरी करिब करिब त्यतिनै भारतीयहरुलाई “बन्शज”को नाता मा नागरिकता दिइनु पर्ने कुरा मा यिनको दवाब मा हाम्रा बिदेशी अनुयाईनेताहरु सहमत भै सकेका छन्|”हलाल”शायद यसैलाइ भन्दछन क्यारे| Slow death of an animal without slicing the trachea(wind pipe). In our situation, death of a nation and nationality.

    Reply
    1. madan bajracharya says:
      March 10, 2013 at 10:16 am

      निकज्यु
      ४० होईन अर्को ६९ लाख!!!!/
      पहिला ३० लाखलाई बिहरिहरुलाई मतदातालिस्टमा नाम रहेको आधारमा नेपालको नागरिकता दिंदा उनीहरुको लोग्ने बा स्वास्नी र उनीहरुको भारतमा जन्मेको सन्तानहरुले समेत नागरिकता पाउने भय बात त्यो ३० लाखको १ करोड बिस लाख त् बन्नेनै भयो/

      अब फेरी नागरिकता नभयको ६९ लाखलाई मतदाता लिस्टमा नाम राख्न दिय नेपालको नागरिकता पाउन सक्ने बिहारिहरुको संख्या २ करोड ७८ पुग्ने हुन्छ/ यसरि नेपाल नेपालीको कसरि रहन सक्ला/

      के मावोबादिले जनयुद्ध र अरु दलका नेताहरुले दिल्लीमा गयर सम्झौता गरेको यसैको लागि हो?

      Reply
  8. kabir says:
    March 9, 2013 at 8:11 pm

    पढ्दा पढ्दै निद्रा लाग्यो ! अनिद्र का बिरामी हरुलाई अतिउपयोगि लेख !

    Reply
  9. gita says:
    March 9, 2013 at 5:27 pm

    नेताहरुलाई सुझाब सल्लाह दिनु गल्ति कमजोरी औलाउनु त ठिकै हो तर लेखक महोदयले सामन्ती राजा महाराजाहरु र अज्ञानी बालकहरुसंग स्त्री जातिलाई पनि जोडेर स्त्रीहरुको अपमानित गरेको देख्दाभने सोचको ढकनी बन्द नै रहेछ भन्ने बुझियो ! यस्ता चेतनाहिन अल्पज्ञानीहरुले लेखसेख नलेख्दा हुदैन ?

    Reply
  10. दिवा says:
    March 8, 2013 at 11:24 am

    स्तरहीन लेख कमसेकम कैले कहिँ त अलि बहस गर्न लाएक लेख लेख्नु नी /अझ कलम चलाउन लागेको धेरै भयो रे? नालायक, गतिछाडा, मतिभ्रस्ट तथा उदण्ड ज्ञानेन्द्र कुपुत्र पारस लाइ गङ्गाजल जस्तै पबित्र देख्ने आखाले बाबुराम भट्टराईलाइ नराम्रो देख्नु त स्वभाविक भएन र ?? सुर्य जी तपाइको एनालाइसिस तथा लेखन सैली देख्दा बाबुराम को बारेमा लेख्ने हैसिएत छैन / जानुस दरबारतिर चाप्लुसी गर्न अब त तपाइको शिरोमणि निको भएर नेपाल फरकैदैछा केहि कालो पदार्थ कोसेली ल्याइदेला नी तेही खाएर आँखा चिम्लेर पुजा गर्नुस /

    Reply
    1. madan bajracharya says:
      March 9, 2013 at 6:41 am

      दिवाज्यु
      युबराज बन्नु अघि पारश उद्दण्ड थियो आवारा थियो भन्ने कुरामा कसैको बिमति हुन् सक्दैन/ “युबराज” पद राजनैतिक पद पनि हो/ त् यसो गरूँ राजनीतिको अत्यन्त जिम्मेवार पद (युबराज) मा रहून्जेल्को पारसलाई उसले गरेको गल्तिको आधारमा आज राजनीतिका ठुला; गद्दी भन्दा अग्ला कुर्सीमा बसेका बाबुराम लगायत नेताहरु सिट तुलना गरेर नराम्रो मद्ध्य को कम नराम्रो छ भनेर हेरुँन लौ/

      Reply
      1. दिवा says:
        March 9, 2013 at 10:04 am

        मदन ज्यु ,
        बाबुराम पखेटा बाधेर उडाउन खोजिएको परेबा भएका छन् त्यसैले चाहेर पनि केहि गर्ने स्थिति छैन उनको / पखेटा खोलेर उडाउने हो भने देश ले अबस्य मुहार फेर्छ भन्ने मलाई बिश्वाश छ किन भने उनीसंग भिजन छ /त्यसैले यस्ता व्यक्तिसंग पारसको तुलना कदापी हुन सक्दैन / पूर्ण बजेट ल्याउन नदिने अनि बिकाश गरेन यो गरेन उ गरेन भनेर बिरोध गर्दै हिड्ने?के यो कुरा तपाइँ जस्तो सज्जनले बुझ्नु भएको छैन र??मलाइ लाग्छा अबस्य बुझ्नु भएको छ / राजनीतिको कुनै पार्टी मन नपरे पनि ति भित्र रहेका असल व्यक्ति लाइ चिन्ने प्रयास गरौ सर देश को कल्याण हुनेछ/

        Reply
        1. madan bajracharya says:
          March 9, 2013 at 11:26 am

          दिवाज्यु
          बाबुरामले सन् २००२ जुन महिनामा भारतको प्रधान मन्त्रीलाई सुत्तुक्क लेखेको पत्र पढ्नुस तपाईंको बिचार बदलिनेछ/

          Reply
          1. दिवा says:
            March 10, 2013 at 1:44 pm

            मदन जी सन् २००२ मा बाबुराम ले के भनेर इण्डियनपीएम लाइ चिट्ठी लेखे म त्यो पढन चाहन्न तपाइँ नै पढ्नुस तर मलाइ यो बताउनुस कि हामी नेपालीलाइ बाच्नको लागि श्रोत खै? जतिसुकै सत्ता बाहिर हुदा सरकार इंडिया प्रस्त भयो भनेपनि आफु सरकार मा जादा पुन इन्डिया प्रस्त भैहाल्छ किन भने हाम्रो नियति भनौ वा दुर्भाग्य बिहान उठे देखी बेलुका सुत्ने बेला सम्म दिनभरीको कृयाकलाप हेर्नुस अनी थाहा लाग्छ कि ईन्डिया नभै नेपाली को श्वासप्रश्वास हुन गाह्रो हुन्छ ।
            १। बिहान उठेर टोइलेट जाउ toilet भित्र use भएका सबै सामान ईण्डियन । गाउतिर लोटा ईण्डियन
            २। खान खान जाउ खाना खदा use हुने सबै थाल कचौरा चम्चा ईण्डियन
            ३। कपडा लगाउ धेरै जसो ईण्डियन केही चाइनिज
            ४। काम गर्नेहरु office तिर लाग :बस, कार , मोटर साइकल ,साइकल सबै ईण्डियन
            ५। काम सकेर भट्टी तिर लाग रक्सी सबै ईण्डियन
            ६। घर पुगेर सुत्न बेड मा जाउ बिस्तरा ,तन्ना ,सिरक सबै ईण्डियन
            ७। हिजको hang over उतार्न सिटामोल खाउ त्यो पनि ईण्डियन
            ८। हिजो श्रीमती ले खाना खादा ईण्डियन अचार अली धेरै हालिदिएकिले पेट ढुस्स भएको छ पाचक खाउ त्यो पनि ईण्डियन
            त्यसैले आफ्नो पाचन प्रकृया शुचारु गर्न पनि ईण्डियामा बनेको पाचक खान पर्ने हामि नेपाली ईन्डिया सँग के कुरामा फुर्ति गर्ने??????? कृपया सभ्य जबाफ दिनु होला /

            Reply
            1. annam wills says:
              March 11, 2013 at 12:03 am

              तित्राको मुख नै वैरी भनेझै सबै कुरामा भारत परस्त भए पछि त्येस्तै हो , नेपाली लाई आत्मनिर्भर बनाउन नचाहने यिनै कुनेता ले गर्दा नै एस्तो भा हो नि मित्र ?
              अरुलाई दोस नदिउ भारतीय समान बहिस्कार गरौ , जे जस्तो हुन्छ नेपाली उत्पादन उपभोग गरौ त , सक्छौ ? नाथे हरु कुरा गर्छन……/

              Reply
            2. Shankar says:
              March 11, 2013 at 4:21 pm

              मुरारी मुर्ख भएकोले न पढेको मान्छे भएकोले यो समस्या आएको हो |
              अलिकति सोच मुर्ख ,त्यो सबै भारतीय सामान तपाइले सित्तैमा पाएको हो ?
              यदि हैन भने देश को पैसा एकलौटी रुप मा कसले लुतिरहेछ ?
              एस्लाई नेपालि बजार को पुरै नियन्त्रण भन्छ ,त् जस्तो बुद्दि न भएको गोर्खेले गर्दा देश को त्यो हालत भएको |

              Reply
          2. mahesh says:
            March 11, 2013 at 8:43 pm

            मदन जी
            तपाई ले बकबास नै गर्नु भयो अहिले भने! तपाइँ ले दृस्टी साप्ताहिक, हिमाल म्यागेजिन पढेर वा के पी ओली वा कनकमणि हरु को भाषण सुनेर वा आफ्नो मंगढ़ानते धारणा बनाउनु भाको हो भन्ने १००% ठोकुवा गर्दछु. यो आसह्य को पत्र यूरोपियन यूनियन को कुनै एक देश लाइ बुझाउने क्रम मा सक्रिय सहभागी भएको नाता ले म आफ्नो दावी क साथ् भन्दछु तपाइँ लाइ त्यो पत्र को आशय थाहा छैन वा भएपनि तपाइँ भ्रम छर्दै हुनहुन्छ.के तपाई लाइ थाहा छ त्यो पत्र र अरु पत्र बारे?तेस्तो पत्र इंडिया लाइ मात्रै होइन, अमेरिका, बेलायत , चाइना, यूरोपियन यूनियन लाइ पनि लेखिएको थियो, अब आयो पत्र के थियो र किन लेखिएको थियो भन्ने बारे!
            माओबादी बिरुद्द संकटकाल लागेर सैनिक परिचालन गरी पछि माओबादी लाइ आतंककारी घोषणा गर्दै उनि हरु बिरुद्द रेड कर्नर नोटिस जारि गरिएको थियो र नेपाली सत्ता ले उनि हरु अल कायदा जस्तै हुन् र छिमेकी देश का निम्ति खतरनाक छन् र छिमेक मा “आतंकबाद ” निर्यात गर्दैछन भनेर भरपुर प्रचार तिर्ब्र पारेको बेला र माओबादी बिरुद्द शेर बहादुर ले नेतृत्व गरेको सरकार लाइ संसार का प्रमुख देश हरु जस्तै इंडिया चाइना अमेरिका बेलायत बेल्जियम हरु ले सैनिक सहायता उपलब्ध गराएको सन्दर्भ मा हामि आतंकबादी होइनौ, हाम्रो युद्द बिशुद्द देशीय सामन्तबाद को बिरुद्द मा हो र हामि कुनै मित्र रास्ट्र को बिरुद्द उनि हरु को हित बिरुद्द लक्षित छैनौ, को भनेर भारत, चाइना, अमेरिका, बेलायत र यूरोपियन यूनियन लाइ पत्र लेखिएको थियो. माओबादी बिरुद्द दुष्प्रचार गर्न चाहने हरु ले अरु देश लाइ पत्र लेखेको लुकाएर इंडिया लाइ मात्रै लेखेको भन्दै कु प्रचार गर्दैछन,तेस्कै एक पाटो हो मदन जी को दावी.
            .माओबादी को यो पत्र आफु बिरुद्द लगाइएको आतंकबाद को खण्डन तथा नेपाल को सरकार लाइ सैनिक सहयोग बन्द गर्न आब्हान गर्दै लेखिएको थियो.
            तेसबेला

            १) नविन सापकोटा को नेतृत्व मा बेल्जियम र यूरोपियन यूनियन को संसद मा पत्र बुझाइकेओ थियो नेपाल को दमन कारी सत्ता को नागेझार पार्दै र नेपाल लाइ सैनिक सहयोग (हतियार बिक्रि नगर्न अनुरोध गर्दै). दक्षिण अफ्रिका जान भनेर हिडेको देउबा सुटुक्क बेल्जियम पुगेको थियो हतियार किन्न, बेल्जियम को संसद मा पत्र बुझाएपछि नेपाल लाइ हतियार बिक्रि गर्ने निर्णय को बिरोध गर्दै गठबन्धन को पार्टी सरकार बात हटेको थियो.
            २) nepalese people ‘s war is not terrorrism , imperialist hands off nepal भन्दै लन्डन को प्रसिद्द शैक्षिक सस्था SOAS ( school of oriental and african studies मा म सहित अरु नेपाली समाज को पधाधिकारी kb शाही, R क्षेत्री, B मिश्र,तार्कि क नागरिक रिम क अधिकारी हसन आदि ले १०००० पम्प्लेट वितरण गरिएको थियो नेपाली जन युद्द र राज्य ले गरेको दमन लाइ ननग्याउदै, २००२ को nov मा holborn community हल मा बेलायती सांसद TONNY बेन् लै निम्त्याएर नेपाली सरकार ले गरेको दमन, जन युद्द को परिप्रेक्ष रमानवाधिकार को हनन को बारेमा बरदान गर्दै नेपाल लाइ सैनिक सहयातअ दिन बन्द गर्न अनुरोध गर्दै बेलायत लाइ पनि एस्तो पत्र बुझाइएको थियो.
            ३) माओबादी बुद्दिजिवि संगठन क एक नेता ……….वन्त ले चिनिया राजदुताबास लाइ र जबहर्लाल नेहरु मा रहेका नेपाली बिधय्र्थी मार्फत SD मुनि हुदै भारतीय सरकार लाइ नेपाली जनयुद्द छिमेकी को बिरुद्द मा होइन र देश भित्र को शोषण र दमन को बिरुद्द मा हो, एसले भारतीय हित को बिरुद्द मा होइन देश भित्र को सामन्ती सत्ता को बिरुद्द मा हो, येस्कारण हाम्रो जनयुद्द संग चिन्तित हुदै तेस्को को बिरुद्द नेपाल सरकार लाइ सहयोग नगर्न अनुरोध गरिएको थियो.
            एस्लाई बंग्याएर बाबुराम ले भारत सामु कान समायो, उस बिरुद्द केहि नगर्ने बाचा गर्यो भनेर कुप्रचार गर्ने, अनि तेस्तै प्रकार को पत्र चाइना , यूरोपियन यूनियन बेलायत र अमेरिका लाई लेखिएको बारे मा चाहि चु नगर्ने?
            ल भन्नुस त मदन जी, “बाबुराम ले इंडिया लाइ बुझाएको र तपाइँ ले पढेको पत्र ” मा के थियो?

            Reply
            1. madan bajracharya says:
              March 12, 2013 at 12:08 pm

              महेशज्यु/
              यो महेशज्यु र मदन बिचको कुरा भय बकवास पनि हुन् सक्छ/ तर यो कुरा त् तपाईं मावोबादिकै नीति सिट बाझियको र मावोबादी भित्रै बात उठेको कुराहो नि महेशज्यु/

              महेश्ज्युले अरु मुलुकहरुलाई लेखेको पत्रको विवरण त् दिनु भयो तर भारतलाई लेखेको पत्रको विवरण चाहि आधा लुकाउनु भयो महेशज्युले/ के त्यो पत्रमा मावोबादी “भारतको इन्तेरेस्टमा बाधक नबन्ने” भनेर लेखेको थियो बा थियन? के त्यो पत्र लेखेको कुरा प्रकाशमा आय पछि याहाहरुकै पार्टी भित्र आलोचना भयको थियो बा थियन?

              महेश्ज्यु त्यो पत्र अहिले “गोप्य” र अप्रकाशित छैन/ नेपालको बजारमा सायद उपलब्ध नहोला तर भारतको बजारमा चाहेमा सबैले किन्न पढ्न सक्छ/ कसले लेखेको कितावमा त्यो पत्र सार्वजनिक गरेको छ त्यो महेशज्युहरुलाई राम्रै सिट थाह छ/

              मावोबादी दलले जनताको माझ जे बोलेकोमा सर्वाधिक मत पायको थियो तेही बोलि फेरेमा अर्को चुनावमा कसको भोट पाउनु हुन्छ; तेही मधेश्बादिहरुले संगालेको नेपालको नागरिकता नभयको ६९ लाखको?

              Reply
              1. mahesh says:
                March 12, 2013 at 5:21 pm

                मदन जी
                भारत लाइ मात्रै होइन, चाइना यूरोपियन यूनियन अमेरिका लाइ पनि लेखिएको छ त्यो पत्र. पत्र को आशय हो:
                हाम्रो युद्द बिशुद्द देशीय सामन्तबाद बिरुद्द को न्यायिक युद्द हो. यो हाम्रो मित्र्रास्त्र र छिमेकी बिरुद्द र उनि हरु को हित बिरुद्द लक्षित र संचालित छैन( जस्तो तालिवान र अलकायदा को युद्द अमेरिका बिरुद्द छ संसार को जुन भाग मा लडे पनि) तेसकारण यो युद्द आफु र आफ्नो हित बिपरित लादिएको भन्ने सोचेर नेपाल को शासक लाइ माओबादी बिरुद्द लड्न सैनिक सहायता नगर.
                अर्को तपाई को गोएबल्स झुट के हो भने यो पत्र बाबुराम ले लेखेको नभई छिमेकी र अरु रास्ट्र लाइ आफु बिरुद्द परिचालित गर्न बाट रोक्ने प्रयाश बिरुद्द माओबादी को पार्टी निर्णय अन्तर्गत तत्कालिन अन्तरास्ट्रिय बिभाग को सक्रियता मा लेखिएको हो.
                के माओबादी पार्टी ले देश भित्र युद्द भएको अबस्था मा कुटनीतिक प्रयास बाट भारतीय सैनिक हस्तक्षेप लाइ रोक्न खोज्नु बुद्दिमानी होइन? भारतीय अवकास प्राप्तजर्नेल तथा कथित नेपाल बिज्ञा अशोक मेहता ले तेतिखेर भारत ले नेपाल का माओबादी दबाउन (नेपाली माओबादी ले गर्दा भारतीय माओबादी प्रोत्साहित भएको ले) सोझै सैनिक हस्तक्षेप गर्न पर्दछ भनेर लविङ्ग गर्दा तपाइँ कहाँ हुनु हुन्थ्यो? अनि तेस्को लविङ्ग लाइ रोक्न “हाम्रो युद्द देशीय सामन्तबाद बिरुद्द हो र तिमि हरु र तिमि हरु को हित बिपरित होइन” भन्नु के एउटा सफल कुटनैतिक प्रयास होइन? तेसकारण कनकमणि केपी ओली को भाषण वा हिमाल म्यागेजिन,दृस्टी साप्ताहिक वा घटना र विचार पढेर आफ्नो धारणा बनाउने वा दुर्नियत ले कु प्रचार गर्ने गोएबल्स शैली लाइ त्यागौ.
                अनि अर्को कुरा तपाइँ ले दावी गरेको ” बाबुराम ले भारत लाइ लेखेको चिठी चाइ कस्तो रहेछ?” जानकारी पाइन्थ्यो कि?

                Reply
                1. madan bajracharya says:
                  March 12, 2013 at 9:20 pm

                  महेशज्यु/
                  याहाले पनि सो पत्र यस दि मुनि मार्फत भारतको प्रधान मन्त्रीलाई बुझायको थियो भनेर लेखि हाल्नु भयो/ सो पत्र मैले मैले इन्टरनेटमा जस्ता को तस्तै छपियको पढेको थिय/ तर अहिले मैले फेरी खोजि खोजि पढ्ने झन्झट गर्न आबस्यक ठानिन किन भने यस दि मुनिले लेख्नु भयको ” The maoist Insurgency of Nepal: origin and evolution” नामको इन्टर नेटमा अहिले पनि पढ्न सकिने पुस्तकको १३ पेजको अन्तिम हरफ देखि १४ पेजको पहिलो हरफमा लेखियको निम्न बाक्यहरु आफै बोल्छ:

                  “……. they (nepali maoists) tried to reach highest levels government of india to explain their political goals and ensure the Government of India that they desist from doing anything against India’s vital interests”.

                  अंग्रेजी सब्द desist को माने रुपान्तरित हुनु हो/ त् भारतीय बिस्तारवाद मुर्दा भारत सिट को खुला सिमाना नियन्त्रित गर भारत सिट भयको असमान सन्धिहरु खारेज गर भनेर जनयुद्ध गर्ने दलले लिखितमै “….desist from doing anything against india’s vital interests” भन्नुको अर्थ के हो?

                  किरण बैद्य र आधा जसो मावोबादिहरुले तेतिकै यहाहरुलाई त्यागेको र बिरोध गरेको रहेनछ/

                  Reply
                  1. mahesh says:
                    March 14, 2013 at 1:40 pm

                    मदन जी

                    म त “बाबुराम ले इंडिया लाइ बुझाएको र मदन जी ले पढ्नु भएको” चिठी माइ संसार मा प्रकाशित भएको चिठी छापिन्छ पढन पाइने भयो भनेको त S D मुनि को भनाइ छापेर पो मदन जी ले आफ्नो झुट लाइ ढाक्ने प्रयास गर्नु भएछ.
                    मदन जी: जनयुद्द को बारे मा आफ्नी द्रिस्तिकोन सहित थुप्रै ले लेख किताब लेखेका छन , ति कुनै पनि कुरा हरु आधिकारीक होइनन, माओबादी को बारे मा उसको आफ्नो धारणा बाहेक कुनै पनि मान्छे को धारणा आअधिकरीक हुदेनन, तपाइँ ले उल्लेख गर्नु भएको कुरा SD मुनि को धारणा हो माओबादी बारे कसले के विचार राख्दछ तेस्ले तपाइँ ले गर्नु भएको गोएबल्स प्रचार को पुस्टि गर्देन.
                    अर्को कुरा हरेक कुरा मा भारतीय हरु को कु छाय देख्ने तपाइँ ले यो कुरा (SD मुनि को धारणा) लाइ भने कसरि अकाट्य बेद मन्त्र देख्नु भयो? के भारतीय ले जे लेख्यो तेस्को आधार हो तपाइँ को विचार निर्माण को?भारतीय ले भनेको मान्ने हो भने:
                    —– इन्डियन एअर लाइन्स अपहरण गर्ने नेपाली ब्यापारी गजेन्द्र ताम्राकार हुन्.
                    ———नेपाल मा पाकिस्तानी खुबिया सस्था इसी को चला खेल छ.
                    ———-गौतम बुद्द भारत मा जन्मिएका हुन्.
                    जहाँ सम्म बैद्य समुह ले प्रचण्ड बाबुराम लाइ आरोप लगाइनु को सवाल छ, यो नेपाली समाज को संगै रहुन्जेल राम्रो देख्नु र अर्को पार्टी मा गएपछि नानाथरी आरोप लगाइने प्रबृत्ति को शृंखला नै हो. तेसकारण केपी ओली बर्बराउनु, बैद्य ले आरोप लगाउनु र तपाइँ को गोएब्ले शैली मा कुनै तात्विक फरक छैन.
                    तपाइँ लाइ “बाबुराम ले लेखेको, इंडिया लाइ बुझेको र तपाइँ ले पढेको चिठी” छाप्न चुनौती दिएको हो. SD मुनि को किताब र उसको विचार होइन. कि झुक्किनु भयो मुनि र बाबुराम एकै हो भनेर?

                    Reply
                    1. madan bajracharya says:
                      March 15, 2013 at 11:04 am

                      महेश्ज्यु
                      झुठो म बोल्दैछु कि तपाईं? के त्यो पत्रमा मावोबादी भारतीय स्वार्थको बाधक नबन्ने प्रण गरेको थियन भनेर भन्न सक्नु हुन्छ?

                    2. पुष्प says:
                      March 15, 2013 at 2:07 pm

                      हाम्रा मदनजी एस दी मुनी नामधारी भारतीय कुकुरको निकै फ्यान हुँदै जानु भएछ । महेन्द्रले नेपाललाई भारतमा बिलय गराउन चाहेको जस्ता वाहियात कुरा गर्नेको शब्द शब्द केलाउने मदनजीप्रति अचाक्ली तीथ लागिराछ ।

              2. mahesh says:
                March 13, 2013 at 1:59 pm

                मदन जी
                माओबादी ले भारत चाइना, बेलायत, अमेरिका यूरोपियन यूनियन र संयुक्त रास्त्र्स संघ लाइ लेखेको पत्र को सार:

                १) हाम्रो युद्द देशीय सामन्तबाद बिरुद्द हो. यो देश भित्र को उत्पीडन को बिरुद्द नेकपा माओबादी को नेतृत्व मा नेपाली जनता ले चलाएको युद्द हो, कुनै आतंकबाद होइन.
                २) यो कुनै मित्र रास्ट्र वा छिमेकी रास्ट्र बिरुद्द , तिनी हरु को हित बिरुद्द संचालित छैन.
                ३) नेपाल को जनता को युद्द ललाई आतंकबाद ठानेर नेपाली दमनकारी सत्ता लाइ सैनिक सहायता लगाएत को कुनै पनि सहायता बन्द गर.
                हो यी तिन वटा कुरा लाइ उल्लेख गरे पत्र को सार तथा आशय बुझिन्छ. तर गोएबल्स को नेपाली चेला हरु भने मात्र २ नम्बर को बुदा तेस्मा पनि चाइना, संयुक्त रास्त्र्संघ, बेलायत यूरोपियन यूनियन लाइ छुटाएर मात्र इंडिया को हित बिरुद्द केहि नगर्ने कबुल गर्यो भन्दै दुष्प्रचार गर्दछन.पक्कै यी नेपाली गोएबल्स क चेला हरु देव प्रकाश त्रिपाठी, शम्भु श्रेष्ठ, केपी ओली, कनकमणि दीक्षित,सुबाश प्याकुरेल आदि बात दीक्षित भए जस्तो छ.

                Reply
                1. madan bajracharya says:
                  March 13, 2013 at 11:32 pm

                  महेश्ज्यु
                  मैले तपाईं सिट “….desist ftom doing anything against’ vital interest” भन्ने वाक्यको आशय सोधेको जवाफ पाउन फेरी पनि अनुरोध गर्छु/ भारतीय विस्तारवादको बिरोधलाई पहिला “insist” गर्नेले ” desist ” गर्छु भन्नु जनयुद्धको आधार नै भत्काउनु हो बा होईन?

                  Reply
                  1. bipin says:
                    March 16, 2013 at 12:53 pm

                    खोइ मदन जी बाबुराम ले भारत लाइ लेखेको र तपाइँ ले पढेको चिठी ?दावी गर्ने बाबुराम ले चिठी लेख्यो भनेर , उल्लेख गर्ने S D मुनि को किताब?

                    Reply
                2. mahesh says:
                  March 15, 2013 at 1:26 pm

                  मदन जी
                  एउतै कुर सय चोटी दोहोर्याएम सहि हुन्छ भन्ने गोएबले शैली लाइ त्यागि दिनु. प्रसंग लाइ आधा मात्र उल्लेख गरे मा तेस्ले अनर्थ वा अर्को अर्थ लगाइदिञ्छ. माओबादी ले लेखेको पत्र को एक अंश जुन अंश मात्र उल्लेख गरि तेस्को अघि पछि को हताइदिदा तेस्ले अर्को अर्थ वा अनर्थ दिन्छ, तपाइँ तेही मात्र गरिरहनु भएको छ कुनै कुत्सित मनसाय ले. lमैले धेरै चोटी उल्लेख गरे माओबादी पत्र को बारे मा र तेस्को सान्दर्भिकता को बारे मा . तपाइँ लाइ सम्झना को लाइ एक पल्ट फेरि उल्लेख गर्न चाहन्छु कि माओबादी को पत्र मा:
                  १) हाम्रो युद्द देशीय सामन्तबाद बिरुद्द हो. यो देश भित्र को उत्पीडन को बिरुद्द नेकपा माओबादी को नेतृत्व मा नेपाली जनता ले चलाएको युद्द हो, कुनै आतंकबाद होइन.
                  २) यो कुनै मित्र रास्ट्र वा छिमेकी रास्ट्र बिरुद्द , तिनी हरु को हित बिरुद्द संचालित छैन.
                  ३) नेपाल को जनता को युद्द ललाई आतंकबाद ठानेर नेपाली दमनकारी सत्ता लाइ सैनिक सहायता लगाएत को कुनै पनि सहायता बन्द गर.

                  थियो. तर तपाइँ सबै कुरा बिर्सिएर२ न. बुदा मात्र उल्लेख गर्नु हुन्छ. १ र ३ संगै उल्लेख गर्नुस न अनि मात्र पत्र को आशय बुझिन्छ.
                  अनि अर्को चुनौती तपाई लाइ
                  “खोइ त बाबुराम ले भारत लाइ बुझाएको पत्र”?
                  तपाइँ ले त् अ S D मुनि को किताब मा उसको धारणा उल्लेख गरेर पो तालिदिनु भयो. के S D मुनि को धारणा माओबादी को आधिकारिक दस्ताबेज हो? म गर्दछु आग्रा को कुरा तपाइँ गर्दै हुनु हुन्छ गग्रा को कुरा.

                  Reply
        2. saugat magar says:
          March 9, 2013 at 6:25 pm

          थुक्क दिवा को बाबुराम प्रतिको दिवा सपना देखेर मलाई लज्जा बोध भयो, अझै गर्नुस बाबुराम को प्रसंसा, अझै गर्नुस माओबादीको परसंसा,(तर मैले अरु पार्टी राम्रो छ भन्न खोजेको होइन) तपाई हरु जस्ता अन्ध नेता भक्त हरुले गर्दा यो मुलुक यस्तो भएको हो, तेस्त गद्दार नेताहरुलाई काध थाप्ने काम तपाइँहरु जस्तले नै गरेको हो,

          Reply
      2. murari says:
        March 9, 2013 at 2:12 pm

        मदन जी
        कुनै हालत मा पनि बाबुराम र पारस को तुलना नै हुन् सक्देन. बाबुराम प्रति तपाइँ को एक किसिम को गहिरो कुण्ठा छ, जुन कुरा अहिले होइन बाबुराम प्रम हुन् भन्दा पहिला देखि नै येही माइ संसार मार्फत तपाइँ ले ओकल्नु हुन्थ्यो.

        Reply
        1. madan bajracharya says:
          March 9, 2013 at 10:12 pm

          मुरारीज्यु/
          दिवाज्युलाई बाबुरामले भारतको प्रधान मन्त्रीलाई बाबुरामले जुन २००२मा भारतीय प्रधान मन्त्रीलाई लेख्नु भयको पत्र पढ्ने सल्लाह दियको थिय त्यो अब त्यो सल्लाह तपाईंलाई पनि दिन्छु/

          मावोबादी र जनयुद्धको औचित्य भारतीय विस्तारवादको बिरुद्ध संघर्ष गरुन्जेल मात्रै रहने कुरा सायद तपाईं पनि नकार्न सक्नु हुन्/ प्रचंद्रले अस्विकार गरेको र प्रचण्डललाई अस्विकार गर्ने जत्ति सबै बाबुरामलाई कसरि स्वीकार्य भयो?

          भारतीय विस्तारवादको अगाडी झुकेर प्रधान मन्त्रि बन्न अस्विकार गर्ने असफल हुनुको अर्थ सिंगो मावोबादी दल र जनयुद्ध समेत असफल हुनु हो त्यो कसको कारणले भयो?

          गल्ति औंल्याउनुले कुण्ठा पनि जनाउन्दैन बिरोध पनि जनाउन्दैन/ “गलत” लाई गल्ति भन्नुलाई “कुण्ठा” नीति- भक्तले भन्दैन व्यक्ति-भक्तले भन्छ/

          Reply
      3. गगने says:
        March 10, 2013 at 12:21 am

        मदन जी,
        बन्द गर्नुस बकवास, अलिकति चेतनाको ढक्कन खोल्नुस मित्र!
        “त् यसो गरूँ राजनीतिको अत्यन्त जिम्मेवार पद (युबराज) मा”
        राजनीतिको अत्यन्त जिम्मेवार पद? युवराज?
        हैन के के थियो त्यो जिम्मेवारी हँ, मदन जी? के के जिम्मेवारीको निर्वाह गरे पारसले सो राजनीतिको अत्यान्त जिम्मेवार पद युवराज भयर?
        नेता मन परेन भन्दा नेताको खेदो खन्न पर्यो भन्दामा महाराजको पाउ मोल्न जानु कत्तिको ठिक हो खुट्याउन सक्नुहुन्छ भने चेतना लगाउनुस!
        इतिहाश मा त खुबै दख्खल छ नि तपाइको, सो इतिहाश प्रतिको गहन द्रिस्ट्रि एक पटक पारस र ज्ञानेन्द्र तिर पनि दाग्ने कि मित्र?
        पारस न युवराज हुनु अघि गत्तिलो र प्रशंसा गर्न योग्य व्यक्ति थियो न युवराज पस्चात नै! अब गोडा तिनक महिना जवार्दस्ती युवराज बन्दा के गरे तेस्तो गहन र जिम्मेवारी युक्त काम कुन्नि जसलाई बाबुराम र अन्य नेता भन्दा माथि राख्न काधमा तेकायर टाउकोमा राख्नु पर्ने हुन गयो!
        तेसै पनि संबैधानिक राजतन्त्रमा नेताहरुको जत्तिको राजाकै पनि तेस्तो केहि गहन भूमिका हुन सक्दैन भने युवराजको के देख्नु भयो कुन्नि!
        मैले बुझेको त संबैधानिक राजतन्त्रमा युवराजको भूमिका भनेको बेला बेलामा भत्ता बुझ्ने जनतामाझ युवराज हु भनेर धक्कु जमाउने तामाक झमक गर्ने अनि कहिले राजा हुन पाम्ला भनेर पालो हेरी बाउको काल कुर्ने र बस्ने हो! त्यो भन्दा अर्को तेस्तो गहन यस्तो राजनीतिको जिम्मेवार पदमा अरु के गर्दो रैछ हामि अबुझ लाइ ज्ञान दिनु भय आभारी हुने थियौ मित्र!
        बिचरो पारसाले यो तिन महिनामा केहि गर्न पायन, सोच्न पनि पायन किनकि युवराज भने भनेर सुतेको थियो निन्द्रा बाट बिउझिदा देशमा गणतन्त्र आइ सकेको थियो तेसैले उसको केहि दोष छैन दोष त उक्त बिन्दाश मान्छेलाई जवार्दस्ती युवराज बनाउने र सपना देखाई अझैपनि युवराज बनाउन मरिहत्ते गर्ने तपाही जस्तो भक्त हरुको छ!
        राजतन्त्रको सपना बात पारस बिउझिसक्यो अनि ज्ञानेन्द्र बरु बिउझियो होला तर हाम्रा धुरन्धर हरु चाहि अझै पनि निन्द्रामै वा अर्ध निन्द्रामै छ!
        निन्द्रामा रहेर यस्ता बकम्प्फुस बकवास घुरी रहनु भन्दा अब त बिउझिनु भय हुन्थ्यो मित्र!

        Reply
        1. Nik says:
          March 11, 2013 at 4:37 am

          गगने को “गन्थन” मा टिपोट नगरुँ न त भन्दा पनि यो केहि महिना देखि BRB + PKD and company ले जे गर्दै गरे पनि त्यसको लामै फिरस्त गरेको अनि ऐले आएर मदन जी लाई “बन्द गर्नुस बकवास” भनेको कारण लेख्न मन लागेको मात्रै हो|यहाँ पूर्ब राजखलक को बारे चर्चा परिचर्चा भएकोले पनि मेरो ध्यान गएको हो|माओ-वादी कैले पनि नेपाल र नेपालीका होइनन, थिएनन् र हुने वाला पनि छैनन् भन्ने कुरो सूर्य जसरि पूर्व बाट उदाएर पश्चिममा अस्ताउँछ त्यत्तिकै ध्रुब सत्य भएको कुरो यिनीहरुले आफु चै दिल्लीमा बसेर आफ्नै नेपाली दाजुभाईको लूटमार, हत्या, जिउन्दै गाड्ने, जासूस को नाममा हात खुट्टा काटेर स्वास्नी को अगाडी लोग्ने लाइ, छोरा छोरीको अगाडी बाबु आमालाइ, दिदि बहिनीको अगाडी दाजु भाइलाई अनि बाबु आमाको अगाडी छोरा छोरीलाई के का लागि दहसत मच्चाएका रहेछन त भन्दा, राजा हटेको दिनको सूर्य पनि अस्ताउन नपाउदै ४० लाख भन्दा बढी भारतीय लाइ नागरिकता दिने बिधेयक पास गर्नु|अनि ऐले आएर अत्तो थाप्दै मदनजी ले भने झैँ ६५ लाख भन्दा पनि बढी भारतीयलाई नागरिकता नदिए सम्म उनीहरुले नै नौटंकी गर्दै प्रस्ताव गरेको मान्छेलाई प्र. मँ. बन्न नदिई रहने, आफु चै सबैलाई खुब झुक्क्यायें भन्दै राज गरि रहने|नाम भने छैन फेरी “काम चलाउ” है| त्यसमाथि हाम्रा ब्लगर साथि मध्ये “मै हुँ” भन्ने गगने लगायतका मित्र हरु चै “राजा”को कुरा आयो कि स्याल हुइयाँ गर्छन बा|मानी लिउं ऐलेको जस्तो राजनीतिले निकास नपाएको, त्यत्तिका भारतीयलाई नागरिकता दिने मामिला भएर र “राष्ट्रपति”को ठाउंमा राजा भैदिएको भए यति लामो समय सम्म अनिर्णित अवस्थामा देश रही रहन्थ्यो त?यो बुद्धिजिबिहरुले गहन रुपमा चिन्तन गर्ने अवस्था होइन र?अब यो कुरा बेग्लै हो कि पार्टीगत चश्मा पहिरेका गगने जस्ताको लागि यै कुरा पनि “दलाली, सामन्ती, चाकडी वाज, सुकुलो मुकुलो आदि इत्यादी” बाहेक अरु माएना राख्दैन|मलाई र म जस्ता कम्तिमा पनि ७०% देखि ७५% नेपाली लाइ ऐलेको बिदेशी प्रभुत्वको अवस्था भन्दा राजा अटाएको प्रजातन्त्र नै बेश|तागत छ यी कठपुतलीहरुलाई यसबारे जनमत गराउन?

          Reply
        2. madan bajracharya says:
          March 11, 2013 at 9:07 am

          गगनेज्यु
          बकवास सब्द कुनै मित्र माथि प्रयोग गर्दैन/ कूसब्द नै प्रयोग गर्नु छ भने मित्र नभन्नुस तब मलाई जवाफ दिन सजिलो हुन्छ/ रह्यो कुरा पारसको/ पारस अहिले मात्र यउटा आम नागरिक हो/ राजनीति बात टाढा बसेकै छ/ गगनेज्युको हुक्केबत्सल नेताहरुले जे जस्तै कुकर्म गरे पनि पारसले यक सब्द बोलेकै छैन त् गगनेज्युहरु यउटा नितान्त आमनागरिकको जिबन बाच्दै गरेको पारसको यति चियो र चासो किन राख्नुहुन्छ? यउटा आम नागरिक दैनिक जीवनमा दखल दिनु सामाजिक अपराध हो गगनेज्यु/

          Reply
          1. गगने says:
            March 11, 2013 at 6:05 pm

            मदन जी,
            गलत कुरा जोददियर वा धेरै गर्नु लाइ बकवास भन्दछ!
            र यसको मित्र वा साथीसंग तेस्तो केहि ताल्लुकात राख्दैन भन्ने मेरो मान्यता र बुझाइ हो!
            तपाइँ र म मा जम्मा जम्मी तिन कुरा समानाजस्यता र सह अस्तित्वो पाउछु म!
            १: तपाइँ र म, हामि दुवै पृथ्वी बासि!
            २: तपाइँ र म, हामि दुवै मानब!
            ३: तपाइँ र म, हामि दुवै नेपालि!
            यसभन्दा बाहिर अर्को कुनै सम्बन्ध छ भने त्यो यहि माइ संसारको भित्तामा क्रिया र प्रतिक्रियात्मक बहस गर्ने मात्र हो!
            यो कुराको सह अस्तित्वो बाहिर पर्ने तमाम कुराहरु को हाम्रो सम्बन्धमा भनेको काग र बेलको जस्तै हो, हर्ष न बिष्मात!
            यहि तिन कुराको सह अस्तित्वो हामीमा मित्र र सत्रु बनाउने कुरा हुन्! किने हामीसंग बिबाद र प्रतिक्रिया यहि तिन सम्बन्धले गर्दा जन्मेका हुन्!
            तपाइलाइ म जति नेपालि मान्छु तेतिनै बरोबरको नेपालि मा त्यो तराइ को सिमानामा आफ्नो गुजारा गर्दै जीविकोपार्जन गर्ने महतो र गुप्तालाई पनि ठान्छु!
            मा मेरो रास्त्रियाताको झण्डा उचो पार्न ति तमाम व्यक्ति र परिवार जो यो देशको माटोमा आफ्नो रगत पसिना मुत्र र मल बिसर्जन गरि जिउछन तिनीहरुलाई निच र हेय देख्न सक्दिन, यो मेरो मानबियता र नैतिकताले दिदैन!
            त्यो भन्छ नि क्यारे ” सयौ चोर छुटुन तर एक निर्दोष र सज्जन ले सजाय नपाओस”
            एउटा बिधि र विधानको दुरुपयोग गर्ने हरु हुन्छन तेस्को नियन्त्रण र ब्याबस्थापन चाहियको छ जरुरि छ! तर रंग र ढंग बिहारी वा इण्डियन संग मिलेको कारणले तिनीहरुलाई नेपालि होइनन वा तिनीहरुले पायको नागरिकतामा संका गर्ने र तेस्लाई इण्डिया र बिहारीको उपमा भिडाउदै परतिर धकेल्नु पनि शणयन्त्रकै कडी हो भन्छु म!
            मानबियता र सह-अस्तित्वो को बिचमा रहेर हामीले हाम्रो रास्त्रियताको बचाब र प्रवर्दन गरि उचाइ उठाउनु सक्नुपर्छ!
            समयको प्रबाह तपाइँ नियन्त्रण गर्न सक्नुहुन्न न त तेस्ले ल्याउने परिवर्तन हरुलाई नै!
            मदन जी,
            हाम्रो मित्रता यहि माइ संसारको चौघेरो भित्रको हो!
            बहस बिबाद र प्रतिबाद, प्रतिक्रिया को हो! कुरो मन परे साख्खै हुने अनि अलिकति मन नपरे दुश्मनी र दुस्ट ठान्ने कदापि म मा चाहि छैन!
            स्पस्ट छु स्पस्ट कुरा गर्न चाहन्छु र लागेको कुरा सिधा भन्ने मेरो बानि छ! याध्धापी कहिले काही लेख्दै जादा शब्दहरु अनियन्त्रित बन्नसक्ने सम्भावना पनि छ! तर यी तमाम कुरालाई व्यक्तिगत लिनु कदापि मेरो सोचाइ र ब्याबहारमा पाइन्दैन!
            साथि,
            पारसको निजि जिवनमा हाम्रो कुनै दिलचस्पी छैन! उसको बारेमा हामीले कुनै चियो र चासो राखेका छैनौ न त रहर र आबस्यकतानै छ! पारस र हाम्रो सम्बन्ध पनि नितान्त काग र बेल को जस्तै हो, हर्ष न बिष्मात!
            तर जब तपाइहरु कसैले पारस लाइ र राजतन्त्रलाई घिसारेर हाम्रो डबलिमा ल्याउदछ भने उसको निजि जिवनमा हामीले दखल दियो र अपराध गर्यो भन्नेकुरा निकै हरितन्नम दरिद्र र घृणित हो!
            हुनसक्छ तपाइको लागि पारस निकै मान्यता र अर्थ अनि महत्वो राख्ला तर मेरो लागि पारस ज्ञानेन्द्र र राम बिलाश चौधरी, हरिजन महतो, कुसाहा केवर, महम्मद जानुन खा*, पेमा छिरी, उर्ख्यान लाक्पा ग्याल्जेन ले उत्तिकै र बराबर महत्वो राख्दछ! ग्यानेद्र र उसको सन्तानले जत्ति र जसरि नागरिकता पायको छ ति तमाम ले पनि तेत्तिनै र तेसरिनै पाउने अधिकार छ र प्रत्यायोजन हुनुपर्छ भनेर भन्छु म!
            अनि मित्र, युवराज राजनैतिक पद भन्दा पारिवारिक पद हो राजतन्त्र भित्रको! जानी राखौ!

            Reply
          2. SASANG LAMA says:
            March 11, 2013 at 6:58 pm

            केहि साथीहरु ज्ञानेन्द्रभन्दा पनि बढि राजावादी भएको देख्दा उदेकै लागेर ल्यायो! देश अहिले स*क्रमण अवस्थामा छ| पुरातनवादिहरु निमिट्यान्न नभएको र परीवर्तनगामिहरुले जरो नगाडेको अवस्थामा देश छ| २४० बर्षको जहानिया जालो जर्जर हुन अझै समय लाग्छ| अब चाहि* मौसुफको तलुवा चाटने दरिद्र मानसिकताबाट अलि माथी उठने कि! दास हुन अझै पुगेन?

            Reply
            1. madan bajracharya says:
              March 11, 2013 at 8:41 pm

              शसांकज्यु/
              यहाकै सब्द ‘नराम्रो मध्य कम नराम्रो चुन्नु सहनु हाम्रो बाध्यता हो/ चुनियाकाले आफुलाई राम्रो साबित गर्न नसकेको परिणाम हो यो/ बिचार को प्रतिकार उपयुक्त र सभ्य सब्दमा गर्ने तपाईंको शैलीको प्रसंसा गर्छु/ धन्यबाद/

              Reply
            2. Nik says:
              March 11, 2013 at 10:30 pm

              यसमा “उदेक” मान्नु पर्ने कारण म चाहिं केहि देख्दिन है लामा जी|अनि अर्को कुरा नेपालीको पहिचान रहेको २४० बर्ष होइन साथि यदु बंशीको पालादेखिको इतिहास कोरेमा त्यो हजारौं बर्ष हुन्छन लाइ “देश, राष्ट्रियता र पहिचानको लागि चाहिन्छ” भन्ने चाहि त्यसको “तलुवा चाट्ने दरिद्र मानसिकता” रे|आफुहरु चाहिं खहरे खोलामा बाडी आएझैं आफ्नै घर संसारलाइ बर्वाद गर्ने को पूजा अर्चना गरेको चैं “प्रगतिशील”इत्यादी!!अलि पछि पर्खनुस साथि, नेपालका नेपालीहरुबाट जनमत लिन लाउनुस तपाईंका आराध्यहरु बाट अनि तपाईलाई र तपाईंजस्ता उत्तर तुन्द्राको बरफले कठांग्रिएको मानसिकतामा केहि मात्रामा भए पनि न्यानो र अपनत्वको प्रबाह भएको पाउनु हुनेछ|अरुलाई अनेक उपमा दिनु भन्दा अगाडी आफ्नै मुहार ऐनामा हेर्ने हो कि?

              Reply
              1. madan bajracharya says:
                March 12, 2013 at 11:16 pm

                निकज्यु/
                तपाईंले नेपालमा आफ्नो कानो छोराको नाम नेत्र बहादुर र अपाङ्ग छोराको नाम बलबहादुर राखेको सुन्दै देख्दै आयकै हुनु पर्छ/ ई नारा मावोको लगाउने नाता मधेसी सिट जोड्ने सत्तारुढ गुट को मावोबादी नाम पनि तेस्तै हो/ जनयुद्ध को समय देखि “माओ” को देसले ईनिहरु सिट आफ्नो कुनै सरोकार नभयको कुरा बारम्बार भन्दै आयको छ/ निक ज्यु नेपाल र भारतमा कुन्दलिको नाम र न्वारानको नाम फरक हुन्छ र कुन्दलिको नाम गोप्य राखिन्छ/ तपाईंको पनि कुन्दलिको नाम पक्कै अर्कै छ होलानै; मेरो पनि अर्कै छ/

                ईनीहरुको “मावोबादी” नाम पनि न्वारानको नाम मात्रै हो र कुन्दलिको नाम जान्न “हिन्दि भाखामा लेखियको १२ बुंदे सम्झौता” लेख्ने पण्डित सिट नै सोध्नु पर्ने बा उनीहरुले सरकारलाई बुझायको हतियार कहा बात पायको थियो खोतल्नु पर्ने हुन्छ/

                Reply
              2. SASANG LAMA says:
                March 13, 2013 at 9:54 pm

                निकजी! पिर्कामा बस्न अप्ठ्यारो भएर नै टेबिलको आविष्कार भएको हो! त्यहि घुंडा दुखाउने पिर्का नै घरीघरी खोज्नु उदेक भएन र !!!!

                Reply
                1. Nik says:
                  March 15, 2013 at 12:32 pm

                  ससांगजी, कुरो गर्न तपाइलाई आउँछ|कुरो खाँटीनै गर्नु भो,”पिर्कामा बस्न अप्ठ्यारो भएरै कुर्सिको बिकाश भा हो| तर त्यसो भन्दैमा आफ्नो परापूर्व काल देखि चलाउँदै आएको थाल कचौरा लाइ फ्याँकेर प्लास्टिक का भाँडा वर्तन पाइयो रे भन्दैमा आफ्नो थाल कचौरा लाइ फ्याँक्नु राम्रो हो कि होइन त्यो आँफै बिचार गर्नुस|

                  Reply
    2. sisir sharma says:
      March 10, 2013 at 8:42 am

      दिवा जी मा कुनै पनि पार्टी को कार्यकर्ता पनि हैन केवल एउटा नेपाली नागरिक को रुपमा तलका केहि प्रसङ्ग हरु को उत्तर छ भने दिनु होला —केवल तपाई बाबुराम को भक्त त नभनौ
      `कार्यकर्ता भएकोले मात्र —

      १.बाबुराम प्रधानमन्त्री हुँदा तपाई जस्तै खुसि हुने मा पनि हु ..तर उनि सत्ता मा आइसके पछि उनका हर्कत देख्दा मलाई लाग्छ मान्छे पढेर मात्र विद्वान हुन्दैन …देश को नेता हुन PHD ले केहि गर्दैन .आउने बित्तिकै मुस्तांग गाडी चडेको नाटक गरे अनि बुढी र अरु मन्त्रि हरुलाई पजेरो र प्राडो ..
      २.अमेरिका मा जाँदा पाएको भनेर ५० हजार फिर्ता को नाटक अनि गाडी पुग्ने ठाउँ मा हेलिकोप्टर मा गएर ५० लाख खर्च ..
      ३.फेरी युद्ध सुरु गर्न भन्दा अगाडी उठाएका माग मध्ये सत्ता मा आइसके पछि के के पुरा गरे? .स्मरण रहोस धेरै जसो माघ भारत संग क सन्धि सम्झौता को विरुद्ध मा थियो …त्यो कता गयो ??
      ४.फेरी तपाई भन्नु होला कम गर्न दिएनन् …तेसो किन खुरुक्क कुर्ची छोडेर नआएको .??एदी आएको भए नेपाली जनता ले बहुमत क साथ अर्को चुनाब मा उनलाई नै सत्ता पुरौंठे .केहि गर्न दिएनन् भन्दै कुर्ची मा टाँसी रहने कस्तो नैतिकता हो ??
      ५. फेरी भन्नु होला अरु को गतिला छन् ??हो अरु संग दाज्ने मिल्दैन बाबुराम जी लाई.यिनी त १५००० मान्छे ज्यान जाने गरि भए को युद्ध बाट एक हुन् .देश को सम्पति को बिनाश को त कुरै नगरौं /अनि एस्तो तहस नहस परेर सत्ता मा आउने .अनि अरु गतिला छैनन् भन्दै अन्फु चोखो बन्न खोज्न मिल्छ ??१५००० मान्छे को आत्मा र लाखौं घाइते मा कस्तो बित्यो होला ??त्यो विचार गर्नु होस्..

      Reply
      1. दिवा says:
        March 10, 2013 at 2:35 pm

        सिसिर जी मलाई कसैको कार्यकर्ता नबनाउनुस र तपाइले सोधेको प्रश्नको जबाफ दिनै पर्छ भन्ने पनि मैले ठान्दिन /देशको कार्यकारिणी प्रमुख हेलिकप्टर मा जुसुकै देशमा पनि हिड्छन यहालाई बाबुराम हिड्दा कति इर्स्या ??? हामीले २०४८ सालदेखि एता अनेकौ सरकार देखेउ / नेपाली राजनीति देखि यति वाक्क भैसकेउ कि अब पत्रिका मा राजनीतिका समाचार देख्यो कि एलर्जी हुन लाग्यो / सबै सरकार भन्दा असल मलाई बाबुराम को सरकार लागेको छ बस / किन कि बाबुरामले कसैले गर्न नसकेका काम हिम्मत का साथ अगि बढाएका छन् /
        जस्तै … सेना समायोजन /काठमाडौँ का बाटाहरु फराकिला बनाउने काम /लगानी बोर्ड को गठन / गरिबी परिचय पत्र वितरण /बेरोजगार युवालाई भत्ता दिने बिधेयक संसद मा प्रस्तुत /
        हेल्लो सरकार गठन गरि जनता संग नजिक हुने कार्य / इत्त्यादी ….. अन्तमा क्रान्ति मा २/४ हजार मर्नु भनेको सामान्य कुरा हो क्रान्ति बिना कुनै पनि देश बिकाश को चुलीमा पुगेका छैनन् / हाम्रो देश मा क्रान्ति त भयो तर असफल क्रान्ति //////

        Reply
      2. neerose says:
        March 10, 2013 at 7:03 pm

        जति गर्यो जति गर्न खोज्यो खुट्टै मात्र तान्ने खेदै मात्रै खन्ने अबरोध मात्र तेसारने बाधा मात्र हाल्ने! आफु केहि गर्न नसक्ने अर्को ले गर्नालाग्यो भने जल्ने! बचत गरौ बचाउ देश बनाउ भन्यो साथ् कसैले नदिने!
        अनि बाबुरामले पनि ठान्यो होला,
        भुत्रै सिती मलाइ पो के ट्याक ट्याक भन्ने लाग्यो होलाके!

        Reply
  11. शशांक लामा, न्युयोर्क says:
    March 8, 2013 at 9:54 am

    बाबुरामको गठबन्धनमा भएको मधेशवादी टिमलाई सुर्य खडकाले अच्छा छैन भनेको छ| त्यहि मधेशी टिम कमल थापा संग आयो भने अच्छा हुने होला, होइन त ! गुहुको लिँड बटारीए झैँ के साह्रो कुरो बटारेको हौ !!! सुर्यको कुरो बटराइ, अथि, हाम्लाई पनि अच्छा लागेर ल्याएन !

    Reply
  12. Prakash PM says:
    March 8, 2013 at 12:07 am

    होइन ….मेरो एउतै प्रश्न छ सबै जान्ने बुझ्ने मेरो संसारका पाठक हरु संग,अहिले सम्म कुनचाहि शाषकले (पार्टीहरु वा सरकार ले ) देश र जनताको उन्नतिका लागि काम गरेको छ ???? अनि कुन चाहि नेता छ जसलाई हामि नेपालीले गर्व साथ आफ्नो घर को भित्तामा तस्विर तास्न सकूँ ???? भन्नुस त ::::

    Reply
    1. Prakash Sharma says:
      March 10, 2013 at 12:05 am

      बन्धु त्यसो भएको चौध वर्ष सम्म को लडाई चै किन त ???आखिर पैला को भन्दा केहि नया र नौलो दिन सक्दैन थिए भने, किन लाखौ को सपना चकनाचूर….भन्नु पर्यो नि त अब जनयुध धनयुद्द को लागि लक्षित थियो, जनता को सपना पुरा गर्न को लागि हैन भनेर

      Reply
  13. SASANG LAMA says:
    March 7, 2013 at 11:42 pm

    शब्द थुपारेर के गर्नु? भाव भए पो हुन्छ! अनि अहिलेको खुलातन्त्रमा प्रतीकात्मक शब्दहरु किन पो प्रयोग गर्नु? सिधै भन्दा भै गाको थियो नि! बाबुरामको बारे जति बखान गरे पनि नगरे पनि उनि नराम्रा मध्ये सबभन्दा राम्रा हुन!

    Reply
    1. sisir sharma says:
      March 10, 2013 at 8:44 am

      sasang जी, म कुनै पनि पार्टी को कार्यकर्ता पनि हैन केवल एउटा नेपाली नागरिक को रुपमा तलका केहि प्रसङ्ग हरु को उत्तर छ भने दिनु होला —केवल तपाई बाबुराम को भक्त त नभनौ
      `कार्यकर्ता भएकोले मात्र —

      १.बाबुराम प्रधानमन्त्री हुँदा तपाई जस्तै खुसि हुने मा पनि हु ..तर उनि सत्ता मा आइसके पछि उनका हर्कत देख्दा मलाई लाग्छ मान्छे पढेर मात्र विद्वान हुन्दैन …देश को नेता हुन PHD ले केहि गर्दैन .आउने बित्तिकै मुस्तांग गाडी चडेको नाटक गरे अनि बुढी र अरु मन्त्रि हरुलाई पजेरो र प्राडो ..
      २.अमेरिका मा जाँदा पाएको भनेर ५० हजार फिर्ता को नाटक अनि गाडी पुग्ने ठाउँ मा हेलिकोप्टर मा गएर ५० लाख खर्च ..
      ३.फेरी युद्ध सुरु गर्न भन्दा अगाडी उठाएका माग मध्ये सत्ता मा आइसके पछि के के पुरा गरे? .स्मरण रहोस धेरै जसो माघ भारत संग क सन्धि सम्झौता को विरुद्ध मा थियो …त्यो कता गयो ??
      ४.फेरी तपाई भन्नु होला कम गर्न दिएनन् …तेसो किन खुरुक्क कुर्ची छोडेर नआएको .??एदी आएको भए नेपाली जनता ले बहुमत क साथ अर्को चुनाब मा उनलाई नै सत्ता पुरौंठे .केहि गर्न दिएनन् भन्दै कुर्ची मा टाँसी रहने कस्तो नैतिकता हो ??
      ५. फेरी भन्नु होला अरु को गतिला छन् ??हो अरु संग दाज्ने मिल्दैन बाबुराम जी लाई.यिनी त १५००० मान्छे ज्यान जाने गरि भए को युद्ध बाट एक हुन् .देश को सम्पति को बिनाश को त कुरै नगरौं /अनि एस्तो तहस नहस परेर सत्ता मा आउने .अनि अरु गतिला छैनन् भन्दै अन्फु चोखो बन्न खोज्न मिल्छ ??१५००० मान्छे को आत्मा र लाखौं घाइते मा कस्तो बित्यो होला ??त्यो विचार गर्नु होस्..

      Reply
  14. देवराज जोशी, कैलाली says:
    March 7, 2013 at 10:44 pm

    अहिलेको जमानामा कुरो धेरै घुमाएको मान्छेलाइ मन पर्दैन क्या, कुरो भनेको छोटो मिठो राम्रो भन्छन |
    तपाइको भनाइ छ बाबुरामले प्र.मं.को कुर्सी छाड्नु पर्यो, अब काम चलाउ भैसकेकोले छाड्ने भनेको निर्वाचन बाट नयाँ व्यक्ति चुनेर जिम्मा लाउने होइन र लोकतन्त्रमा भ्याक्युममा देशलाइ छाडेर भाग्न मिल्छ? ल बाबुरामको सरकारले निस्पक्ष चुनाव गराउदैन रे अनि सहमति गर्ने बाबुरामले मात्रहोर अरुले सहमतै नभए पछि के लाग्यो?
    अर्को तपाइको मंत्रीमंडलमा भ्रष्टहरु लाइ राखेको भन्ने आशयको कुरामा तपाँइ लाई थाह हुनु पर्ने हो यो बहुमतीय पद्दती बाट निर्मित सरकार हो त्यति बेलै पनि माओबादिको बहुमत पगेको थिएन अहिले त झन पार्टीनै टुक्रि सक्यो | अब अर्काको पार्टी बाट मान्छे छान्ने कुरा भएन त्यो पार्टीले जुन मान्छे पठायो राख्नै पर्यो नि कि कसो?
    बाँकीका तपाँइका कुरा भने बुझी नसक्नु छ total loss of coherence ? 🙂

    Reply
    1. mahesh says:
      March 7, 2013 at 11:33 pm

      मान्छे कति सम्म का बेकम्मा हुन्छन भन्ने कुरा माथि को लेख नै हो. मुसलमान ले बिस्तारै रेट्ने (एकै चोटी मा छिन्ने होइन) सन्दर्भ मा क्रान्ति भनेको बिस्तारै क्रमश हुन्छ भन्ने कुरा लाइ लिएर कति सम्म को लेख र नकच्चरो कमेन्ट हरु आएको त. के बाबुराम ले बिस्तारै क्रान्ति हुन्छ भन्ने कुरा लाइ पनि (तेस्मा सहमत बाहे पनि नभए पनि ) एस्तो हुइया मच्चाउन आबश्यक हो? काम पाइनस बुहारी पाडा को नाइतो……………

      Reply
    2. Prakash Sharma says:
      March 10, 2013 at 12:08 am

      हो हो चाकरी गरौ बाबुराम को …..पैसा बालुवाटार बाट आउदो हो …निकम्मा बाबुराम ऐले सम्म कै नालायक प्रधान मन्त्रि त लोभी हुन भन्ने कुरा कतै बाट छिपेको छैन

      Reply
  15. ram says:
    March 7, 2013 at 10:31 pm

    मेरो सुझाब ति ढिला बुद्धि भएकाहरुलाई जसले लेखलाई पूर्ण रुपमा पढ्दैनन् अथवा बुझ्दैनन् तिनले कमेन्ट नगरिदिनु भए धेरै राम्रो हुने थियो जस्तो लाग्छ . किन कि सुर्यजी को यो लेख धेरै स्तरिय छ . धन्यवाद सुर्यजी

    Reply
  16. madan bajracharya says:
    March 7, 2013 at 10:27 pm

    “हलाल” भन्ने उर्दु सब्द्को अर्थ “जिउदै छाला काढ्नु” लाई भनिन्छ क्यारे/ नेपाली समाजमा कसैले कसैको छाला काढ्ने काम कहिँ कतै नगरिने भयकोले जिउदै छाला काढ्नु बुझाउने हलाल जस्तो सब्द्नै छैन/ बाबुरामले साँच्चैनै हलाल क्रान्ति गर्छु भनेकै हो भने बाबुराम आय दिन अरुको छाला काढ्ने देसको संस्कारबात अत्याधिक प्रभावित भयको देखिन्छ/

    व्यक्तिको परिचयको “छाला” ले दिन्छ भने नागरिकको नागरिकताले रास्ट्रको सार्वभौमसत्ताको परिचय दिन्छ/ यो अर्थमा हलाल क्रान्तिको व्याख्या गर्ने हो देस तथा देसको कुनै भूभाग को परिचय मिताउने राजनैतिक षड्यन्त्रलाई मात्रै हलाल क्रान्ति भन्नु पर्ने हुन्छ/ सिक्किम हलाल राजनीतिको सिकार बनेको ज्वलन्त उदाहरण हो/

    अहिले बाबुरामले हलाल क्रान्ति गर्ने भनेकै हो भने; यो हलाल क्रान्ति उहाले होईन उहाको नेत्रित्वोको सरकार तिकाउन्दै आयको भारत र भारतले उकास्सेको मधेश बादीहरुले आज होईन १२ कुने (बुंदे) सम्झौता पछि नेपालको तराईमा गर्दै आयकैहो/

    नेपालको दछिन सिमाको समतल भूभाग तराईमा नेपालका थारु जातिका अदिबशिहरुको बहुसंख्या छ/ थारु भाषामा समतल भूभाग लाई “तार” भनिन्छ/ यसै थारु सब्द ‘तार’ बात तराई नाम रहेको भनिन्छ/ तराईमा थारु बाहेक अरु नेपालका जनजाति र आदिबशिहरु पनि बस्छन/ तर भूमिको आधारमा उनीहरुको परिचय मात्र तराईबाशी हो “मधेसी” होईन/ मधेस सब्द हिन्दि सब्द “मध्यदेस” बात बनेको सब्द हो/

    तराई सदा नेपालकै भुमि रहेको थियो र तराई नेपाल र भारत बिचको कुनै मध्यदेस बनेको पनि थियन/ हो भारतको समाज र ईतिहासमा बिहारलाई कुनै समयमा “मध्यदेस” भनियको थियो/ तर आज बिहारलाई पनि मध्य्देस भनिंदैन/ त् यो मध्य्देस भन्ने सब्द राजनीतिको सब्द्कोशमा मरिसकेको सब्द हो/

    भारतको खेताला जस्तै बनेका नेपालका नेताहरुले दिल्लीमा १२ कुनै सम्झौता गरेर नेपालको “तराई” लाई “मध्य्देस” भन्नु पर्ने र तराईको जनजाति आदिबाशिहरुलाई मधेसी भन्नु पर्छ भन्नुको अर्थ तराई र तराईबाशिको ईतिहास र परिचयको हलाल गर्नु नै हो/

    आज सम्म तराईलाई मधेश र तराईबाशिलाई मधेसी नबने नेपालमा आंधी बेहरी ल्याउने आउने भनेर भनेर भारत र भारतको बिहार बात नेपालको तराईमा बसाई सरेका मधेसी (बिहारी)हरुका बैशाखी टेक्ने नेताहरुले मात्रै भन्दै आयको छ/ बाबुराम तिनै मधेशबादी नेताहरुको समर्थनमा सरकारको नेतृत्व तिकाउन्दै आयकोछ/

    भारतले उकासेको ई मधेशबादी नेताहरु नेपालको तराईको जनजाती आदिबशिको समर्थनमा होईन भारतकै समर्थनको बलमा नेपालको राजनीतिमा अड्न सकेकोहो/ नेपालको सक्कली जन्मसिद्ध नागरिकहरुले मात्रै नेपालमा हुने चुनावमा भोट दिन लगाउने हो भने ई आफुलाई मधेशी भन्ने नेताहरु कुनैले पनि कुनै चुनावमा यक सिट जित्न सक्दैन/ ईनिहरु जस्तैले चुनाव नजिते चुनाउ नजिते नेपालमा भारतीय विस्तारवाद लंगडो खच्चर बन्ने हुन्छ र नेपालको राजनीतिको दौडमा भारतले आफ्नो तेस्तो कुनै लंगडो खच्चरलाई जिताउन नसक्ने हुन्छ/ दिल्लीमा गरियको १२ कुनै (बुन्दे नभने हुन्छ!!!) सहमति पछि नेपालमा तेस्तै लंगडो खच्चर बन्ने नेताहरु चुनावमा जिताउन राजाको पला देखि भारतले बिहारिहरुलाई नेपालको नागरिकता दिन दवाव दिंदै आयको थियो/ राजाले मानेन त् मारियो/ नेपालको सक्कली जनतालाई अल्पमतमा पार्न र तिनीहरुको परिचय मितायर मधेश र मधेसी बनाउन जुन बिद्रोह गर्दै आयको छ तेस्लाई नै हलाल क्रान्ति भन्नु पर्ने हुन्छ/ हलाल गर्दा व्यक्तिको परिचय दिने छाला काधिन्छ/ नागरिक र देसको भू भागको परिचय मिताउने क्रान्तिलाई हामीले हलाल क्रान्ति नभने अर्को के भन्ने?

    मावोबादले नेपालको जनतालाई सहि नसक्नु पिडा दिय पनि; कसैकसैलाई त् जिउन्दै गाडे पनि नेपालको जनतालाई सहिनसक्नु भयको भारतको विस्तारवादको बिरुद्ध उभिने प्रण गरेकोले मात्रै मावोबादिलाई बहुमत दियको थियो/ अर्को सब्दमा भन्ने हो भने नेपाली जनताले बहुमत भारतीय विस्तारवाद मुर्दावाद भन्ने मावोबादिलाई दियको थियो भारतीय बिस्तारबादको बिना बर्दीको सैनिक मधेशबादिको तलुवा-पुजक मावोबादिलाई दियको थियन/

    आज आफुलाई मावोबादी त् भन्ने तर जजसले भारतीय विस्तारवादको भजन गाउने मधेशबादको लाठि बन्ने टेक्ने मावोबादिलाई नेपालीले मात्रै होईन ‘मावो’ कै देस चीनले समेत मावोबादी मानेको छैन र यस्ता मावोबादिले नेपालीको बहुमतको नाम लिने पनि अधिकार राख्दैन/

    ई नक्कली मावोबादीहरु नक्कली लोकतन्त्र बादीहरू सिट मिलेर तराईको जनजाती आदिबाशिलाई अल्पमतमा पर्न ३० लाख बिहारिहरुलाई नेपालको जन्मसिद्ध नागरिक बनायो/ अनि पछि उनीहरुको लोग्ने बा स्वास्नी ३० लाख अर्को बिहारिहरुलाई पनि नेपालको नागरिक बनायो/ अहिले तिनीहरुको बिहारमा जन्मेको सन्तान हरुलाई पनि नेपालको नागरिक बनाउने कुरामा सहमति गरे/ यो हिसावले त्यो नेपालको नागरिकता पायको ३० लाख बिहारीको संख्या कमसेकम १ करोड २० लाख पुग्ने भयो/

    अहिले अर्को संबिधान सभाको चुनाव हुँदै छ/ नेपालको निर्वाचन आयोगले नेपालको संबिधान र कानुन बमोजिम नेपालको नागरिकता भयको बयस्क नेपालीको नाम संकलन गरेर मतदाता लिस्ट तयार पर्दा मतदाताको संख्या १ करोड १० लाख पुग्यो/ मधेशबादी हरुले यो मतदातालिस्टमा नेपाली नागरिकता नभयको ६९ लाख मतदाताको नाम थप्नु पर्ने माग अघि सारेको छ र यो मधेश्बादिको मागमा ई नक्कली मावोबादी र नक्कली लोकतन्त्र बादीहरू सहमतिमा पुग्ने लागेको भनेको छ/

    पहिलो संबिधान सभामा ३० लाख बिहारिहरुलाई मात्र मतदाता लिस्टमा नाम भयको आधारमा नेपालको नागरिकता दिंदा त्यो ३० लाखको संख्या १ करोड २० लाख पुग्ने भयो भने सोच्नुस अब अर्को तेस्तै ६९ लाख बिहरिहरुलाई पनि हलाल क्रान्तिको नाममा नेपालको नागरिकता दियो भने तिनीहरुको संख्या कमसेकम २ करोड ७६ लाख ( १ करोड २० लाख र यो २ करोड ७६ लाख जोड्दा ३ करोड ९६ लाख हुन्छ!!!) पुग्ने भय बात सम्पूर्ण नेपालको सक्कली जनतानै अल्पमतमा पर्ने हुन्छ/

    उहिलेको नेपालको सार्वभौमसट्टा बिक्दै नबिक्ने झुक्दै नझुक्ने राजामा निहित हुन्थ्यो तर अहिले गनतान्त्रिक लोकतन्त्रान्त्रिक नेपालको सार्वभौमसत्ता नागरिकता बोकेको नेपालीको मतमा निहित हुन्छ/ अहिले नेपालमा ३ करोड नेपालीहरु छन् भनिन्छ/ तर त्यो ३ लाख नेपाल नेपालीको भन्ने नेपालीको संख्या भन्दा नेपाल बिहारीको मध्य देस भन्नेको संख्या झन्डै दोब्बर बनाउ दिने हो भन नेपालको सार्वभौम सट्टा बर्ष पनि होईन कति दिन टिक्ला?

    Reply
    1. neerose says:
      March 7, 2013 at 11:29 pm

      मदन जी,
      हलाल भनेको त्यो हो र? मलाइ थाहा भय अनुशार त हलाल भनेको,
      अगाडि पट्टिबाट रेटेर गरिने हत्यालाई भन्दछ!

      Reply
      1. Parsun C says:
        March 7, 2013 at 11:54 pm

        Halal (Arabic: حلال‎ ḥalāl, “permissible”) is a term designating any object or an action which is permissible to use or engage in, according to Islamic law. The term is used to designate food seen as permissible according to Islamic law. The opposite of this word is haraam…
        http://en.wikipedia.org/wiki/हलाल

        एस्तो रैछ,

        Reply
      2. madan bajracharya says:
        March 8, 2013 at 5:03 pm

        निरज ज्यु
        मैले पशु हलाल गरेको देखेको छु/ हलाल गरिने पशुको स्वासको नली नछिनिने गरि अगाडी बात गला रेतीनछ/ तेस्पछि चक्कुले चिरेको त्यो गलाको प्वाल बात औंला हात घूसायार पशुको जिउको छाला काधिन्छ/ सम्पूर्ण सरिरको छाला निकाली सक्दा पनि त्यो हलाल गरेको प्राणि मरेकै हुँदैन र छत्पताउन्दै गरेकै हुन्छ/ तेस्पछि मात्रै हलाल गरियको त्यो पशुको शरीर टुक्रा टुक्रा गरेर मासु निकालिन्छ/ यो त् भयो मासुको निमित गरिने पशुको हलाल/

        पशु हलाल भन्दा नागरिक अधिकारको हलाल भयङ्कर हुन्छ/ आफ्नो दलको सिद्धान्तको समर्थन नगर्नेलाई सताउनु मार्नु यक किसिमको नागरिक अधिकारको हलाल गर्नु हो/ नागरिक अधिकारको हलाल भन्दा नागरिकको रास्ट्रिय परिचयको हलाल अझै महा भयङ्कर हुन्छ/ तराईको स्थानीय नागरिक थारु मैथिलि र अन्य नेपालीको परिचय मधेसी बनाउनु नागरिकको रास्ट्रिय परिचयको हलाल गर्नु हो/

        नागरिक अधिकार,नागरिकको रास्ट्रिय परिचयको हलाल गर्नु भन्दा नेपालीलाई अल्पमतमा पर्ने गरि नेपाललाई आफ्नो देस नमान्ने करोडौ बिहारिहरुलाई नागरिकता दिनु देसको सार्वभौमसट्टा कै हलाल गर्नु हो/ यस्तो हलालिलाई बिधोंसक भने हुन्छ/

        अब यस्तो हलाली राजनीति र हलाली क्रान्ति ककसले गर्दै छ र ककसले सघाउन्दै छ त्यो निरजज्युलाई राम्रै सिट जानकारी छ/

        Reply
      3. Rabin says:
        March 9, 2013 at 9:49 pm

        As far as i know, Halal is a Right, Good or Lawful deed. As for killing animals, the right process as per islamic law is called halal process, however it can be used in various other circumstances. The incorrect or unlawful deed is called Haram.

        Reply
    2. पुष्प says:
      March 9, 2013 at 12:41 am

      हरे मदनजी ! पंक्तिकारले कुतर्क राम्रो होला (पढीरहने झन्झट गर्न मन लागेन), तर तपाईंको ‘हलाल’को व्याख्या मिलेन । त्यसमाथि बाबुरामले हलाल क्रान्ति भन्नुको तात्पर्य विस्तारै वा क्रमिक क्रान्ति हो । बुझपचाएर यसरी वीसवमन नगरम न मदनजी !

      Reply
      1. madan bajracharya says:
        March 9, 2013 at 11:21 am

        पुस्पज्यु
        माथिको प्रतिकृया निरजज्युको कुरा सिट सम्भंदितछ/ मैले यो प्रतिक्रियामा बाबुरामको न त् नाम लियको छुँ न बाबुराम प्रति कुनै बिख बमन गरेकोछु/

        मावोबाद बा साम्म्यबाद्लाई नदि मान्ने हो भने पुष्प र मदन त्यो नदीको दुई बिपरित किनार हो/ त् पुस्पज्युलाई मैले राजनैतिक हलालको बारेमा लेखेको नमिल्नु स्वाभाविक कुराहो/

        संबिधान सभाको पहिलो चुनाउ हुनु अघि नेताहरुले सहमतिको आधारमा तराईमा जथाभावी नागरिकता दिंदा ३० लाख बिहरिहरुले पनि नागरिकता पायको कुरा अरुले होईन मधेश बादी नेता उमेश यादवलेनै सकारेको छ/ ३० लाख बिहारीलाई नेपालको नागरिकता दियको कारण तिनीहरुको स्वास्नी बा लोग्नेलाई पनि नागरिकता दिनु पर्ने हुन्छ भन्ने कुरा त् प्रमाणित पनि भैसक्यो/

        अब आयर मधेशबादी नेताहरुले तिनका सन्तान(कमसे कम पनि २जना त् हुन्छनै) बिहारमा जन्मेका सन्तानहरुलाई पनि नागरिकता दिनु पर्ने र अब हुने संबिधान सभाको चुनावमा मधेश बादी नेताहरुले अर्को ६९ लाख नागरिकता नभयका बिहरिहरुको नाम पनि थप्नु पर्ने माग तेर्सायको छ/

        अस्ति भर्खरै नागरिकता टोलीले नागरिकता बाडेको तराईमा अर्को ६९ लाख नागरिकता पाउन बाकि बिहारीहरू कता बात आयो?

        पुष्पज्यु तपाईं तराईबाशी हुनु हुन्छ/ तपाईंलाई तराईको जन्प्रतिनिधित्वो कसले गरोस भनि चाहनु हुन्छ तपाईं जस्तैको मत बात चुनेको बा पारि बात ओसारेको बिहारिहरुको मतबाट चुनेको?

        Reply
        1. पुष्प says:
          March 11, 2013 at 3:39 pm

          जसको प्रतिक्रियासंगा सम्बन्धित भएपनि तपाईंले हलाल क्रान्तिलाई बुझ्पछेर लेख्नुभएको छ ।

          हो ‘बिहारी’हरूले पनि नागरिकता पाएका होलान । तर त्यसको आधार पनि त होला नि ! कि भाषा अनि छालाको रंगको आधारमा यो नेपाली त्यो भारतीय भन्नु भा हो ? एउटा मान्छेले यति बिहारीले नागरिकता पायो भन्दै त्यो सत्य सावित हुन्दैन । यस्ता हावा गफका पछाडी कुर्लानुको कुनै तुक छैन । जहाँसम्म ‘लोग्ने ‘लाई पनि नागरिकता दिने भन्ने कुरो सही हो भने यो राम्रो कुरो होइन, तर जहाँ जन्मे पनि कसैले सन्तानले आफ्नो बाबुको देशको नागरिकत पाउने नराम्रो चाहिं पक्कै होइन ।

          Reply
        2. पुष्प says:
          March 11, 2013 at 9:14 pm

          जोसंग सम्बन्धित भएपनि तपाईंको ‘हलाल’ तर्क बेतुकको छ मदनजी ।

          छाला अनि लावाजकै आधारमा भारतीय र नेपाली छुट्याउनेहरूले चिनियाँ र नेपाली पनि छुट्याउने कस्ट गरे हुने हो । होइन भने बिनाधर कसैले भनेकै भरमा ३० लाख बिहारीले नागरिकता पाए भन्नु अन्धरास्त्रवादमात्र हो ।

          “…लोग्नेलाई पनि नागरिकता दिनु पर्ने” भन्ने कुरा चाहिं खै के हो ? मैले बुझिन । तर बच्चालाई नागरिकता दिनु मानवताको हिसाबले मात्र होइन व्यवहारिक कुरा पनि हो ।

          Reply
          1. madan bajracharya says:
            March 12, 2013 at 10:59 pm

            पुष्पज्यु
            अनि निर्वाचन आयोगले समेत आधिकारिक रुपमै संबिधान सभाको पहिलो चुनाउको मतदाता लिस्टमा २५% नक्कली नाम छ भनेको के हो नि?

            हाम्रो पहिलो संबिधान सभाको पहिलो चुनाव पछि भयको बिहारको चुनावमा नेपालको समेत नागरिकता लियका बिहारिहरुले मतदान गरेको कुरा नेपाल र भारतमा आधिकारिक रुपमै बाहिर प्रकाशमा आयको थियो/
            भारत र नेपालमा दोहरो नागरिकता लिन पाउने कानुन छैन/ भारतले भारतमा बसेकै आधारमा नेपालीलाई नागरिकता दिंदैन नेपालले किन दिनु पर्यो?

            अरु त् अरु भुमि संगै भारतीय बन्न पुगेको दार्ज्लिंगको नेपालीहरुले पनि कानुनको अनेकौं झन्झटिलो प्रक्रिया पुरा गरेमा मात्रै भारतीय नागरिकता पाउँछ/त्याहा अहिले सम्म पनि नागरिकता नपाउने नेपालीहरुको संख्या ठुलै छ/

            भारत नेपाल भन्दा भू आकारमा २२ गुणा ठुलो छ र भारतले नेपालको १००% नेपालीले भारतको नागरिकता लिय पनि धान्न सक्छ/ भारत भन्दा २२ गुणा सानो; भारतको जनसंख्या को २% मात्रै अटाउने नेपालमा नेपाल पसेका सबै बिहारिहरुलाई नागरिकता दिन नहुने हो पुस्प्ज्यु/

            नेपालको जान प्रतिनिधि नेपाली नागरिकको मत बाटै चुनिनु पर्छ बिहारी आप्रबाशिको मत बात होईन/ जे भैरहेको छ तेस्ले कुनै नेतालाई कुर्सीमा त् पुर्याउला तर नेपाललाई कहा पुर्याउँछ भनेर सोच्नुस पुस्पज्यु/

            Reply
          2. madan bajracharya says:
            March 13, 2013 at 11:14 am

            पुष्प ज्यु
            संबिधान सभाको पहिलो चुनावको समय तराई मा नेताहरुले सहमतिको आधारमा ४२ लाखलाई नागरिकता दिंदा ३० लाख बिहारिहरुले नागरिकता पायको नेताहरुले खुलेर दवेर स्वीकारे पनि पुष्पज्युलेनै नमाने पछि(!!!!???) सायद त्यो कुरा होईन नै रहेछ/

            तर अस्ति भर्खर नागरिकता टोलीले तराईमा नगारिकता बाडेको थियो/ तेस्पछि तराईमै निर्वाचन आयोगले नया मतदाता लिस्ट सकलन गर्ने काम सकायको थियो त् अब मधेश्बादिले त्यो मतदातालिस्त्मा अर्को ६९ लाख नागरिकता नभयको नाम थप्नु पर्ने किन माग गरे र किन मधेश बादी नेताहरुले फोटो भयको मतदाता परिचय पत्र बनाउने कुराको बिरोध गरे?

            Reply
            1. पुष्प says:
              March 14, 2013 at 4:20 pm

              कहिले भन्यो निर्वाचन अायोगले त्यस्तो कुरा ? कुन नेताले भने त्यस्तो कुरा मदनजी ? कनकमणिले भनेको ? ए होइन होइन, एसडी मुनिले पो होला है ?

              Reply
  17. Sundip says:
    March 7, 2013 at 10:07 pm

    के लेख्या हो भनेर पी. एच. डी. गर्या डाक्टरले मात्र बुझ्चन जस्तो हाम्लाई लाईरछ!

    Reply
  18. fulmaya says:
    March 7, 2013 at 9:57 pm

    मलाई त अहीले नेपालो को कुनै पनि पार्टी नेता कुरा कुरा सुन्नु, र तिनका बारेमा अनाबस्यक लेख्न्नु मा आफुलाई कान ले सुन्न नसक्ने बहिरो र आखाले देख्न्न अन्धा भयको जस्तो लाग्छ, बाबुरामलाइ के बि.पी.संग तुलना गर्न मिल्छ? कस्तो बकम्फुसे कुरा गर्ने??? देश बर्बाद करिसके यस्तै बकम्फुसे कुरा ले, काम पईनस बुहारी पाडाको के जति कंन्ना भनेको यहि हो……

    Reply
  19. CRS(Surendra) says:
    March 7, 2013 at 9:39 pm

    अझै पनि कसैले बाबुराम र उनको ग्याङ्ग्बाट नेपालको हित हुन्छा भन्ने सोच्छ भने उ दिउँसै तारा देख्दैछ . २०५२ सालेद्खि २०६२ सालसम्म जे भयो त्यो स्पस्टत : नेपाल – भारत युद्ध थियो, जुन दिल्लीको सन्धि बाट टुङ्गियो. गाई जस्ता सरल नेपालीहरुका लागि यो अविस्वनिया भएपनि अपराध र षड्यन्त्रबाट जेलिएको बिश्वो राजनीतिमा यस्तो कुरा असामान्य हैन. निरर्थक प्रोपोगान्डा र विदेशी असफल सिद्दान्तका कुरा बिर्सेर आफ्नै मस्तिस्काले एक-पटक सोचौं- १. नेपालि छोरा-छोरीलाई आपसमा काटमार गराउने महान क्रान्तिको दिल्ली र सिलिगुढिको डिलक्स कोठाबाट घोषणा गरेर १० वर्ष सम्म सम्पुर्ण केन्द्रिय टोलि १०,००० कार्यकर्ताको लास गन्दै कसरि सुरक्षित हुन सक्यो? २. जो संग सुरुङ्ग युद्ध गर्ने भनिन्थ्यो, अनि मुलत: जसको बिरोधका दसौं बुँदाको कारण लड्न उक्साइयो, सरकारमा जाँदा ति अजेण्डा कहाँ गाएब भए? उसको राजदुतसंग बेड-रुम वार्तामा भित्रि कुरा के हुन्छा ? ३. सिमा-विवाद जस्ता ५२ सालका मुद्धा र देशका अन्य जटिल समस्याको साटो ६२/६३ को नयाँ सरकारको पहिलो घोषणा किन नागरिकता विधयक र धर्मनिरपेक्षता बन्न पुग्यो? कुटनीतिमा मर्यादा हुन्छा. दासत्वमा समर्पण , मानिसलाई मिलाउन भन्दा एक-अर्कामा फुटाउने राजनीति धेरै सजिलो हुन्छा, भारतको धर्मपुत्र माओवादीको शक्ति नै नेपालीहरु बिचको कलह र द्वेष हो, अनि उनीहरुको उद्धेश्य नै संस्कृति र स्वाभिमान गुमाएका खान र भोट हाल्न जान्ने दुइखुट्टे प्राणिहरुको देश बनाउनु हो , देशमा जे भैरहेको छ, तेस्ले त्यहीं तथ्य प्रमाणित गर्छ.

    Reply
  20. Dr Bandana Ghimire says:
    March 7, 2013 at 9:28 pm

    तुक न बेतुक को लेख, आज सम्म मैले एस्तो छेउ न टुप्पो को लेख पढेको थिऎन.

    Reply
  21. ranjan says:
    March 7, 2013 at 9:23 pm

    अर्थ न बर्थ गोविन्द गाई ………./ यस्ता बेतुक का कुतर्क हरु त तिम्रा सुयोग्य , कर्मठ प्रजावत्सल श्री १००८ पारश सरकार को पाउमा सभक्ति चढाउदा बरु केहि हात लागि हुन्थ्यो कि खड्का जी ???? बाबुराम को बारेमा लेख्ने औकात छैन तिमी जस्ता खैराती पत्रुकार हरु को !!!पारश को चाकडी मा लम्पसार पर्ने भाट हरुले प्रजातन्त्र , लोकतन्त्र र जनताको बारेमा गन गन गर्नु भन्दा त तरुनी र गाजा-भांगको बारेमा लेखे राम्रो होला कि?

    Reply
  22. Brish says:
    March 7, 2013 at 9:16 pm

    खै अब त बुझ्न पनि छाडीयोकी जस्तो लाग्न थाल्यो यो हलाल क्रान्ति, भ्रान्ति भन्ने, बरु अब यो बेरोजगारीको दुनियामा आफ्नै गाउँमा आफ्नै पाखा बारीमा हलो र कोदालोको क्रान्ति गरे बरु आफ्नो एक पेट पाल्न सजिलो हुने थियो/ व्यर्थैमा यो नेता भानाउदालाई अनाबश्यक फेटा गुताऊनु भन्दा/ जय हलो सबैको भलो !!!!!!!!

    Reply
  23. chatur rai says:
    March 7, 2013 at 9:12 pm

    देशमा कुनै दुधले धोएको जस्तै स्वाच्छ छविको नेता नहोलान म मान्न तयार छु | तर बिगतलाई फर्केर हेर्ने हो भने, अहिलेको जस्तो खिचडी टाईन – तुईको सरकार यो संसारमा अरु ठाउँमा छैन | सिधा सोझालाई आफ्नो स्वार्थको लागि युद्दमा भुटेर ….सत्ता लिप्सामा रासलीला गर्नेहरुको जत्था हो यो , मन्त्री किन छोड्नु थोडी देश बनाउन मन्त्री भएया होर ?

    Reply
  24. Hari Prasad Lamichhane says:
    March 7, 2013 at 8:32 pm

    म अलिकति फरक प्रसङ्ग मा कुरा गर्दै छु ,साथि हो प्रचण्ड भनेको भबिस्य को लेन्डुप हो नेपाल को , जनमत संग्रह बाट सीमाको कुरा समाधान गर्ने भन्ने जुन बिसरोपन गर्यो हेटौडामा त्यो धेरै खतरनाक कुरा हो र ९९% नेपाली को दिमाग ले बुझ्ने कुरा पनि हैन | अहिले हेटौडामा त्यो कुरा शुरु गर्नु भनेको बहसको बिजारोपण मात्र हो , नेपाल लाइ सिक्किमीकरण कर्ने योजना त अझ १० देखि १५ वर्ष लामो योजना हो | प्रचण्ड/उसको पार्टी को अन्धभक्त न हुनुहोस कोहि पनि , अहिले जनमत को कुरा गरेर बहस को सुरुवात गरेको मात्र हो , अहिले नै जनमत संग्रह गर्ने उसको योजना पनि हैन, अहिले जस्ता खालका न चाहिने कुरा मा देशको स्रोत साधन को दुरुपयोग भएको छ , जसरि नेपाली हरु को दिमागी सन्तुलन दिन प्रति दिन बिग्रिदै गएको छ, एस्लाई हेरेर कुन कुरा को निस्कर्ष निकाल्न सकिन्छा भने , देशी हरु संग मिलेर नेपाल लाइ उता मिलाउने ग्रान्ड डिजाइन अन्तर्गत काम भै रहेको छ र नेपालले अहिलेको भन्दा अझ दुर्दिन देख्न बाँकी नै छ |

    Reply
    1. Suraj says:
      March 8, 2013 at 5:34 am

      सिक्किम को विकास कहाँ छ अनि नेपालको दुर्गति कहाँ छ? २०४८ साल देखि अहिले सम्म नेपाली जनताको हैन, पार्टी, नेता, कार्यकर्ता को विकास बाहेक केहि भएको छैन यहाँ. तेसैले तेरो नेता मन्त्रि भन्दा लेन्डुप धेरै दुर्दर्सि नेता हुन्.

      Reply
      1. madan bajracharya says:
        March 9, 2013 at 6:28 am

        सुरजज्यु
        भारतीय बने पछि सिक्किमेलिले मिठो खान त् पायो/तर त्यो मिठो खाना उनीहरुले कमायार होईन होईन देस बेचेर खायको हो/ दरवारमा नोकरी गर्नेले फालेको जुठो ८४ व्यंजन खान पाउँछ/ तर तेस्तो फालेको जुठो ८४ व्यंजन भन्दा पसिना बगायर कमायको कोदोको लिटो बा त्यो पनि नपाय सिस्नोको खोले मिठो हुन्छ/

        सिक्किम भारतले क्वाप्प निल्न सकेको कारण मात्र लेंग्दुप दोर्जे गद्दार भयकोले होईन सिक्किमेली जनता कायर भयको र मिठो भय जुठो खाने प्रबितिका भयकाले हो/

        Reply
        1. गगने says:
          March 10, 2013 at 12:41 am

          “दरवारमा नोकरी गर्नेले फालेको जुठो ८४ व्यंजन खान पाउँछ/”
          मदन जी,
          कतै यहि चौरासी व्यंजन जुठो खान पाइने मुख मिठाइ त होइन आजकलको तपाइको राजतन्त्र प्रतिको भक्तिभाव अनि राजतन्त्र प्रतिको सदासयता?
          मदन जी,
          अघायाको पेटको रास्त्रियता र भोको पेटको रास्त्रियता नितान्त फरक हुन्छ!
          अमेरिकाको ग्रिनकार्डको लाइनमा बसेर अमेरिकन बर्गर खादै इण्डियाको बिरुद्दमा डकार्नु र यहि देश भित्र अनि देशको सिमानातिर गै रास्ट्रियताको पाठ पुराण गर्नु अतुलनिय फरक छ साथि!
          केहि बुजुर्ब इण्डिया बिरोधि मानाशिकता बोकेको आवारा सेन्टिमेन्ट बटुल्ने हेतु भन्नु अर्कै कुरा हो! नेताको खेदो खनेर इण्डियाको धुरन्धर बिरोध गर्दै तथानाम बग्रेल्ती शब्दहरु वोकाल्दा माइ संसारमा हरियो बुढी औला त खुबै ठडियला तर तेस्ले समस्या को समाधान दिनु भन्दा बास्तबिकतामा समस्यातिर चाहि मुठ्ठी पछाडि फर्काइ माझि औला ठड्यायरै देखाइदिने छ!
          नापत्याय हेर्नुस र बुझ्नुस ठेगानामा पुगेपछि सुरुङ्ग युद्द गर्छु भनेर भन्ने नेताहरु आज के भन्दै छन्!
          समस्या इण्डियामा र इण्डिया होइन समस्या नेपालमा नेपालि संग छ! तेसैले पराइलाई दोष दियर मात्र समस्या समाधान हुदैन!
          आफुलाई आफूमाथि र आफ्नो माथि बिश्वास नहुदानै हो सबै भन्दा ठुलो समस्या र पराइ लाइ नानाभाती देख्नु र भन्नु!

          Reply
          1. madan bajracharya says:
            March 10, 2013 at 11:12 am

            गगनेज्यु/
            म अहिले अमरिकामा रहेको बात तपाईं जस्ता धेरै खुसिनै हुन्छ; भन्नुमा हिच्किचाउनु पर्ने “बिगत” छैन मेरो/ मेरो यउटा थेगो छ नेपाली जहा सुकै रहे पनि कहिले पनि बिदेसी हुने सक्दैन/ तर गुलियोको निमित बिहारीको स्वार्थ चाट्ने को हुन्छ के बन्छ त्यो म भन्न सक्दिन/

            Reply
            1. गगने says:
              March 11, 2013 at 12:15 am

              मदन जी,
              शिवरात्रिको बधाई!
              आज शिव अनुयायी जस्तै बिन्दास बिताउ कुनै बिबाद र बहस नगरौ भन्ने बिचार गरेको तर के सकिन्थ्यो र चुबा बस्न नसक्ने तपाइको जस्तै छ मेरो बानिपानी.
              यो बहसहरुलाई व्यक्तिगत नलिनुस है!
              मदन जी,
              तपाइँ र तपाइको परिवार अमेरिका बसाइ र हामी काग र बेलाको सम्बन्ध जस्तै हो हर्ष न बिष्मात!
              तेसो त् कुरोमा बहस निस्कदा उदाहणार्थ समाबेस गरेको मात्र हो, कि अमेरिकामा बसेर भरियको पेटले नेपालको रास्ट्रियताको डिङ्ग हाक्न र नेपालमा भोग्ने हरुलाई खोले र सिस्नो खायर पनि रास्त्रियता बचाउन र अडान लिनु धेरै माथि हो भनेर अर्ति दिने! नेपालमा मारेर आफ्नो पेट कटौति गरि अनि आफ्नो सुकेनाशाले ख्याउत्यायको लालाबालाको पेट खोक्र्यायर रास्ट्रियताको बचाब तपाइहरुको लागि गरिदिनुपर्ने? कहिले सम्म? बिदेशमा बसेर रास्ट्रियताको गौरब गाथा गाउन जत्ति सजिलो छ आनन्द आउछ र बढप्पन देखिन्छ त्यो संघार र आँगनमा बसेर भोग्ने हरुको लागि कुनै हालतमा हुदैन!
              भोलि छ महिना रक्सौल देखि बिरगंज सम्मको सडक निर्माण गर्नु पर्ने भयकोले सवारी यातायात बन्द गरियको छ भन्ने सुचना निकालेर नेपाल तिर आउने र जाने सवारी रोकिदिवोस त देश ले के भोग्नु पर्छ अनि देखिन्छ! तेतिबेला तपाहिको कार त पेट्रोल पाइयन भनेर ग्यारेजमा थन्किदैन क्यारे कि कसो? तपाइको चुलाको आगो त निभ्दैन क्यारे? तपाइँ काममा जाने आउने अफिस घर धाउन छातालाई लौरो बनायर टेक्नु पर्दैन क्यारे कि कसो?
              अब त्यो त जन्मेर नेपालि भयपछि बिदेशी को लागि हामि तेसै बिदेशी भयौ आफ्नो लागि त को पो बिदेशी हुन सक्ला!
              मदन जी एउटा कुरा भन्न मन लाग्यो,
              तपाइको प्रतिक्रिया र कुराहरु निकै प्रसंसनिय छ तर त्यो अधुरो र अध्यायन र चिन्तन बिहिन छ ति कुराहरुमा सिर्फ इतिहाश र घटनाक्रम कोचिकोची भरियको हुन्छ तर नत निस्कर्ष हुन्छ न उपाय वा बिकल्प हुन्छ! सिर्फ खेदो खन्न मात्र भन्ने बुझिन्छ!
              कुरो गरे लामो हुन जान्छ नगरे अर्थै हुन्न, समस्या तेहापो त!
              मदन जी,
              तपाइलाइ जत्ति रास्ट्रियताको चिन्ता छ त्यो भन्दा बढी नहोला तर हामीसंग चाहि घटी छ भनेर सोच्ने अधिकार तपाहिलाई हामि दिन्नौ! किनकि यो देश तपाइको जत्तिहो मेरो पनि तेत्तिनै हो त्यो भन्दा रत्तिभर कम छैन! तर मा तपाइले जसरि इण्डियाको धुरन्धर बिरोध गर्दा ठुलो रास्ट्रबादि हुन्छु र मेरो रास्त्रियताले आकाश छुन्छ भनेर ठान्दिन न त मान्छु नै!
              रास्त्रियताको परिभाषा हरु समयानुकुल बहन्छ बहनुपर्छ किनकि समय भन्दा सत्य र बलबान केहि छैन जुन समयको बिरुद्दमा वा बिपरित जान्छ त्यो सकिन्छ नाशवान छ त्यो चाहे रास्त्रियता होस् वा जीव!
              आफु देशमा नबस्ने अनि अरुलाई पनि बस्न नदिने आफु अन्तै रास्ट्रबादि बन्ने अनि देशको घर आँगन मा भोक र बेथाले च्यापेको मान्छेलाई रास्ट्रियताको अर्थ दिदै रास्त्रियता जोगाउने अर्तिदिने कुरा संग मात्र हो मेरो असमर्थान मित्र!
              यो देशमा जन्मेर जन्मशिद्द अधिकार पायाकाले नागरिकता पाउदा उनीहरुको सन्तानले बंशजको आधारमा नागरिकता पाउन नहुने किन? तेसो गर्दा तपाइको रास्त्रियता धरापमा पर्छ भनेर तिनीहरुलाई रास्त्रियता बिहिन सरनार्थी बनाइ राख्ने? तपाइको बच्चाले अमेरिकी नागरिकता पाउने कि नपाउने, दियन भने चुप लागेर नेपाल फर्कनुहुन्छ?
              साधमा जीवन बिताउन कति गाहारो हुन्छ भनेर तपाइँलाइ अनुभब छैन तर ति लाखौ व्यक्ति र परिवारलाई सोध्नुस जसलाई नेपालीले बिहारी भन्छ र इण्डियाले नेपालि भन्छ!
              धेरै कारण हरु मध्यको तेहिनै एउटाकारण हो उनीहरुले मधेश भन्नु र मधिशे हुनुपनि किनकि उनीहरु न त भारतीय बन्न पायका छन् न नेपालि! नेपालि भूभागमा बसे जीवन गुजारा गरे परिवार बनाया जन्मिय जन्माय त के बिगारे उनीहरुले नागरिकता पाउन किन नहुने उनीहरुको गल्ति के?
              उनीहरुको पनि तेत्तिनै देश हो जत्ति तपाइको हो मेरो हो! उनीहरुको बच्चाको पनि यो देशमा तेत्तिनै अधिकार छ जत्ति तपाको बच्चाको र मेरो बच्चाको छ! उनीहरुलाई हामीले किन जवार्दस्ती पराया बनाइ लखेट्ने?
              तेसरी नागरिकता पाउने सबै बिहारी नै हुन् भनेर तपाइँ कुन सोचाइ र बिचारले भन्नुहुन्छ?
              नेपालमा नागरिकता र परिचय पत्र बाढ़ेको कति भयो?
              दुरुपयोगलाई नियन्त्रण गर्नु अनि सदुपयोग को लागि ब्याबस्थित गर्नु आबस्यकता हो तर केहि दुरुपयोग गर्यो भयो भन्दैमा तमाम लाइ आक्षेपित गरि तिनीहरुलाई बिलखबन्दमा पार्नु कत्तिको न्याय हुन्छ?
              यदि कोहि नेपालि नागरिकता पायर नेपालि हुन् सक्दैन साथै राज्य र रास्ट्र बिरुद्द कसुर गरि रास्ट्र द्रोही छ भने तेस्को सजाय को परिवंध मिलाउनु पो त कुरा! आफु बलियो हौ आफु ब्याबस्थित हौ! तर जतिखेरपानी नकारात्मक सोच्नु र देख्नु अब्याबस्था र असफलतातिर निर्दिस्ट हुनुहो!
              तेसैले तपाइको द्रिस्ट्रि वा द्रिस्ट्रिकोण परिवर्तन गर्नुपर्ने हो कि भनेर सोच्नुस त्यो समय सापेक्ष छ कि छैन तेता ध्यान दिनुस!
              बास्तबिकता के हो भने,
              नेपालमा तेही व्यक्तिले केहि गर्न सक्छ देशको लागि र जनताको लागि जसले यो देशको भू राजनीतिक अबस्था र इण्डिया संगको सम्बन्धमा बस्तुनिस्ठ र अथार्थपरख विश्लेषण सहितको अध्यायन गरि देशको लागि योजना लियको छ र जसले इण्डिया संग सत्रुबत नभई मित्रवत घनिष्ठ सम्बन्ध राख्न सक्छ र तेही सफल हुन्छ अनि उसैले रास्ट्रियताको संरक्षण गर्न सक्छ जसले इण्डिया संग मित्रवत सहयात्रीको सम्बन्ध कायम राख्न सक्छ तर तपाइको जस्तो सत्रुवत ब्याबहार र कुण्ठा मिशियाको रास्तियतापुर्ण द्रिस्ट्रि राखी कोक्ष्ने कार्य गरेमा नेपालको रास्त्रियता एकाध बर्षमा धाराशायी भै स्खलित हुने निश्चित छ किनकि मैले पहिले पनि धेरै पटक भनिसके, अठारौ शताब्दीमा हामीलाई इण्डिया जत्ति आबस्यकता थियो उन्नाइसौ शताब्दीमा त्यो भन्दा बढी र बिशौ मा झनै बढी र अहिले एक्काइसौ मात इण्डिया बिना हामि सोच्न त सकौला तर बाच्न सक्दैनौ यो यथार्थता हो! हचुवामा मलाइ भारतीय दलाल भनेर नाभुक्नुहोला बरु तपाइलाइ यथार्थ विश्लेषण चाहिन्छ भने कारण सहित सविस्तार ब्याख्यागर्न तयार छु!
              महेन्द्रको द्रिस्ट्रि देशको लागि सहि थियो तर इण्डियाप्रति गलत थियो या महेन्द्र गलत सल्लाहकारको घेराबन्दीमा पर्नाले असफल भय असफल हुनुमा अरुकारण पनि छन् तर तेसमध्यको एउटाकारण देशको इण्डियासनगको भौगोलिक अबस्था र भूराजनीतिको बस्तुनिष्ठ विश्लेषण कम हुनु र तेस्को लागि उचित योजना गर्न नसक्नु पनि हो तत्र तत्कालिन समय महेन्द्रले शाशन सत्तालिया पछि इण्डियासनग सहमति र सह अस्तित्वोको प्रस्ताब सहितको साथ् लियको भय उक्त सात आठ बर्षमा नेपालले आर्थिक र सामाजिक बिकाशमा कायापलट गर्न सक्ने थियो अनि नेपालमा राजतन्त्र अझै अर्को कति युगसम्म जयजयकार गरि शिरोपर रहने थियो तर दुर्भाग्य राजतन्त्रको र नेपालको महेन्द्रले इण्डियासनग दुश्मनियुक्त ब्याबहार गरे किनकि तपाइको जस्तै बिचारले निर्देशित भय!
              यी सबैकुराको गहन बस्तुनिष्ठ र यथार्थपरक दृस्टी सहितको अध्यायन र योजना भयको आजको एउटै नेता भनेको डा भट्टराइ हुन्! उहासंग यो देशको भूराजनीतिक वृत्तचित्र अनि नेपाल इण्डियाको सम्बन्ध र आबस्यकताको जत्ति अथार्थपरख अध्यायन र विश्लेषण छ त्यो नेपालको कुनै पनि नेता संग न त थिय न छ नै! यसमा कुनै नेता नजिक आउन सक्छ भने त्यो बि पी हो!
              मदन जी देश चलाउनु र देश बनाउनु नितान्त अलग कुरा हो!
              तर यहा दुवै अबस्थामा इण्डियाको सदासयताको आबस्यकता पर्छ!
              देश चलाउन इण्डियाको समर्थन भय पुग्छ तर देश बनाउन इण्डियाको सहयोग नै चाहिन्छ!
              यसको बिरुद्दमा इतिहासको दुइ चार घटना उछिल्याई लामो लेघ्रो तान्नु भन्दा पहिले अलि गहिरियर बिचार गर्नुहोला!
              इतिहाशालाई मात्र होइन,
              सत्यलाई देख्न सक्ने र सत्यलाई आत्मासाथ गर्न सक्ने शक्तिको बिकाश गर्नुहोला पहिले!

              सत्यम् शिवम् शुन्दरम!
              ॐ नम्: शिवाय!
              जय महा-शिवरात्रि!

              Reply
              1. madan bajracharya says:
                March 11, 2013 at 9:05 pm

                गगनेज्यु/
                म अमेरिका भयको कुरा गगनेज्युको निमित साँच्चैनै हर्ष न बिस्मात कुरा हो भने यो कुरा किन उठाउनु हुन्छ? मैले माथि यहि संदर्वमा गगनेज्युलाई ” म अमेरिकामा रहेकोमा गगनेज्युहरु जस्ता धेरै खुसि हुने” लेखिने सकेकोछु/ कसैको पनि बर्तमान बिचार र ब्यबहार उसको भुतकाल बात प्रभावित हुन्छ/

                म जता सुकै रहे पनि बिगतमा जस्तो थिय तेस्तै आज पनि छुँ/ यसैले म हिजो पनि अरुको कपाल दुखाउनेको लागि असैह्य थिय आज पनि असैह्य नै बनेको छु/ मेरो जीवनमा तपाईंले नदेखेको धेरै दसकहरुमा टाउको दुख्नै पर्नेको टाउको मात्रै दुखायको थिय र दुखाउन्दैछु पनि र यो कुरामा आफ्नो बिचार बदल्नु पर्ने कुनै कारण गगनेज्युले देखाउन सक्नु भयको छैन/

                “नेपाली तेही हो जसको मनमा मात्र नेता होईन नेपाल रहन्छ” / नुन तेलको निमित नेपाल भारतको अघोसित उपनिवेश हो भन्ने; नुन तेलकै निमित बिहारीलाई नागरिकता दिनु पर्ने तर्क गर्ने गगनेज्युहरुलाई मनपर्ने कुरा म लेख्नु त् के सोच्न पनि सक्दिन/

                Reply
                1. गगने says:
                  March 13, 2013 at 4:58 pm

                  माफ गर्नुहोला मदन ज्यु, तर तपाइँ अमेरिकामा रहेको कुरा मैले तपाइको व्यक्तिगत इस्स्यु बनायर उठायको नभई यहा प्रतीकात्मक उदाहरार्थ मात्र लियको हुँ!
                  किनकि बिदेशमा आफ्नो जीवन आर्थिक र सामाजिक रुपले सुरक्षित गरि आफुलाई अन्तरास्ट्रिय बहु रास्ट्र्रियतामा स्थापना गर्ने देश छाडि विदेश पलायन हुने अनि देशमा रास्त्रियता संरक्षण र जगेर्ना गर्नु पर्छ भनेर ठुला ठुला स्वोराले चिच्याउने भंगेरा टाउके अक्षरले लेख लेख्ने मानाशिकता भयको व्यक्तिहरु को सन्दर्भमा लिदा बहसको एउटा पात्रलाइ उजागर गरेको मात्र हो तेसभंदा अन्यथा कसैको पनि अमेरिका वा चन्द्रमा बसाइ संग हाम्रो सम्बन्ध काग र बेल को बराबरी हो, हर्ष न बिस्मात!
                  मेरो बिचारमा रास्त्रियाताको बारेमा देशमा बस्ने र भोग्नेले चिन्ता गर्नु जति ठुलो अर्थ र महत्वो छ तेती खाडि या मलेसिया रोजगारीमा जानेको हुदैन भने त्यो भन्दा पनि झन् अमेरिका बेलायत र युरोप पलायन भै उतै को नागरिकताको लाइनमा बस्नुले गर्नु मचाहि तेस्तो केहि तुक देख्दिन भन्ने मेरो कुरा हो!
                  अमेरिका पलायन हुने ले होइन बरु खाडि या इण्डिया रोजगारीको बिबसतामा जानेले रास्ट्रियताको चिन्ता गर्नु र नारा बोक्नु बरु उचित ठान्छु म!
                  हुन त आफु जन्मेको हुर्केको आफ्नो पारिवारिक र बन्सजको इतिहाश बोकेको ठाउको माया र तेस्को चासो अनि जगेर्ना संरक्षण को कुरा कसलाई हुदैन र अनि त्यो गर्ने हुदैन भन्ने पनि होइन तर देश पहिले भोग्ने ले व्यहोर्नु पर्ने हुनाले उनीहरुको पहिलो हक हुन्छ!
                  सत्य तितो हुन्छ भन्छन!

                  Reply
  25. sanu maya says:
    March 7, 2013 at 8:26 pm

    धेरै साथीहरुले लेखाई मन पराएनन, सुर्य जी !
    बास्तव मै चिकेन सुपमा आइसक्रिम मिसाएर खाएको जस्तो लेख पिंध न पुछार को भएछ । कहिले काही त्यस्तो हुन्छ जब लेखक आफैलाई थाहा छैन लेखको मुख्य बिचार के हो भनेर । बाबुराम को महानता बर्णन गर्न अब यति धेरै घुमौना जरुरी छैन, सबैले बुझी सकेका छन्, कुनै जमानाका “मोस्ट वान्टेड” र “मोस्ट त्यलेंतेड” मा के दम छ भनेर ।

    Reply
  26. sher bahadur karki says:
    March 7, 2013 at 8:21 pm

    हिस्स बुढी खिस्स दात फेरी उही चोर नेता र राजनीति को बारेमा होइने हे खड्का जी हामी जनता सबै थाकी सकेउ हो यो घिन लाग्दो नेता र राजनीति संघ

    Reply
  27. sher bahadur karki says:
    March 7, 2013 at 8:17 pm

    होइन सुर्य खड्का जी अलि दिमाख तात्ने सब्द लिएर आए छन है आज फेरी

    Reply
  28. lok nath sigdel elmhurst newyork usa. says:
    March 7, 2013 at 7:24 pm

    अनाबस्य कुरा को चर्चा परि चर्चा !!!

    Reply
    1. balaraam says:
      March 7, 2013 at 9:57 pm

      सुर्य जी मोर्डन आर्ट जसरि नलेखोउ न ! सरल, सरस तरिकाले लेखिएको लेख पढ्न आनन्द आउछ ! यो त् मोर्डन लेख भयो लेख्ने ले मात्रै बुझ्ने !

      Reply
  29. Nabin BHai says:
    March 7, 2013 at 7:07 pm

    पढ्न नै अल्छि लाग्यो!

    नाना भाति के कुरा घुमाएको SLC को सप्रसङ्ग बाख्या जस्तो !

    सिदा कुरा गर्दा भैहाल्छ नि !

    Reply
    1. Ramesh says:
      March 7, 2013 at 8:16 pm

      I agree. I also quit reading after two paragraphs. Borrrrrrrrring 🙁

      Reply
  30. Gaurab Nepali "Oodaaseen" says:
    March 7, 2013 at 7:02 pm

    हो, हलाल क्रान्ति गलत छ र बिदेशी प्रभुको बुई चढेर बर्बाद पारीयको नेपाल लै अरु बर्बाद तिर नधल्कियोस र गणेशमान र क्रिस्नाप्रसाद को जस्तो ठाउं लिने कोसिस गर्नुस र नेपालीको सम्माननीय भयर बस र गर भन्न खोजीयको त होइन ???
    सुर्य जी गोरु ब्यौदैन ! समयले नै बधार्छ यी गढ़ाफिहरुलाई !

    Reply
  31. Rai Yang pitang chhu Oxford,Belaayat says:
    March 7, 2013 at 6:51 pm

    अर्थ न बर्थ गोबिन्द गाइ भन्या यहि हो कि क्या हो? खोइ मैले त केहि बुझिन |यदि तपाईलाई बाबुराम असफल वा नराम्रा नेता हुन् भन्ने लाग्छ भने उहाँले के के त्यस्ता नराम्रा काम गरे? त्यस बारेमा लेख्नु भए प्रष्ट हुन्थ्यो | कि बाबुराम भन्दा असल योग्य कुनै नेता छन् भने देखाउन सक्नु पर्यो, होइन भने तपाइको यो अर्थ न बर्थको लेखमा कुनै तूक छैन|

    Reply
  32. मदनमणि says:
    March 7, 2013 at 6:31 pm

    पूरै कम्प्युनिष्ट लेखाइ भो। 😛 आम पाठकले केही बुझ्लान जस्तो लागेन। धेरै घुमाएर आयो कुरा। सिधा केही थ पाम्न पा हुन्थ्यो।

    Reply
  33. नविन रायमाझी says:
    March 7, 2013 at 6:28 pm

    कुरा ठिक हो सुर्य जी, मलाई खुब मन पर्यो.

    Reply
    1. neerose says:
      March 7, 2013 at 10:47 pm

      हैन साथि लेख पढेर बुझेरै कुरा ठिक लाग्या अनि खुब मन पर्याहोकी त्यो टुप्पामा लेखियको ‘सम्माननिय प्रम डा बाबुराम ….’
      अनि अन्त्यको
      ‘ कारण नेपाली बुद्धु मात्रै छैनन विवेकी पनि छन्। हैन र डा. साहेव? कि कसो त?’
      लेख्या बुझ्या हो?
      यो फेद न टुप्पाको लेख के बुझ्या हो हाम्लाई पनि बुझाइदिय आभारी हुने थियौ!
      खै मैले त सडकको मान्छेले हावामा बतासे भाषण छाट्या जस्तो तिन न तेह्रको केहि बुझ्न सकिन गाठे!
      अरुले नबुझ्ने गरि लेख्दा ठुलो भइन्छ भनेर होकी त!

      Reply
  34. Tulasi Wosti says:
    March 7, 2013 at 6:11 pm

    ह्या मैले त पढिन के लेख्या लेख्या !!

    Reply
  35. द्रोण says:
    March 7, 2013 at 5:56 pm

    सुर्य जी
    आलंकारिक भन्दा पनि सिधै लेखिदिएको भए हुने बाबुराम ले के के सहि काम गरे र के के गलत काम गरे |अनि तेस्मा बिचार गर्न सजिलो हुन्थ्यो |
    आर्थात बुदा गत रुप मा यो यो सहि र यो यो गलत | हिजो तपाइले एउटा असल पति ,छोरा ,र बा बन्न न सकेको मान्छे पारस को गलत प्रसंसा गर्नु भो |अनि आज तपाइको को आलंकारिक कुरा को के अर्थ निकाल्ने ?
    पारस बिरामी छन् ,उनि निको हुन् ,असल भएर बाच्न सकुन तर तपाइले त्यहा सब्द खर्चे गरेजति सब्द का लायक पक्कै हैनन् | उनको एउतै बिसेसता उनि प्रिथ्भी नारायण का बम्सज हुन् |
    अब बाबुराम को सन्दर्भ मा उ अरु समकालीन राजनीतिग्य भन्दा बौद्दिक , क्रिएटिब हिसाब ले माथि छन् , राजनीति गर्ने ले सत्ता मा बसिरहन खोज्नु पनि अधर्म हैन |
    बरु उसले के के गलत गर्यो त्यो लेखेको भए ये हो त् नि भन्न हुन्थ्यो कि ?

    Reply
  36. Ram Himal says:
    March 7, 2013 at 4:59 pm

    अर्थ न बर्थ गोबिन्द गाई भनेको ………………………येस्तैलाइ होला /

    त्यति कमेन्ट नै गर्न लायक लेख त होइन ता पनि केहि :-

    १. PHD गरेको मानिसलाई डा. भनेर सम्बोधन गरिदैन / भट्टराई डाक्टर होइन / प्र.म. भट्टराई भन्नु उपयक्त हुन्छ / उपेन्द्र देवकोटा डाक्टर हो /

    २. PHD गर्दैमा कोहि bidwan हुदैन / मान्छे मार्ने मानिस विद्वान/बुद्दि भएको मान्न सकिन्न / विद्वान र बुद्दिमानले त्यहि काम बिना हिंसा/अपराध गर्न सक्छ / कायर, पटमुर्ख र बुद्दिहिन मानिसले मात्र हिंसा/अपराधको सहारा लिन्छ /

    ३. भट्टराईसंग जति ज्ञान छ त्यसको ५० गुना ज्ञान आजको कुनै राम्रो यूनिवेर्सिटीबाट अन्डर-ग्राजुएट गरि निस्केको नब-युबक/युवतीहरुसंग हुन्छ / भन्ने नै हो भने प्रकास चन्द्र लोहनी संग जति ज्ञान छ त्यसको १०% पनि भट्टराई संग छैन होला / तसर्थ भट्टराईलाइ ज्ञानी, विद्वान र बुद्दिमान को पगरी गुथाउनु अरु धरै नब-युबक/युवतीहरु जो नया र ताजा विचार लिएर आउँछन् उनीहरुको मान मर्दन गर्नु हो /

    आजको आबस्क्यता र नया विचार संग भट्टराईको कुनै नाता छैन / विश्व कता गैरहेछ कुनै पत्तो छैन / बाबुराम outdated भै सक्यो / मात्र ” हाम्लाई लाईराछ” भनेर कोहि ज्ञानी, विद्वान र बुद्दिमान हुन्दैन/ येस्ता मान्छेलाई पन्छाउनु बेश हुन्छ /

    अलि जानकारी राखेर लेख्न गरौं / नेपालीहरु पनि धेरै ठुलो ठाउँमा पढ्ने/लेख्ने काम गर्छन /

    Reply
    1. bibek dhakal says:
      March 7, 2013 at 6:45 pm

      १) पी एच डि गरेको मान्छेलाई डा. भनेर सम्बोधन गरिन्न रे? म गर्दिन भन्नुस न बरु!
      २) पी एच डि गर्दैमा विद्वान हुन्न म मान्छु …. हिँसा वा प्रतिहिंसा को माध्यम लिनु बौद्धिक राजनैतिक मान्छे को गुण हो या हैन अब यो त डीबेतेबल कुरा हो … तर सबभन्दा बेतूक को तर्क चाही हिजो ६३ साल आन्दोलन मा राजा लाइ ताथानाम गालि गरि तिनैलाई समर्थन गर्दा , चुनाब मा भारि मतले जितौंदा चाही पुरानो हत्या को कुरा नगर्ने मानवअधिकारवादी, कानूनविद देखि लिएर तपाइँ हामि जस्ता सर्वसाधारण ले आज बर्षौ पछि बल्ल यो कुरा कसरि विचार गर्यौ?
      ३) बाहिर बिदेशी युनिभर्सिटी पढेर नया प्रबिधि थाहा पौडीमा विद्वान भन्न सकिन्न…के को आधारमा तपाइले त्यो वाइयात तुलना गर्नु भो ?
      मान्छे मन पर्नु नमन्पर्नु , लेख मन पर्नु नमन्पर्नु आफ्नो ठाउ मा छ ..म पनि बाबुराम को समर्थन गर्दिन र उ कम्पिटेण्ट नेता हैनन् भनेर प्रमाणित गर्न उनको असफलता, पार्टी भन्दा माथि उठेर निर्णय गर्न नसक्ने अकर्मन्यता र कार्यकर्ताहरुलाई कारवाही गर्न नसक्ने कुराहरु नै पर्याप्त छ … हावादारी हुदै नभाको गालि गलौज को सहारा लिने पर्दैन नि!

      अरु को रचना लाइ ” अर्थ कि बर्थ” भनेर कमेन्ट गर्नेले आफ्नो कमेन्ट ले कस्तो अर्थ दिन्छ त्यो पनि हेक्का राख्ने कि ?

      Reply
      1. Ram Himal says:
        March 8, 2013 at 12:28 am

        बिबेक ढकाल, तपाईको प्रतिउत्तरमा मेरा तर्कहरुको कुनै आलोचना नै छैन तर एउटा त्रुटी भने छ :-

        #३ मा मैले “कुनै राम्रो युनिभर्सिटी” भनेको लाइ तपाइले “बाहिर बिदेशी युनिभर्सिटी” भनेर गलत ब्याख्या गर्नुभयो / “कुनै राम्रो युनिभर्सिटी” भन्नले स्वदेशी, बिदेशी – कुनै पनि हुनसक्छ, होइन र ! हो, येस्तैलाइ हो ”अर्थ न बर्थ गोबिन्द गाई………” अर्थात् हावादारी भन्ने /

        आजको आबस्क्यता र नया विचार संग भट्टराईको कुनै नाता छैन भनेर किन भनेको भने – विश्वका बुद्धिमान देशहरुले १९९० भन्दा अघिदेखि नै आफ्नो आर्थिक बिकासको आधार राख्दा यो भट्टराई भन्ने पटमुर्ख तपाई हाम्रा सोझासाझा दाजुभाई, दिदि-बहिनीहरुलाइ थोत्र बाद, फटाहा, जाली, अनि हत्या हिंसा जस्ता अपराधिक कुरा सिकाउनमा ब्यस्त थियो /

        “विकास” भन्न थालेको त “र” को इ-द(लाल) भएपछि हो / एसको दिमागमा रचना, निर्माण, बिज्ञान, अनुसन्धान अझै पनि छैन जुन कुरा आजका तपाई हाम्रा भाई-बहिनीहरुले सानै देखि सिकछन् / आजको राम्रो यूनिवेर्सिटीबाट अन्डर-ग्राजुएट गरेका नब-युबक/युवतीहरुसंग जीवनको स्पस्ट खाका हुन्छ – आफ्नो काम आफै गर्ने, अन्तर राष्ट्रिय रुपमा प्रतिस्पर्ध गर्ने, त्यसको लागि तयारी गर्ने, नया कुरा/ज्ञान/प्रबिधि सिक्ने, सिकाउने, विकास गर्ने /

        क्रान्ति भनेको तपाई हाम्रा सोझासाझा दाजुभाई, दिदि-बहिनीहरुको पासविक हत्या गरेर हुदैन, मित्र / क्रान्ति झ्याली पिटाएर, हल्ला गरेर, नारा दिएर, अरंणय रोदन गरेर हुने हुँदै होइन / क्रान्ति त कर्म गर्दै जाँदा आउने समाजमा आउने सकारात्मक परिबर्तन पो हो /

        मेहनत गर्नु, हात मैल्याउनु, दिमाग खियाउनु, बुद्धि लगाउनु, विकास गर्नु – येही होइन र क्रान्ति / परिबर्तन / नयाँ नेपाल भनेको ?

        जो क्रान्तिको दिन अरनण रोदन /रटान गर्छ, उ लुट गर्छ / जसलाई लुटको आरोप लगाईन्छ, उ चुप-चाप क्रान्ति/परिबर्तन गर्छ / क्रान्ति भनेको काम गरेर परिबर्तन ल्याउनु हो भन्ने कहिले बुझ्ने, कसले बुझ्ने, कसले बुझाउने ? भगवान कोइराला, अनुराधा कोइराला, दिल-सोभा, बिरेन्द्र बस्नेत, बिनोद चौधरी जस्ता मानिस आफ्नो कर्मबाट क्रान्ति ल्याउन सफल भएका हुन् / गफ गरेर, क्रान्तिका नारा उरालेर, जनतालाई उल्लु बनाएर होइन /
        …………………………………. बुझ्नेलाई काफी छ, नबुझ्नेले गर्दा नै क्रान्तिको नाममा लुटेराहरुलाई लुटने छुट भैरहेछ /

        फेरी एकपटक………………… एस्तो अपराधिक मनोबृतीको outdated मान्छेलाइ ज्ञानी, विद्वान र बुद्दिमानको पगरी गुथाउनु अरु धरै नब-युबक/युवतीहरु जो नया/ताजा विचार लिएर आउँछन् उनीहरुको मान-मर्दन गर्नु हो / एस्तो अपराधिक मनोबृतीको outdated मान्छेलाई पन्छाउनु बेश हुँदैन र ?

        Reply
        1. गगने says:
          March 8, 2013 at 6:08 am

          असाध्यै जान्ने हुनुहुदो रहेछ मित्र! बाफरे, लौ माने मैले त!
          “मेहनत गर्नु, हात मैल्याउनु, दिमाग खियाउनु, बुद्धि लगाउनु, विकास गर्नु – येही होइन र क्रान्ति / परिबर्तन / नयाँ नेपाल भनेको ?”
          यहि हो क्रान्ति भनेको? के को क्रान्ति हो यो? यसले के कुरामा क्रान्तिकारी परिवर्तन गर्दछ? यसो गर्दा र गरेको भय प्रजा बाट समतामुलक र अधिकार जन्य बराबरी हकको नागरिक भैन्थ्यो?
          एउटा देशको सामंतिप्रथामा स्थापित राज्य संस्था (राजसंस्था) को आमुल परिवर्तन भै गणतन्त्र स्थापना हुन्थ्यो?
          कि आफ्नो शिर बाट प्रजाबत्सल महाराजा को छत्र छाया हट्दा मन पेट पाल्ने गाह्रो भाछ साथीलाई?
          के एउटा समाजको आमुल परिवर्तन भजन गाउदै नारायण पुजा र चण्डी पाठ लगायर हुन्छ?
          कुनै पनि क्रान्तिकारी परिवर्तन का सकारात्मक र नकारात्मक पक्ष हुन्छ! प्राप्ति गर्ने र गुमाउने हरु हुन्छ! गुमाउनेको लागि परिवर्तन वा क्रान्ति सह्य हुदैन र उनीहरु तेस्को गच्छेले सकेको बिरोध गरि प्रतिगमनकारी ध्याउन्नामा हुन्छ!
          सहि क्रान्तिमा प्राप्तिगारने धेरै हुन्छ भने गुमाउने कम हुन्छ प्राप्तिगारने जति धेरै हुन्छ तेसलाई तेत्तिनै सकारात्मक परिवर्तन र सफल क्रान्ति भन्न सकिन्छ!
          बाबुरामले आफ्नो अध्यायन र जीवन लाइ यो देशको र जनताको परिवर्तन को लागि समर्पित गरि लागि परेका ब्यक्तित्वो हुन् त्यो उहाको जीवनीलाई घोत्लियर हेर्नुस अनि थाहालाग्छ! तपाइले भन्नु भयको आजका युवा युवती संग भयको जीवनको स्पस्ट खाका भनेको नितान्त ब्यक्तिबादी व्यक्तिगत जीवनको सन्दर्भमा हुन्छ तेस्ले समाज र देशमा प्रत्यक्ष के प्रभाब र असर राख्दछ?
          एउटा देशको लागि राजनैतिक र आर्थिक परिवर्तनको खाका एजेण्डा र योजना लियर संघर्षमा उत्रने मान्छे तुच्छ हुन्छ कि उसको बिरोध गर्न हुदो नहुदो कुरा लियर तल्लो स्तरमा उत्रिने मान्छे निंच हुन्छ?
          बिरोधि त जसको पनि धेरै थोरै सानो ठुलो हुन्छ नै, तेसैले त गान्धी, लिंकन देखि बिश्वोका थुप्रै हस्ती नेताहरुको हत्या सम्म भयको थियो!
          राम राज्यमा पनि थिय कसाई र रामको उछित्तो काढ्ने धोबीहरु!
          बाबुरामलाई इतिहाशले मुल्यांकन गर्ने छ र स्थान दिनेछ तपाइले चिन्ता गर्नु पर्दैन!
          तपाइँ जस्ताले हिलो छ्याप्दैमा सक्कली सुनमा खिया लाग्दैन!

          Reply
        2. bibek dhakal says:
          March 8, 2013 at 10:11 am

          हैन कुरा जति लम्ब्यायो लामो हुन्छ….
          समर्थन गर्नु बिरोध गर्नु सबैको नैसर्गिक अधिकार हो…..सबैलाई सबै मन पर्नु पर्छ भन्ने छैन, त्यसो हुदो हो त प्रजातन्त्रको अर्थ नै के रहन्छ र?
          तर अन्धभक्ति, अन्ध”घ्रिडा” र अन्ध ” रटान” , विशेषगरी पुर्वग्रसहितको चाही हाम्ले त्याग्नुपर्छ जस्तो लाग्छ…खाली मैले तेती भन्न खोज्य हो तर हाम्रो बानि कस्तो छ भने कोहि मन पर्दैन भनेको उसमा भाको सानो गुण पनि नदेख्ने अनि कोहि मन पर्छ भने गुनगान गाउन लायक पनि नभाको कुरा हरु बध्याई चढ्याइ गर्ने…..
          फेरी पनि दोहोर्याम, म आफैलाई बाबुराम एक कम्पिटेण्ट लिडर हो जस्तो लाग्दैन….तपाइले दिनुभाको उदहारणको भगवान कोइराला उनीभन्दा राम्रो लिडर ( नन पोलिटिकल फिगर भएपनि) जस्तो लाग्छ….तर त्यो भन्नलाई आऔट्डेटेड भैसकेको हिजो को घटनाहरु को बखान गर्नु आज जरुरि छैन….त्यो पनि तपाइले भनेको जस्तै ” Haranguing ” बाहेक केहि हुन्न… अनि जत्ति सुकै गालि गरेपनि जे गरेपनि चुनाब मा फेरी तिनै नेता प्यारा हुने! जस्तो गिरिजा लाइ महाकाली बेच्यो, टनकपुर बेच्यो भनेर गालि गरेपनि आखिर राष्ट्रिय सम्मान पाउदा सबैले यै फोरम हरुमा राम्रै सब्द खर्च गरिहाले क्यार…..तेसैले पुरानो कुराको असान्धर्विक रटान नालागाम…अहिलेको अकर्मन्यताको बयान नै काफी छ यी नेताहरुलाई गालि गर्न र असफल भएको साबित गर्न…

          अनि अर्को कुरा, यदि हिँसा को माध्याम बाट राजनीति गर्ने सबैलाई बाइपास गर्न मिल्ने ( भए त एकदम ठिक नि! ) हुदो हो त नेपाल मा अहिले सम्म शाशन गर्ने सबलाइ देशनिकाला गर्नु पर्छ – पन्चे देखि कांग्रेस, कम्युनिस्ट सबलाई….के गर्नु, पृयक्तिकल्लि

          Reply
    2. murari says:
      March 7, 2013 at 8:23 pm

      एकदम सही मुल्यांकन गर्नुभयो हिमाल जी/ भट्टराई जी साचचै आउटडेटेड भैसकेको हुन् / उनी संग जीवनको मूल्य मान्यता केहि पनि छैन/ दुइ चार जना मान्छे मर्नु सामान्य कुरा हो भनेर भासन गर्छन/ ति मरेका मानिसका आफन्त लाई एकचोटी सोध्न जरुरि पनि सोच्दनिअन/ मानुषी ले घरमा नभनी जादा तस्क फोर्स गुहार्ने अनि अरु मान्छे मर्दा सामान्य, खोइ कहाँ छ जीवनको मुल्य? अनि कसले मान्यो विद्वान भनेर, मावोबादी भाडाका टट्टुले मानेर हुन्छा? विद्वान त गान्धी जस्ता हिंसा बिरोधि पो हुन् सक्लान/ हिंसाको सहारा लिने ढोंगी लाई कमसे कम विद्वान नभनु न हो !

      Reply
      1. Vijay says:
        March 7, 2013 at 11:47 pm

        सहि हो मुरारी जी, मान्छेको तुलना कर्म ले गर्नुपर्छ न कि उसको प्रमाणपत्र ले ! त्यस्ता पी एच डि त नेपाल मा कति को छ छ ! ताल परे ४ बर्ष पछि मेरै हुन्छ होला…

        Reply
    3. मनीष says:
      March 7, 2013 at 10:12 pm

      केहो आजको नयाँ विचार र आवश्यकता ? विश्व कता गैराछ? क्रिपया स्पष्ट पारि दिनु हुन्थ्योकि? हाम्रो कुनै Effort बिनानै नेपाल पनि तेतै जाने होला कि याहाको सामाजिक राजनैतिक परिस्थिति लाइ परिवर्तनको दिशामा डोर्याउन पर्छ?

      Reply
  37. sanu maya says:
    March 7, 2013 at 4:58 pm

    कस्तो कुरा गर्नु भाको होला सुर्यजीले पनि । बि.पी. र बाबुरामलाइ तुलना गर्न मिल्छ र ? स्याउको स्याउसंग र बयरको गेडोको बयरको गेडोसंग पो तुलना हुन्छ। माओबादीको काँडा नै कांडा भएको रुखमा फलेको बयर हुन् बाबुराम। अब बयर स्याउ भाको हेर्ने रहर छ भने चाहिं एउटा लेन्स किन्नुस र लेन्सले हेर्नुस। कुनै विद्धानले भने थे रे – “हामि स्वर्ग- नर्क कतै छ भन्छौ, हाम्रो पृथ्वी पो अरु कुनै ग्रहको नर्क हो कि क्या हो ?” नर्कमा पनि अलि बढी लोभी पापीलाई हाम्रै देशतिर पठाई दिएको जस्तो पो छ ?

    Reply
  38. राजेन्द्र says:
    March 7, 2013 at 4:52 pm

    कुरो सिधै नभनेर के के हो के के भुमिका बाँधेको हो मलाइ त पढ्नै अल्छि लाग्यो ।

    Reply
  39. Ram Thapa Magar says:
    March 7, 2013 at 4:15 pm

    देश बर्बाद हुनुमा एमाओबादि,कांग्रेस,एमालेका ६ जना बाहुन जिम्मेदार छन/यिनीहरुको बिदेशी दलाली.पद लोलुपता र देश जनता लुटानले देश बन्धक मात्र होइन देश चकनाचुर हुने सम्भाबना भएको छ/

    Reply
  40. अनोज शाक्य says:
    March 7, 2013 at 3:59 pm

    यस्तो नि लेख हुन्छ ? देशको यो अवस्थामा पङ्तिकारहरु जे पनि आँफै ठीक जस्तो पत्रकारले लेखे पछी सबैले पत्याउछ भन्ने मानसिकता छोडिदिनुस् । सुर्य खड्काजी आँफै प्रधानमन्त्री बन्नुस् । अनी आफुले महसुस गर्नुस् । भदौमा आँखा फुटेको गोरुले सधैं हरियो देख्छ भने जस्तो वाइयात कुराले जनताहरुलाई भ्रम नछर्नुस् ? तपाईं कतै गैरनेपाली त होइन ? म एक काठमाडौंको नेवारको हैसियतले बाबुरामले जस्तो राणनिती लिनु भएको छ त्यसमा कुनै गलत छैन । बिकास भनेको टि.भी च्यानल होइन रिमोत थिच्नासाथ परिवर्तन हुने । तपाईं पत्रकारको हातमा कलम भए जस्तै चेतनशिल जनतासँग हेर्ने आँखा छ । कुन चाँही पार्टीले दक्षिणा दियो होला अनी मनपरी लेख्न थाल्यो ।

    Reply
  41. Sisir says:
    March 7, 2013 at 3:46 pm

    दलाल नेता हलाल क्रान्ति .

    Reply
  42. Nigam nh usa says:
    March 7, 2013 at 3:42 pm

    येस्तो बुद्धि भा को पत्रकारलाई पनि दीगभ्रमित हुने बाध्यताको सिर्जना गर्ने दोषी को हो? थाहा चाहियो?

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

माइसंसारलाई सहयोग गर्नुस्

माइसंसार पाठकहरुलाई स्वेच्छिक सहयोगको आह्वान गर्छ। तपाईँ इसेवामार्फत् वा तलको क्युआर कोडमार्फत् सहयोग गर्न सक्नुहुन्छ। विस्तृत यसमा पढ्नुस्।

Links

  • गृहपृष्ठ (Home)
  • मेरो बारेमा (About me)
  • पुरानो ब्लग (Archives)
  • माइसंसार इमेल

यो साइटमा भएका सामाग्रीहरु व्यवसायिक प्रयोजनका लागि कुनै पनि हिसाबले टेक्स्ट, फोटो, अडियो वा भिडियोका रुपमा पुनर्उत्पादन गर्न स्वीकृति लिनुपर्नेछ। स्वीकृतिका लागि [email protected] मा इमेल गर्नुहोला।
© 2023 MySansar | Powered by Superbs Personal Blog theme